M: Aeon Revo2 mopomönkijä / Vaihto USD keulaan!

Valvoja: ESKIL

Avatar
KUISKUIS
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 7:08 pm
Paikkakunta: 750gixxr_250EXC

M: Aeon Revo2 mopomönkijä / Vaihto USD keulaan!

Viesti Kirjoittaja KUISKUIS » Su Maalis 16, 2014 9:59 pm

Siitä junnulle hyvä ja joukosta erottuva vaihtoehto mopon/skootterin tilalle:) _Varsinkin_ talvella oiva menopeli ja tottakai kesälläkin.

Renkaat hieman kuluneet ja etujarru ei toimi, tarvii uudet palat/kiristää vaijereita. En ole edes tutkinut asiaa. Muuten toimii moitteetta, sähköstartti löytyy myös.

Sijainti Kuusankoskella, kuljetus onnistuu ellei nyt aivan toisella puolella suomea sijaitse määränpää, taino miksei sinnekin jos bensakuluja maksetaan!

VAIHTO myös ehkä USD keula settiin, riippuen mallista yms

http://www.nettimoto.com/aeon/revo2/1649945
Sääli on sairautta