Siitä junnulle hyvä ja joukosta erottuva vaihtoehto mopon/skootterin tilalle:) _Varsinkin_ talvella oiva menopeli ja tottakai kesälläkin.
Renkaat hieman kuluneet ja etujarru ei toimi, tarvii uudet palat/kiristää vaijereita. En ole edes tutkinut asiaa. Muuten toimii moitteetta, sähköstartti löytyy myös.
Sijainti Kuusankoskella, kuljetus onnistuu ellei nyt aivan toisella puolella suomea sijaitse määränpää, taino miksei sinnekin jos bensakuluja maksetaan!
VAIHTO myös ehkä USD keula settiin, riippuen mallista yms
http://www.nettimoto.com/aeon/revo2/1649945
M: Aeon Revo2 mopomönkijä / Vaihto USD keulaan!
Valvoja: ESKIL
- KUISKUIS
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 7:08 pm
- Paikkakunta: 750gixxr_250EXC
M: Aeon Revo2 mopomönkijä / Vaihto USD keulaan!
Sääli on sairautta