Volkswagen Taro eli Toyota Hilux. 2.4d 4x4.
Nettiautossa
4400€ käteisellä tai mahdollinen vaihto vähintään nelipaikkaiseen pikkusporttiin, T-Sport ym.
M: nelivetoinen moponkuljetin
Valvoja: ESKIL
- Kygä
- Viestit: 137
- Liittynyt: Ke Elo 12, 2009 12:00 am
M: nelivetoinen moponkuljetin
Viimeksi muokannut Kygä, Ma Syys 01, 2014 12:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kygä
- Viestit: 137
- Liittynyt: Ke Elo 12, 2009 12:00 am
Re: M: nelivetoinen moponkuljetin
Kaikki ajaa joskus metsään. Tällä pääsee aina sieltä poiskin. 4100€ taskuun ja kaupoille.