http://www.nettiauto.com/mazda/b2600/7377676
siitä offipeli jollekkin vaihdossa saa tarjota kaikenlaisia kulkineita (moottorilla)
M: MAZDA B2600 4X4 OFFROAD
Valvoja: ESKIL
- mika fcf
- Viestit: 83
- Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: REAPER HONDA. Smurffi suitsa.pitpro.
- Viesti:
M: MAZDA B2600 4X4 OFFROAD
www.fcf.fi Fighter Club Forssa