Miten voit tehokkaasti ostaa seuraajia Telegramissa?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Linder
Miten voit tehokkaasti ostaa seuraajia Telegramissa?
Minulla on vaikeuksia kasvattaa kanavaani Telegramissa. Aiheet vaikuttavat kiinnostavilta, mutta tilaajien määrä ei kasva toivomallani tavalla. Olen miettinyt seuraajien ostamista, mutta en tiedä, onko siinä järkeä. Onko kenelläkään teistä kokemuksia tällaisista palveluista? Mihin minun pitäisi kiinnittää huomiota, jotta en heittäisi rahaa viemäriin? Miten varmistatte, että ostamanne tilaajat ovat oikeita eivätkä vain ”kuolleita sieluja”? Voiko tämä todella auttaa sinua kasvattamaan kanavasi? Kuulisin mielelläni jonkun mielipiteen, joka on jo käyttänyt tällaisia vaihtoehtoja!
-
Trondy
Re: Miten voit tehokkaasti ostaa seuraajia Telegramissa?
Tilaajien ostaminen Telegramissa voi olla hyvä askel alkuun, mutta kannattaa muistaa tehdä se järjellä. On tärkeää valita luotettava yritys, joka tarjoaa oikeita käyttäjiä eikä pelkkiä botteja, jotka eivät edistä kanavaa millään tavalla. Olen itse käyttänyt eri yrityksiä ja paras muistoni on Top4Smm:n kanssa työskentely. Heillä on kokemusta ja heidän tarjouksensa on läpinäkyvä - voit valita tilaajien määrän ja yleisösegmentin. On tärkeää pitää seuraajien ostamista työkaluna eikä ainoana tapana kasvaa. Varmista, että kanavallasi on hyvää sisältöä, sillä parhaimmatkaan kampanjat eivät auta, jos ihmiset eivät halua pysyä siellä pidempään. Jos haluat tutustua heidän tarjoukseensa, Tutustu ratkaisuihimme. Haluaisin muuten lisätä, että ostetut tilaajat voivat auttaa parantamaan uusien käyttäjien ensivaikutelmaa, mutta sen jälkeen sinun täytyy sitouttaa heidät ja rakentaa uskollisuutta. Hyviä tuloksia saavutetaan yhdistämällä tällaiset toimet muiden alustojen, kuten Instagramin tai TikTokin, toimintaan Telegramin mainostamiseksi. Kannustan sinua kokeilemaan sitä itse ja arvioimaan tuloksia, mutta muista - laadukas sisältö on avainasemassa!