Miten kovaa ajatte radalla?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- HeeboR1
- Viesti:
Joku pitkätukkainen pikkupoika, jonka isä toteaa Seiskan sivulla nro 36 "Olen ylpeä Arista."Komentaja kirjoitti:Okei... Ei sitten...
Kuka on Ari Koivunen???
Hän voitti jonkun laulukilpailun, jossa oli jopa itseäni surkeampia laulajia ruudussa. Eli ilmeisesti joku jokamiesluokan laulukisa, jossa kalustolla tai sen puutteella ei niin merkitystä. Parhaiten pärjänneet ilmeisesti jatkavat kisaamistaan sitten b-luokissa.
Nyt kun olen lukenut Seiskan ja tiedän mm. kuinka monta desiä lisää on työnnetty Anne-Mari Bergin maitorauhasiin (ihan kohtuullisen näköinen täti) sekä Matin ja Järviruusun seikkailuista, voin siirtyä lukemaan vaikka SK:ta ja Irakin sotasairaalan toimintaa...
- Komentaja
ooo shaatana... Olen ulkona kuvioista kun en lue seiskaa enkä seurannu idolsia (Ari Koivunen?).
Lähdempä tästä ruuvaan mopoo ja nauttiin kylmää lonkeroo...
Alastaroon olis kiihottannu lähtee (17-20 vapaa) mutta teamikaverilla menoo. Samanlailla pää tulee lonkerostakin kipeeksi...
Anteeksi avautumiseni... Vaikkakin koirat ja huorat pyytelee anteeksi niin en ole kumpikaan.
Olen edelleenkin hidas radalla...
Alastaroon olis kiihottannu lähtee (17-20 vapaa) mutta teamikaverilla menoo. Samanlailla pää tulee lonkerostakin kipeeksi...
Anteeksi avautumiseni... Vaikkakin koirat ja huorat pyytelee anteeksi niin en ole kumpikaan.
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
- HeeboR1
- Viesti:
Tervetuloa joukkoon. Mitä hitaammin ajaa, sitä vähemmän menee rahaa renkaisiin, bensaan ja kalustoon. Ja kun ajaa semihitaasti, on hauska taistella muiden kanssa, jos taas nopein kaikista, yksinäistä on ajella, mitä nyt kierroksella tai parilla hitaampia ohittelee. Seiskaa kannattaa lukea. Siinä on paljon kuvia, ylisanoja ja tarpeellista tietoa, pääsääntöisesti puhdasta paskaa ja sitähän tarvitaan kun kasvukausi on alussa.Komentaja kirjoitti:ooo shaatana... Olen ulkona kuvioista kun en lue seiskaa enkä seurannu idolsia (Ari Koivunen?).
Nyt on kukkaset ostettu, ruukutkin, joten voinen hyvällä omallatunnolla lukaista kokkiveitsivertailun TM:sta. Jos osuu silmään jostain lehdestä prätkien rengasvertailut (mieluiten ihan sellaiset kisarengasvertailut) niin vinkkiä. Tosin sama se millä sitä ajaa, musta kun väri on.
-
pr0gram
Tallissa odottaa parhaillaan ajamaton K6 gixxeri muuntoa dedikoiduksi ratapeliksi. Sillä olisi tarkoitus parannella viime kesän tuloksia kunhan nyt päästään vain ajamaan. Tänä kesänä tarvittavan ajan löytyminen on hieman ongelmallista mutta kaikki tilaisuudet on tarkoitus käyttää hyväksi.pr0gram kirjoitti:Päivitys Motoparkin aikaan. Kaikki ajettu tänä vuonna K5 gsx-r1000 kilpipelillä. Ajat on lap timerilla otettu.
Alastaro 1.28.68
Ahvenisto 1.31.78
Kemora 1.15.81
Motopark 1.33.94
Tämän kauden rata-ajot ajettu. Ensi keväänä taas uudella innolla ja uusilla juonilla eteenpäin.
Pari sekuntia pitäisi vähintään saada nykyisistä tuloksista pudotettua (mielellään kolme sekuntia) joka radalla poisluettuna Ahvenisto. Siellä ei ole tarvetta yrittää kovempaa enää (riskiä lisäämällä tosin ajaisin varmaan alle 1.25 kohtuu helposti
Pitää vain toivoa että pysyy pyörä-kuski kombinaatio ehjänä edellisvuoden malliin. Ennuste ei tosin vaikuta kovin lupaavalta.
-
pr0gram
Tuossa olisi yksi, en tiedä onko kuinka hardcore kisarengasvertailu kun en ole itse vielä lukenut. Kerran olen tuon Zinion kautta irtokappaleen ostanut digitaalisena ja homma toimi joten ei muuta kuin Visan numerot eetteriin.HeeboR1 kirjoitti:Jos osuu silmään jostain lehdestä prätkien rengasvertailut (mieluiten ihan sellaiset kisarengasvertailut) niin vinkkiä. Tosin sama se millä sitä ajaa, musta kun väri on.
http://www.superbike.co.uk/news/superbi ... 16291.html
-Teemu
ps. taitaa olla ilmainen tuo katselu tai sitten luottokorttini numero on Ziniolla automaattisessa veloituksessa :-)
- HeeboR1
- Viesti:
Lähinnä oli radalle sopivien katurenkaiden testi, eikä sinällään sydäntä lämmittänyt kun en noita käytä. Profiili 190/50-17 sopii paremmin kadulle kuin radalle ja seoksetkin vähän turhan kovia. Odotellaan jos tulisi varsinainen kisarengastesti.pr0gram kirjoitti:Tuossa olisi yksi, en tiedä onko kuinka hardcore kisarengasvertailu kun en ole itse vielä lukenut. Kerran olen tuon Zinion kautta irtokappaleen ostanut digitaalisena ja homma toimi joten ei muuta kuin Visan numerot eetteriin.HeeboR1 kirjoitti:Jos osuu silmään jostain lehdestä prätkien rengasvertailut (mieluiten ihan sellaiset kisarengasvertailut) niin vinkkiä. Tosin sama se millä sitä ajaa, musta kun väri on.
Noillakin kumeilla kyllä pärjää hyvin ajoharjoittelupäivillä, jopa satunnaisissa kisoissa. Taitaa jossa Saksassa olla luokkarenkainakin jotkut noista.
Kiitos kuitenkin linkistä.
- Komentaja
Ei taida olla minkäälaisia... Ei oo ainakaan mitattu kertaakaan...STREETS kirjoitti:Onko kukaan laittanut videoita nettiin ratasuorituksista? Lähinnä video Alastaron kierroksesta kiinnostaisi.
Minkälaiset DB-vaatimukset Alastarolla muuten on?
Korjatkoon joku "guru" jos tietää paremmin.
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
- ZaDi
- HeeboR1
- Viesti:
Mp-foorumista löytyy ja pitää pyytää Mikkoa päivittämään uudempiin, siinä mennään kai n. 1.40 vauhtia. Tarkoitus olisi kuvata kaikista YCC-kisoista tänä vuonna ja silloin tulisi radoista Alastaro, Botniaring, Kemora ja Motopark. Apparalta voi sellaisen oman harjoitusjutun kuvata. Siinä ne sitten olisivat.ZaDi kirjoitti:Heebo tais jotain videonpätkää pistää omasta suorituksesta joku kuukausi aikaa. Jos oikein muistan?STREETS kirjoitti:Onko kukaan laittanut videoita nettiin ratasuorituksista? Lähinnä video Alastaron kierroksesta kiinnostaisi.
Minkälaiset DB-vaatimukset Alastarolla muuten on?
Kilpailuissa yleinen dB-raja on 103, ellei paikalliset ympäristöluvat vaadi pienempiä. Ahvenistolla raja on 100 dB kierroksilla 4.500 (tänään muutama tuli mitattua), Motoparkissa päivästä riippuen alle 100 - 110. Taulukon löytää Moottoriliiton sivuilta. Alastarolla ei käsittääkseni ole rajoja, sen enempää kuin Kemoralla ja Botniaringillä. Ei ainakaan koskaan ole mitattu/pyydetty mittaamaan.
- uijui
- HeeboR1
- Viesti:
http://www.mp-foorumi.com/tiedostot/STREETS kirjoitti:Ikävä kyllä en löytänyt ko. videoita. Eikä sen kierrosajan niin väliä ole, rataan ja ajolinjoihin haluaisin vain hieman "tutustua" ennen ajamista.
Alastaro rataesittely
Stream video:
256 kbit/s | 1 Mbit/s
Lataa:(koko n. 28 Mt)
Palvelin 1: MPG | AVI (DivX 5.1.1)
Jospa nyt löytyisi... Kuva nyt on mitä on, parempaa pitäisi piakoin tulla.