Kisat ajettu, ja kausi päätetty samalla.
14. ruutu ei tarjonnut mitään isoja, mutta kuusi päänahkaa sain alkuruuhkassa, joten sijalla kahdeksan aloiteltiin urakkaa...
Takasuoran jarrussa vielä puristin itseni seitsemänneksi, kunnes korkkiruuvissa(shikaani) alkoi avatessa perä ajautumaan pikkuhiljaa turhankin sivulle. Vetomies olisi noussut seisomaan tapeille ja jatkanut urku auki, mutta minä tietenkin himmasin vähän. Kevyt highsideri ja pieni pomppu irti penkistä, ja luulin jo jatkavani eteenpäin, mutta perä korjaantuikin vähän liikaa. Eli käytiin vähän poikittain toiseen suuntaan, josta taas toiseen suuntaan, jolloin minä nousin taivaisiin sen minkä pääsin...
vasen reisi jäi ikävästi rungon ja tangon väliin, mutta kun liike-energiat kuskilla ja mopolla olivat niin eri suuntiin, repi tanko nahkapukua vähän auki minun jatkaessa ilmalentoa...
Perinteisesti naama edellä katuun vähän viistosti, niin kypärän leuka-osa löi sen verran naamaan, että etuhammas meni huuleen sisälle. Sitten vielä pientä liukua kyynerpään varassa, joten kivan mustelman lisäksi pientä palovammaa.
Pelastushenkilöstöä sain huijattua, ettei käynyt kuinkaan, joten pääsi tutkimaan kawasaakelia...
Katteet säilyi yllättävän ehjänä, mutta tarkemmin katsottaessa takahäkin pää näkyi katteen ja underin välistä. Ja sivukatteen kiinnike oli katkennut jätäen tietyski kierteet runkoon sisälle. Akran e-hyväksytty hiilaripönttökin rusentui kivasti vielä alimmaisen päädyn painaen takahaarurukan lommolle. Brembon rcs-puristimen katkeamaton kahvakaan ei toiminut, vaan kahva katkesi nivelen vierestä.
Kypärä ja pukukin tietysti päätyi muihin käyttötarkoituksiin, eli eipä ollut halvimmasta päästä tämäkään reissu.
Saattaapi olla että palaan juurilleni, ja keskityn ensi kesänä kadulla kaahaamiseen ja kikkailuun, niin voi tuon jättää muistoksi talliin. Vaikka sitten classic RR:ää kun ikää tulee tarpeeksi.
Kaiken kaikkiaan paska laji tällaiselle, joka vetää koko kilpauran kaatumiset kolmeen peräkkäiseen reissuun
No jos pelit saadaan kuntoon höntsäily-ratapäiviä varten, niin kaipa niistäkin voi jotain kirjoitella... Muutoin tämä topicci hiljenee valitettavasti...