... Smokie...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

... Ärsyttääkö Smokie...

1. Kyllä
59
22%
2. Ei
207
78%

Ääniä yhteensä: 266

Karicbr

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Karicbr » Ma Touko 13, 2013 3:18 pm

Hyviä juttuloita ja voita leivänpäälle. :drin: :drin:

Tomba

Viesti Kirjoittaja Tomba » Ma Touko 13, 2013 5:06 pm

Zeri kirjoitti:smoukki on tän foorumin suola!
Mä panin kakkoseen...
Jos noita juttuja ei olis, ni en varmaa kävis ku pöhönäs tällä voorumilla totees et kyllon paska.. Empä mä vissii muutenkaa tää oo ku pienis ja isommis.. paitsi joskus, eli nyt.. Eli ääntäni ei voi laskee pois... :deal:
Koska ollaan perillä...?

Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba » Ma Touko 13, 2013 8:41 pm

:cheers: :type:
Ei tod. Oman elämänsä nälkätaiteilija tms. Lääkitys kohillaan/pahasti pielessä? Mitä väliä kuhan saa vähän,väliä,vähän,väliä? Hä?

Gemmi

Viesti Kirjoittaja Gemmi » Ma Touko 13, 2013 9:16 pm

Eiköhän jokanen tällä foorumilla jauha sen verran bs:ää, ettei luulis häiritsevän. Ja jos häirittee, nii voihan ne jutut skipata. Ittee ainakin piristää töissä lueskella luppoaikana Smokie:n juttuja. Ja toisekseen, ei noi jutut paljoo eroa normi bs jauhamisesta, ainoo vaan että kirjoitus tyyli/tapa tuo sopivaa sekavuutta/huumoria juttuihin.
Morje!<br>

Komentaja

Viesti Kirjoittaja Komentaja » Ma Touko 13, 2013 9:17 pm

tekniikka puolella Smokie on guru ja pysyy joskus asiassakin...
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...

Mozze

Viesti Kirjoittaja Mozze » Ma Touko 13, 2013 9:28 pm

No nyt kun asiaan päästiin, niin Iron maidenin banaanit vois myös kumota vai olenkohan ymmärtänyt väärin hänen pitkän hiljaiselonsa... :-?

CFH

Viesti Kirjoittaja CFH » Ma Touko 13, 2013 9:30 pm

Mozze kirjoitti:No nyt kun asiaan päästiin, niin Iron maidenin banaanit vois myös kumota vai olenkohan ymmärtänyt väärin hänen pitkän hiljaiselonsa... :-?
Se on varmaan kuollut tai katkolla :deal:

Ei sitä sekopäätä kyllä ikävä ole...
Kuva

wama

Viesti Kirjoittaja wama » Ma Touko 13, 2013 10:23 pm

Kyllähän tämä foorumi muuttuisi huomattavasti tylsemmäksi, jos Smokieta ei olisi joka säikeessä :D

GertMüller

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Touko 13, 2013 10:49 pm

Ja riittää rangaistukseksi asiattomista kirjoituksista, että smokie ärsyttää itseään :)
-Unknown Fighters SFC-

Klerva

Viesti Kirjoittaja Klerva » Ma Touko 13, 2013 10:55 pm

Ainahan voi jättää lukematta jos ei vaan jaksa kiinnostaa... Eiköhän meitä asemalle jääviä mahdu mukaan aivan samalla tapaa kuin muitakin.
Pitäähän sitä kuitenkin joku paikka ihmisellä olla jossa voi avautua.

ESKIL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Touko 13, 2013 11:02 pm

Mozze kirjoitti:No nyt kun asiaan päästiin, niin Iron maidenin banaanit vois myös kumota vai olenkohan ymmärtänyt väärin hänen pitkän hiljaiselonsa... :-?
... Olet, ei vaan tullut sitten takaisin...

TESTO
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Viesti Kirjoittaja TESTO » Ti Touko 14, 2013 7:31 am

Pakko kompata äijiä, ei niitä savuisia juttuja ole pakko lukea jos pahaa tekee. Kuitenkin tääl on avattuna kaikenmaailman topikkia koiran perseen nuolennasta kaivinkonehommiin. Ja muutamassa tapauksessa huomannut Smokien vetävän tonne torajuttuihin värssyt väliin, tietenkin offtopicina, niin se tilanne siitä vähän rauhottuu sitten. :D

Ite luen aina Smokien jutut jos mulla vaan aikaa sille on, välil nauraa vedet silmissä ja välil ei, mut pääsääntöisesti hauskaa luettavaa. :D

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Pe Touko 17, 2013 11:17 pm

Kato kato, täällähän on aivan hauskoja äänestyksiä. Luin tossa foorumia ylhäältä alaspäin ja tuli 3 topiksia vastaan missä mentiin aivan ohi asian, banaanit kaikille ja HETI. Ja joskus ihmettelee niin ilman muuta ärsytin itseäni, oliskin hyvä jos saisin potkut täältä. Rakentelukausi alkaa lähennellä lakipistettä ja heti kun se on ohi ajattelin leikkiä pihalla ja onneksi en ole sidoksissa internettilään kun ulostaudun talosta. No ei sekään hirveesti haittaa vaikken koskaan saisi tuota pärrää käyntiin koska nyt sienestyskausi on taas lyöty käyntiin, poimin ekat toissapäivänä ja eilen söin viimeiset säilötyt sienet notta vittuuks täs hikoilemaan. No on nyt mulla aina lievä hätävara kun ei koskaan tiedä koska tulee sota. Koitan yhdistää huvia ja harrastusta ja ettiä sieniä krossipyörällä (koska olen egologinen, eli siis ego ei anna periksi että joku näkee mut poonaamassa) mutta suatana kun tuo korssipyörä kulkee aina niin saatanan lujaa ettei sieltä mitään havaatte. Oon sitten ruvennut suosimaan polkupyörää, se tuntuu olevan tuohon tähyilyyn paljon paree vehe. Yllättävän paree vehe muuten siitäkin syystä että sillä on paljon helpompi pysähtyä jakamaan viisauksiaan kaikille kenet näkee. Jotkut on vieläkin sitä mieltä että rupee vaan vituttamaan jos kaikki ihmiset on hajuttomia & värittömiä & mauttomia & muutenkin perseen anaalista. Tai jos ei olekkaan niin faaakkkk iiit!!

http://www.youtube.com/watch?v=f6Rfk_Ahlm0

Taidankin ruveta siirtämään ammattitaitoani johonkin ihan muualle ja haistakaa B-foorumin väki todella pitkät paskat kunnes joskus syksyllä tai Kawasakin pärkööntyessä kesken kesää alan taas häiriköimään. Nyt lähden pihalle leikkimään ja suosittelen sitä ihan kelle tahansa muullekkin.

Ai niin mahdollisen paluun tapahduttua yritän tiivistää asian tosi tiukaksi, sen mä muun osaan koska opin nerolta. Normaali vuoropuhelu meillä: (nimet sensuroitu) "voitko tuota mun käsilaukun?" "OK, mistä?" vittu mä jaksa lainaismerkkejä mut enivei, mistä kaapista? Keittiöstä. Meillä on keittiössä 11 kaappia että mistä niistä? Siitä pitkästä. Meillä on 3 pitkää kaappia keittiössä että mistä niistä? Siitä oviaukkoa lähimmästä. Ei löydy, missäpäin se täällä on? Emmä tierä, etti.

Suomalaiset rakentaa ydinvoimalaakin aivan samalla metodilla. Turvettakaan ei saa enää käyttää koska se saastuttaa enemmän kuin mikään muu joka saastuttaa enemmän. No se on 324 sukupolven jälkeen varmaan rikkaus kun kaikki muut on jo poltettu maapallolta paitsi turve koska suomessa on vasurivihreät jotka kieltää kaikki kunnes käteen jää enää kivihiili mikä mun mielestä on kaikkein suurin synti mutta ei se mitään, moni on sitä mieltä että olen typerä juntti mutta ei sekään mitään. Mutta on se jo jotain että ollaan sentään jotain mieltä. No nyt mä häivyn, mo.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paitti vielä yks mainio meisinki

http://www.youtube.com/watch?v=iB-sGMkxpno

Unohdin ettei teille Luki häiriöisille saa kirjoittaa mitään pitkää tekstiä. Kukaan normaali ei edes epänormaali tai inhumaani tai ovolaktovegaani ei voi kirjoittaa foorumille liian pitkää tekstiä. Esmes Shogun on aika pitkä teksi mutta kantsii sekin kahlata läpi. Jos on hidas lukemaan niin se ei ole mitään este vaan se on etu, kuluu enempi aikaa. Sitäpaitsi kun lukee Shogunin niin oppii miten ei kuole vatitautiin. No en mä siihen muutenkaan kuole koska syön kaiken mitä näen ja näin niinkuin muuten, kissanruoka on aika hyvää verrattuna koiranruokaan. Raaka sipuli on kylläkin perseestä. Mutta jos pitäis valita söisin mieluummin kissoja kuin koiria. Mutta heippa nyt sitten ja moi.

Ai niin muistakaan että tänään on homofobian vastainen päivä. Pärkkele kun olisin tiennyt niin olisin lähtenyt töihin eukon kukkamekossa, etenkin trans-miehet valittaa olojaan ja haluaisin ilmaista tukeni niille. No mut moi. Ja moi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

dranaltorturer

Viesti Kirjoittaja dranaltorturer » Pe Touko 17, 2013 11:33 pm

Nyt vasta olen molemmat ärsyttävistä äänistä!!! Ja Morooooooooooooo

PS: paskat prosentit tuli, en olen tyydyttynyt.

Mä muuten kerran, pesunkestävä neekeri kun olen otin kantaa Valion kenkäsuoja roskikseen. Sehän siis oli roskis minne laitetaan käytetyt kenkäsuojat mutta kannessa tosi isolla "EN OLE ROSKIS", tottahan mä sen heti tärvelin muotoon "EN OLEN ROSKIS" ja eipä mennyt aikaakaan kun siihen tuli huomautus notta koita nyt vittu jo päättää. Ei roskis voi päättää siis tajuuttekse heiiiiii. Ai niin kerran mulla oli kenkäsuoja päässä ja kerran mulla oli partasuojakin, piirsin siihen hymysuun että olisin iloinen vaikka vitutti all the time. Söin muuten sillä partasuojakeikalla 10 energialimpparijäätelöä päivässä, jos joskus vaikutan hyperlatiiviselta niin ette ole nähneet mitään verrattuna partasuojahommiin. Parta on paras ja sienetkin on mahtavoota.

http://www.youtube.com/watch?v=-3VVAU9qxMY

Tänään muuten kuulin pitkästä aikaa Pariisin Kevään mahtavan biisin "Hei hei mutsi, mä oon syönyt sun lääkkeitä" Ja mo

Juspa

Viesti Kirjoittaja Juspa » La Touko 18, 2013 12:06 am

:lol: :lol: :lol: Täällä jo AlterEgot pyörii
Älä vaan Smokie lopeta juttujas

Mä meen nyt nukkuu, moimoimooooiiiiiiiii
Ai on vai?

Vastaa Viestiin