Ostetaan Suzuki DR!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Händeri
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: DR-Zeta

Ostetaan Suzuki DR!

Viesti Kirjoittaja Händeri » Ti Kesä 16, 2009 9:26 pm

Elikkäs toinen Suzuki DR hakusessa. Vuosimalliltaa jotain -90 luvun alkua ja miks ei loppuakin. Hinta on vielä avoin, mutta ei ainakaan yli kolmen ja puolen tonnin.

Eli kaikki jotka pystyvät mulle jotain tarjoomaan, niin antaa tulla vaan tuutin täydeltä! Pyörän pitäisi olla kilvissä ja kuutioita mielellään 600!! :wavey:
Modified Motorcycle Association of Finland

Tepi
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 954RR

Viesti Kirjoittaja Tepi » Su Heinä 05, 2009 9:58 pm

Pistin yv:tä.

Vastaa Viestiin