Eli kaikki jotka pystyvät mulle jotain tarjoomaan, niin antaa tulla vaan tuutin täydeltä! Pyörän pitäisi olla kilvissä ja kuutioita mielellään 600!!
Ostetaan Suzuki DR!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Händeri
- Viestit: 265
- Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: DR-Zeta
Ostetaan Suzuki DR!
Elikkäs toinen Suzuki DR hakusessa. Vuosimalliltaa jotain -90 luvun alkua ja miks ei loppuakin. Hinta on vielä avoin, mutta ei ainakaan yli kolmen ja puolen tonnin.
Eli kaikki jotka pystyvät mulle jotain tarjoomaan, niin antaa tulla vaan tuutin täydeltä! Pyörän pitäisi olla kilvissä ja kuutioita mielellään 600!!
Eli kaikki jotka pystyvät mulle jotain tarjoomaan, niin antaa tulla vaan tuutin täydeltä! Pyörän pitäisi olla kilvissä ja kuutioita mielellään 600!!
Modified Motorcycle Association of Finland