Vaiteri, kate, moto, jotain.
kaihdin-team(ät)luukku.com tai yyvellä.
O: Ostettu.
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Make.S
- Viestit: 589
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: MYYTY!
O: Ostettu.
Viimeksi muokannut Make.S, Ke Kesä 24, 2009 7:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pros don`t need NOS