O: Ostettu.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Make.S
Viestit: 589
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: MYYTY!

O: Ostettu.

Viesti Kirjoittaja Make.S » Ke Kesä 17, 2009 8:26 pm

Vaiteri, kate, moto, jotain.
kaihdin-team(ät)luukku.com tai yyvellä.
Viimeksi muokannut Make.S, Ke Kesä 24, 2009 7:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pros don`t need NOS

atso
Viestit: 235
Liittynyt: La Elo 05, 2006 12:00 am
Paikkakunta: buell

Viesti Kirjoittaja atso » To Kesä 18, 2009 8:49 pm

pistetty peeämmää
...riding since 1994-eli turhaa toimintaa vuodesta 1994!!

Vastaa Viestiin