Eli olis hakusessa järkevän hintanen 600 ruiskulla oleva stuntti pärrä ei tarvi olla kilvissä eikä papereita valmis stuntti käy tai sitten esim, vähän kolaroitu projekti.
eniten hakusessa olis Honda CBR 600 tai sit 636 ninja
O: HAKUSESSA 600 Ruisku stuntti mopedi
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Mauge
- Viestit: 18
- Liittynyt: To Tammi 08, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: Blade