O: HAKUSESSA 600 Ruisku stuntti mopedi

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Mauge
Viestit: 18
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 1:00 am
Paikkakunta: Blade

O: HAKUSESSA 600 Ruisku stuntti mopedi

Viesti Kirjoittaja Mauge » Ma Loka 19, 2009 10:19 pm

Eli olis hakusessa järkevän hintanen 600 ruiskulla oleva stuntti pärrä ei tarvi olla kilvissä eikä papereita valmis stuntti käy tai sitten esim, vähän kolaroitu projekti.

eniten hakusessa olis Honda CBR 600 tai sit 636 ninja

m-iksu
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Hontaa

Viesti Kirjoittaja m-iksu » Pe Loka 23, 2009 4:50 pm

Laitettu yyveetä

Vastaa Viestiin