Lelu ostettu.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Vastaa Viestiin
Make.S
Viestit: 589
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: MYYTY!

Lelu ostettu.

Viesti Kirjoittaja Make.S » Ke Heinä 21, 2010 9:16 pm

Moto, vaitteri, kate, naku, kustomi, turbo, ym.
Saa olla kaksikilpinen, kaaduttu, laittoa, ehjä, ym.
pääasia että "iskee" tajuntaan.
Nyt jos haluutte rahan lapaan nopeesti, ei kun nopiasti tarjoamaan.
Mielellään e-suomen alueelta.
Viimeksi muokannut Make.S, Su Heinä 25, 2010 9:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pros don`t need NOS

mankku
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:00 am
Paikkakunta: RRcebari

Viesti Kirjoittaja mankku » Ke Heinä 21, 2010 9:38 pm

http://www.nettimoto.com/honda/cbr/939399

Tommosta ois tarjolla soittele jos kiinnostaa

Avatar
Parina
Viestit: 4
Liittynyt: La Heinä 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Honda

Viesti Kirjoittaja Parina » Ke Heinä 21, 2010 10:29 pm

http://www.nettimoto.com/honda/ntv/971595

Tosta maailman vihrein Honda.

Avatar
MadeInFinland
Viestit: 1240
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland » To Heinä 22, 2010 12:06 pm

Edit.
Viimeksi muokannut MadeInFinland, Ma Heinä 26, 2010 8:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Piiloanarkisti mustassa puvussa-
Kuva
http://www.mmaf.fi/forum

Avatar
Hermanni
Viestit: 1272
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am

Re: Mopo max. 5.5K€

Viesti Kirjoittaja Hermanni » To Heinä 22, 2010 12:25 pm

Make.S kirjoitti:naku...ehjä... "iskee" tajuntaan...rahan lapaan nopeesti...suomen alueelta.
Siinähän se!

http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/892480

Avatar
Crave
Viestit: 320
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Antichrist

Viesti Kirjoittaja Crave » To Heinä 22, 2010 5:28 pm

Venytä pikkasen budjettia ja tule hakemaan pois tallista pölyttymästä!

Kuva

Lisätietoja samasta osoitteesta kun ennenkin.

Make.S
Viestit: 589
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: MYYTY!

Viesti Kirjoittaja Make.S » Pe Heinä 23, 2010 12:53 am

Craven mopo on kyllä erikoinen kapistus.
Ei sitä kyllä kannata mulle myyä, tulee vielä valkoisesta leidistä musta kostaja...

Elikkä mopoja voi tarjota vaikka ivalosta käsin, mutta aikatauluja jouduu aina pikkasen kahtelemaan. Roadtrippejä on tullut noissa autohommissa harrasteltu ja eipä juuri paskempaa hommaa voisi olla, kun se alkaa kunnolla tökkimään. Joskus on taas tullut oltua niin seipäässä, ettei muista edes kuka auton trailerilta otti... :cool:
Pros don`t need NOS

berger
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Marras 23, 2009 1:00 am
Paikkakunta: TL1000s
Viesti:

Viesti Kirjoittaja berger » Pe Heinä 23, 2010 8:33 am

Tuossa olis tuomonen mukavan luontonen tellu: nettimoto id:971055
ja hintaahan voi aina ruuvata sinne tänne.

ccmm
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja ccmm » Pe Heinä 23, 2010 12:28 pm

http://www.nettimoto.com/honda/cbr/985255 Tollanen blade, hinta neuvoteltavissa..

Tripleman
Viestit: 64
Liittynyt: To Joulu 04, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Tripleman » Pe Heinä 30, 2010 4:58 pm

Edit:
Olikin näemmä ostettu...

Vastaa Viestiin