O: Kilvetön STUNT!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Jubek$i
- Viestit: 56
- Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R
O: Kilvetön STUNT!
OSTETTU!
Viimeksi muokannut Jubek$i, Su Loka 17, 2010 6:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
jonne1
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Loka 17, 2010 12:00 am
Re: O: Kilvetön STUNT!
Jubek$i kirjoitti:Eli hakusessa olis kilvetön kusiainen!
Kawa 03->
R6 03->
GSX-R 04->
CBR 01->
Kelpaa vähän mällätytkin.
moroo ois myynnissä tuonti kiksu 04- 1000cc musta kilvetön.ilmoittele jos kiinnostaa