O: Kilvetön STUNT!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Jubek$i
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

O: Kilvetön STUNT!

Viesti Kirjoittaja Jubek$i » Su Syys 12, 2010 1:00 pm

OSTETTU!
Viimeksi muokannut Jubek$i, Su Loka 17, 2010 6:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jonne1
Viestit: 1
Liittynyt: Su Loka 17, 2010 12:00 am

Re: O: Kilvetön STUNT!

Viesti Kirjoittaja jonne1 » Su Loka 17, 2010 12:33 pm

Jubek$i kirjoitti:Eli hakusessa olis kilvetön kusiainen!

Kawa 03->
R6 03->
GSX-R 04->
CBR 01->

Kelpaa vähän mällätytkin.

moroo ois myynnissä tuonti kiksu 04- 1000cc musta kilvetön.ilmoittele jos kiinnostaa

Jubek$i
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja Jubek$i » Su Loka 17, 2010 6:26 pm

Pyörä on jo ostettu aikoja sitten!

Vastaa Viestiin