Olen kiinnostunut otsikon mukaisista pyöristä. Jos myyt tai tiedät jonkun, joka myy kyseisiä pyöriä, niin viestiä!
Jos jollakin on kokemuksia kyseisistä pyöristä niin saa toki jakaa tietonsa ja kokemuksensa.
Kawasaki zxr 400 tai xanthus zr400
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
- Kreiwi
- Viestit: 65
- Liittynyt: Su Marras 03, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: uusia tuulia
Kawasaki zxr 400 tai xanthus zr400
kun leivon pullia,minä lauleskelen ja leivon pullia...