Kawasaki zxr 400 tai xanthus zr400

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
Kreiwi
Viestit: 65
Liittynyt: Su Marras 03, 2002 1:00 am
Paikkakunta: uusia tuulia

Kawasaki zxr 400 tai xanthus zr400

Viesti Kirjoittaja Kreiwi » Ti Huhti 19, 2011 3:28 pm

Olen kiinnostunut otsikon mukaisista pyöristä. Jos myyt tai tiedät jonkun, joka myy kyseisiä pyöriä, niin viestiä!

Jos jollakin on kokemuksia kyseisistä pyöristä niin saa toki jakaa tietonsa ja kokemuksensa.
kun leivon pullia,minä lauleskelen ja leivon pullia...