O: minicrossi / minimoto tai vaikka 50cc mönkkäri!!!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
M4ketech
Viestit: 290
Liittynyt: Pe Touko 01, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Ei ole :/

O: minicrossi / minimoto tai vaikka 50cc mönkkäri!!!

Viesti Kirjoittaja M4ketech » Ti Marras 15, 2011 2:21 am

Uusi talvilelu hakusessa minimoto tai crossi tai vaikka 50cc mönkkäri.

Tarkotuksena on melkein liikkua hallia päästä päähän tai hakea osia toisesta rakennuksesta, pitoa olisi hyvä löytyä, saan kyllä nastat itte iskettyä renkaisii :D

halpa jotenkuten toimiva :deal:

Noudan mielelläni :)


Voin maksaa rahalla, ajovarusteilla tai autokrääsällä.

Avatar
zxr900
Viestit: 545
Liittynyt: La Joulu 20, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Ahtamalla paranee

Viesti Kirjoittaja zxr900 » Ti Marras 15, 2011 10:38 pm

The SivuLuisu
Tig-hitsaukset RST, Alumiini ja musta ja Maalailuja http://www.facebook.com/luisupaint
Hitsauksia
KöythätRytärit

Vastaa Viestiin