Suzuki DR-Z TMS

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Koku
Viestit: 39
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 12:00 am

Suzuki DR-Z TMS

Viesti Kirjoittaja Koku » Su Maalis 18, 2012 10:16 pm

Elikkä lähtökohtaisesti kiinnostais drz:tä, mielellään -04 ylöspäin. Smotona, toki rossitkin menee. Kilvetön/kilvellinen, samase kunhan toimii. Mieluusti "halpa". Msg me jos löytyy tai tiedät keneltä löytyy!

TAI vastaavasti jokin muu smoto, kotarit voi jättää pois.

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Ti Maalis 20, 2012 12:59 pm

Kiinnostaisiko valkokilpi husse -07 sm610, ajettu 14tkm. Hintapyynti 5000€.

Edit: Hah :D nyt tajusin vasta et ketä mahtaa olla tän nimimerkin! Joo sua tuskin kiinnostaa toi papatin :wavey:

Avatar
hakkiz80
Viestit: 315
Liittynyt: To Tammi 07, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Pitkä Piano, Nipponi & Etana...

Re: Suzuki DR-Z TMS

Viesti Kirjoittaja hakkiz80 » Pe Maalis 23, 2012 8:08 am

Koku kirjoitti:Elikkä lähtökohtaisesti kiinnostais drz:tä, mielellään -04 ylöspäin. Smotona, toki rossitkin menee. Kilvetön/kilvellinen, samase kunhan toimii. Mieluusti "halpa". Msg me jos löytyy tai tiedät keneltä löytyy!

TAI vastaavasti jokin muu smoto, kotarit voi jättää pois.
Kurkkaas tuota: http://www.nettimoto.com/suzuki/dr-z/1274799

Meikäläisen vanha, johon itse vaihdatin jäykemmät jouset yms mp-powershopissa, perus 3x3modi tehtynä, wirtz-fatbar, kottaraisen keulamuovit+uudemman susnan, yms yms...

Ja taitaa tuo minusta seuraava(3omistaja)myyjä löytyä täältä b-sivuiltakin keulimassa harrikalla... :D :D :D
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...

SmiiGul
Viestit: 25
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 12:00 am
Paikkakunta: KTM RC8

Viesti Kirjoittaja SmiiGul » Ma Maalis 26, 2012 10:44 am

http://www.nettimoto.com/suzuki/dr-z/1265180

Soittele, niin pistetään hinta kohdilleen ;)

vegr
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 12:00 am

Viesti Kirjoittaja vegr » Ke Huhti 18, 2012 4:43 pm


Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » To Huhti 19, 2012 1:28 pm


Vastaa Viestiin