Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
- Laiskiainen
- Viestit: 909
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Maailman rouhein Honda
- Fella
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
- Northern_lights
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 1:00 am
Re: Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön

Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta
Seurasi kuin seurasikin kaatamista
Erittäin rajua
Ryyppäämistä suorastaan saatanallista
Sekä ehdottelua
Homoseksuaalista!
Seurasi kuin seurasikin kaatamista
Erittäin rajua
Ryyppäämistä suorastaan saatanallista
Sekä ehdottelua
Homoseksuaalista!