Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
Laiskiainen
Viestit: 909
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Maailman rouhein Honda

Re: Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » To Helmi 13, 2014 2:54 pm

VITTU HEINÄKUU 2012!!!
Kanada

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön

Viesti Kirjoittaja Fella » To Loka 16, 2014 11:39 am


Avatar
Northern_lights
Viestit: 336
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 1:00 am

Re: Ostetaan Stunttimopo,kilvellinen tai kilvetön

Viesti Kirjoittaja Northern_lights » To Loka 16, 2014 7:12 pm

Kuva
Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta
Seurasi kuin seurasikin kaatamista
Erittäin rajua
Ryyppäämistä suorastaan saatanallista
Sekä ehdottelua
Homoseksuaalista!

Vastaa Viestiin