Ostetaan i/ö 1100

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Niio
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 1000 K3
Viesti:

Ostetaan i/ö 1100

Viesti Kirjoittaja Niio » Su Joulu 16, 2012 9:42 pm

Eli hakusessa mieuluiten i/ö 1100,ehkä joku muukin. Nettimotoa on tullut selailtua, eli tyrkytä jotain muuta :D

Niio
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 1000 K3
Viesti:

Re: Ostetaan i/ö 1100

Viesti Kirjoittaja Niio » Pe Joulu 28, 2012 4:44 pm

Ei enään tarvetta, eli ostettu :wavey:

Vastaa Viestiin