Ostetaan i/ö 1100
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Niio
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 1000 K3
- Viesti:
Ostetaan i/ö 1100
Eli hakusessa mieuluiten i/ö 1100,ehkä joku muukin. Nettimotoa on tullut selailtua, eli tyrkytä jotain muuta
-
Niio
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 1000 K3
- Viesti:
Re: Ostetaan i/ö 1100
Ei enään tarvetta, eli ostettu