Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Iziii
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:44 am
Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.
Haussa siis Edullinen hondan hornetti tai vastaava laite. Saa olla rapakunnossa on menossa meinaan viilan alle.
-
Petec
- Viestit: 14
- Liittynyt: La Loka 06, 2012 5:50 pm
- -J-
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ke Marras 09, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Pöllitty
-
Tonsse
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Honda CBR 600cc PC25 -92