Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Iziii
Viestit: 5
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:44 am

Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.

Viesti Kirjoittaja Iziii » Ti Tammi 22, 2013 12:15 am

Haussa siis Edullinen hondan hornetti tai vastaava laite. Saa olla rapakunnossa on menossa meinaan viilan alle.

Petec
Viestit: 14
Liittynyt: La Loka 06, 2012 5:50 pm

Re: Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.

Viesti Kirjoittaja Petec » Ma Maalis 18, 2013 10:07 pm


Avatar
-J-
Viestit: 431
Liittynyt: Ke Marras 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pöllitty

Re: Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.

Viesti Kirjoittaja -J- » Ma Maalis 18, 2013 10:54 pm


Tonsse
Viestit: 67
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR 600cc PC25 -92

Re: Ostetaan EDULLINEN Hornetti tai vastaava.

Viesti Kirjoittaja Tonsse » Su Maalis 24, 2013 4:42 pm


Vastaa Viestiin