Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Hietzu
Viestit: 48
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:00 am
Paikkakunta: zx12r(isolohko)+NOS

Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja Hietzu » Pe Maalis 22, 2013 8:32 pm

Jo jollakin tarjota hienoa ja rakenneltua japsi pyörää niin viestiä tuleen.

ps. esim. jos joku tietää että onko vielä myynnissä se 1400 näyttely katana niin omistaja voi ottaa yhteyttä :D

-kossu-
Viestit: 437
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Onhan noita soittimia... ;>

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja -kossu- » Su Maalis 24, 2013 2:42 pm

Taistelija ja Sotaratsu,,,

Hietzu
Viestit: 48
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:00 am
Paikkakunta: zx12r(isolohko)+NOS

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja Hietzu » Su Maalis 24, 2013 11:35 pm

Kiitoksia ukot pyöristä mitä olette tarjonnut mutta ei ole vielä sitä "oikeaa" tullut:)

Motohörhö
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja Motohörhö » Ma Maalis 25, 2013 3:14 pm

:cheers:
Viimeksi muokannut Motohörhö, To Syys 26, 2013 6:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja T.A » Ke Syys 25, 2013 3:59 pm

Tollanen show pyörä olis myytävänä.
http://img.photobucket.com/albums/v221/ ... fe19fc.jpg
Pistä yksityisviestiä, jos kiinnostaa tietää lisää.

Avatar
LEQ
Viestit: 1663
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja LEQ » Su Syys 29, 2013 12:08 pm

Videossa käytetty pyörä on tulossa vielä syksyllä ehkä myyntiin.
http://vimeo.com/31674211
Hinta ei vain valitettavasti ole yli 10.000, mutta ehkä kelpaa silti :wavey:
Sikäli myöskin huono juttu, että pyörä ei ole ainakaan puhdas show-pyörä. Se kun ajoon tarkoitettu, vaikka ei vielä koskaan ajettu. Tottumattomalle voi olla aika äkkinäinen ajettava.
Ostajan halutessa maalataan uuden omistajan toivomalla tavalla.
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

ZUSUIKI
Viestit: 122
Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ahdistettuja vinosilmäkuutioita

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja ZUSUIKI » Su Syys 29, 2013 2:29 pm


Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ti Marras 19, 2013 8:49 am


Vastaa Viestiin