ps. esim. jos joku tietää että onko vielä myynnissä se 1400 näyttely katana niin omistaja voi ottaa yhteyttä
Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Hietzu
- Viestit: 48
- Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: zx12r(isolohko)+NOS
Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Jo jollakin tarjota hienoa ja rakenneltua japsi pyörää niin viestiä tuleen.
ps. esim. jos joku tietää että onko vielä myynnissä se 1400 näyttely katana niin omistaja voi ottaa yhteyttä
ps. esim. jos joku tietää että onko vielä myynnissä se 1400 näyttely katana niin omistaja voi ottaa yhteyttä
-
-kossu-
- Viestit: 437
- Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Onhan noita soittimia... ;>
Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Taistelija ja Sotaratsu,,,
-
Hietzu
- Viestit: 48
- Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: zx12r(isolohko)+NOS
Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Kiitoksia ukot pyöristä mitä olette tarjonnut mutta ei ole vielä sitä "oikeaa" tullut:)
-
Motohörhö
- Viestit: 364
- Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am
Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Viimeksi muokannut Motohörhö, To Syys 26, 2013 6:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Tollanen show pyörä olis myytävänä.
http://img.photobucket.com/albums/v221/ ... fe19fc.jpg
Pistä yksityisviestiä, jos kiinnostaa tietää lisää.
http://img.photobucket.com/albums/v221/ ... fe19fc.jpg
Pistä yksityisviestiä, jos kiinnostaa tietää lisää.
- LEQ
- Viestit: 1663
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
Re: Ostetaan: +10000e Show pyörä!
Videossa käytetty pyörä on tulossa vielä syksyllä ehkä myyntiin.
http://vimeo.com/31674211
Hinta ei vain valitettavasti ole yli 10.000, mutta ehkä kelpaa silti
Sikäli myöskin huono juttu, että pyörä ei ole ainakaan puhdas show-pyörä. Se kun ajoon tarkoitettu, vaikka ei vielä koskaan ajettu. Tottumattomalle voi olla aika äkkinäinen ajettava.
Ostajan halutessa maalataan uuden omistajan toivomalla tavalla.
http://vimeo.com/31674211
Hinta ei vain valitettavasti ole yli 10.000, mutta ehkä kelpaa silti
Sikäli myöskin huono juttu, että pyörä ei ole ainakaan puhdas show-pyörä. Se kun ajoon tarkoitettu, vaikka ei vielä koskaan ajettu. Tottumattomalle voi olla aika äkkinäinen ajettava.
Ostajan halutessa maalataan uuden omistajan toivomalla tavalla.
-
ZUSUIKI
- Viestit: 122
- Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: ahdistettuja vinosilmäkuutioita
- j-beam
- Viestit: 1056
- Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
- Viesti: