Ostettu.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

benbudunen
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 24, 2010 1:00 am

Ostettu.

Viesti Kirjoittaja benbudunen » Ke Maalis 27, 2013 5:27 pm

Löyty jo,
Viimeksi muokannut benbudunen, Ma Loka 07, 2013 5:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

aamupaisti
Viestit: 15
Liittynyt: Su Helmi 28, 2010 1:00 am

Re: Ostetaan fighteri 600-900cc

Viesti Kirjoittaja aamupaisti » La Huhti 27, 2013 2:07 pm

Osuiskos lähelle hakemaasi? viewtopic.php?f=28&t=72911

Vastaa Viestiin