ostettu.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
tomppa85
Viestit: 37
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2010 12:00 am
Paikkakunta: 10r

ostettu.

Viesti Kirjoittaja tomppa85 » Ti Joulu 03, 2013 10:56 am

Ostettu, voi poistaa.
Viimeksi muokannut tomppa85, Ma Joulu 16, 2013 10:46 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Vam0s
Viestit: 223
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 12:00 am
Paikkakunta: CBR

Re: O: smoto 400cc-> max 6000€

Viesti Kirjoittaja Vam0s » Ti Joulu 03, 2013 11:19 am

Vähän kumpaakin tyyliä. http://www.nettimoto.com/ktm/690/1607319

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Re: O: smoto 400cc-> max 6000€

Viesti Kirjoittaja kawa6r » To Joulu 05, 2013 7:43 pm

jos työkalut pysyy käsissä niin tollanen löytyy

ktm exc 400
2005 tai 2006
suomipeli, reksiterissä, valkokilpinen.
enska joka toimii moitteetta käy nätisti, edellinen omistaja tehnyt konerempankin.

jotkut kotarin motovanteet mukaan, voi joutua sovittamaan, en tiedä kun en ole kokeillut.
motovanteet ilman kumeja ja ilman jarruja. vetopakka on.

hinta nyt 4000e kaksillavanteilla

Avatar
tomppa85
Viestit: 37
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2010 12:00 am
Paikkakunta: 10r

Re: O: Mopedi ~4000€

Viesti Kirjoittaja tomppa85 » To Joulu 12, 2013 10:48 pm

Mieli muuttuu, joten unohdetaan smoto. Tarjotkaa kyykkyjä.

Vastaa Viestiin