ostettu.
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Vam0s
- Viestit: 223
- Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: CBR
Re: O: smoto 400cc-> max 6000€
Vähän kumpaakin tyyliä. http://www.nettimoto.com/ktm/690/1607319
- kawa6r
- Viestit: 1623
- Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: 2-kilpinen
- Viesti:
Re: O: smoto 400cc-> max 6000€
jos työkalut pysyy käsissä niin tollanen löytyy
ktm exc 400
2005 tai 2006
suomipeli, reksiterissä, valkokilpinen.
enska joka toimii moitteetta käy nätisti, edellinen omistaja tehnyt konerempankin.
jotkut kotarin motovanteet mukaan, voi joutua sovittamaan, en tiedä kun en ole kokeillut.
motovanteet ilman kumeja ja ilman jarruja. vetopakka on.
hinta nyt 4000e kaksillavanteilla
ktm exc 400
2005 tai 2006
suomipeli, reksiterissä, valkokilpinen.
enska joka toimii moitteetta käy nätisti, edellinen omistaja tehnyt konerempankin.
jotkut kotarin motovanteet mukaan, voi joutua sovittamaan, en tiedä kun en ole kokeillut.
motovanteet ilman kumeja ja ilman jarruja. vetopakka on.
hinta nyt 4000e kaksillavanteilla
- tomppa85
- Viestit: 37
- Liittynyt: Ma Heinä 26, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: 10r
Re: O: Mopedi ~4000€
Mieli muuttuu, joten unohdetaan smoto. Tarjotkaa kyykkyjä.