O: i/ö 1100 kikseri tai joku muu vastaava

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

jaffe
Viestit: 151
Liittynyt: To Touko 25, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1200 i/ö

O: i/ö 1100 kikseri tai joku muu vastaava

Viesti Kirjoittaja jaffe » La Joulu 06, 2014 4:57 pm

Eli ostan i/ö kikserin tai jonkun muun vanhanliiton vehkeen, joten kannattaa tarjota!! fighter tarkoitus taas loihtia joten katteiden sun muiden turhuuksien poissaoleminen plussaa. Tarjoa, mutta hintojen oltava kohdallaan...

Puh: 0404174458/ yv

jaffe
Viestit: 151
Liittynyt: To Touko 25, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1200 i/ö

Re: O: i/ö 1100 kikseri tai joku muu vastaava

Viesti Kirjoittaja jaffe » Su Tammi 18, 2015 1:35 am

ja vieläkin haussa

jaffe
Viestit: 151
Liittynyt: To Touko 25, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1200 i/ö

Re: O: i/ö 1100 kikseri tai joku muu vastaava

Viesti Kirjoittaja jaffe » La Helmi 21, 2015 8:14 pm

pyörä löytyi. kiitos tarjouksista!!

Vastaa Viestiin