O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
teelmakie
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2015 9:08 pm
Paikkakunta: Honda CBR 600F pc21, Honda CBR 600F pc25 (ex), Yamaha FZR1000

O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Viesti Kirjoittaja teelmakie » Ma Maalis 23, 2015 10:42 pm

En tiedä saako täällä mopoja ostaa mutta ylläpito varmaan rankaisee sitten jos tälläistä ilmoitusta ei saa tänne laittaa.

No kuiteskin Etelä - pohjanmaalta tai about 150km säteeltä pitäis löytää nyt mopedi muijan siskon poijjalle joka täytti 14v. Sais pappansa luona vähän harjoitella ajelemaan ja jos on pikkuvikanen niin on ainakin aikaa korjata ennen kuin on 15v mittarissa. Pojalla itsellään säästössä rahaa mutta ei kauheita määriä eli halpa saisi olla mutta sellainen peruskuntoinen kuitenkin ja malliltaan vissiin tarttis olla enduro / crossi tyylinen vehje (kilvellinen myös).. Poika rukka ei ole vielä tippaakaan päässyt moottorivehkeiden kanssa hieromaan ja minä aattelin hommata sille mahdollisuuden ja tarjota tilaa hinkata jos mopon löytää. :) Parempi moottorien kimpussa kuin viinaa litkimässä ojan pohjalla :nono:

Saadaan uusi tuleva motoristi maailmaan jos mopedi jostain löytyy :) :upto:
Miten paljon paskasta voi löytyä kultaa? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on syönyt.
No miten paljon sitä kultaa voi syödä? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on löytynyt syötäväksi..

Avatar
heinojo
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
Paikkakunta: gsxr1000 k6

Re: O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Viesti Kirjoittaja heinojo » Ti Maalis 24, 2015 12:51 pm

Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

Avatar
teelmakie
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2015 9:08 pm
Paikkakunta: Honda CBR 600F pc21, Honda CBR 600F pc25 (ex), Yamaha FZR1000

Re: O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Viesti Kirjoittaja teelmakie » Ti Maalis 24, 2015 5:55 pm

heinojo kirjoitti:Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari

Perhana kun vähä kaukana.. Mitäs tuon hintapuoli?
Miten paljon paskasta voi löytyä kultaa? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on syönyt.
No miten paljon sitä kultaa voi syödä? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on löytynyt syötäväksi..

Avatar
heinojo
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
Paikkakunta: gsxr1000 k6

Re: O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Viesti Kirjoittaja heinojo » Ke Maalis 25, 2015 1:35 pm

teelmakie kirjoitti:
heinojo kirjoitti:Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari

Perhana kun vähä kaukana.. Mitäs tuon hintapuoli?
300€
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

Avatar
heinojo
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
Paikkakunta: gsxr1000 k6

Re: O: MOPO enduro / crossi ja saa olla vaikka pikkuvikainen

Viesti Kirjoittaja heinojo » Ke Maalis 25, 2015 1:36 pm

Lisätietoja 0503289378
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

Vastaa Viestiin