Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
teelmakie
-
Viestit: 30
-
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2015 9:08 pm
-
Paikkakunta: Honda CBR 600F pc21, Honda CBR 600F pc25 (ex), Yamaha FZR1000
Viesti
Kirjoittaja teelmakie » Ma Maalis 23, 2015 10:42 pm
En tiedä saako täällä mopoja ostaa mutta ylläpito varmaan rankaisee sitten jos tälläistä ilmoitusta ei saa tänne laittaa.
No kuiteskin Etelä - pohjanmaalta tai about 150km säteeltä pitäis löytää nyt mopedi muijan siskon poijjalle joka täytti 14v. Sais pappansa luona vähän harjoitella ajelemaan ja jos on pikkuvikanen niin on ainakin aikaa korjata ennen kuin on 15v mittarissa. Pojalla itsellään säästössä rahaa mutta ei kauheita määriä eli halpa saisi olla mutta sellainen peruskuntoinen kuitenkin ja malliltaan vissiin tarttis olla enduro / crossi tyylinen vehje (kilvellinen myös).. Poika rukka ei ole vielä tippaakaan päässyt moottorivehkeiden kanssa hieromaan ja minä aattelin hommata sille mahdollisuuden ja tarjota tilaa hinkata jos mopon löytää.

Parempi moottorien kimpussa kuin viinaa litkimässä ojan pohjalla
Saadaan uusi tuleva motoristi maailmaan jos mopedi jostain löytyy
Miten paljon paskasta voi löytyä kultaa? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on syönyt.
No miten paljon sitä kultaa voi syödä? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on löytynyt syötäväksi..
-
heinojo
-
Viestit: 165
-
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
-
Paikkakunta: gsxr1000 k6
Viesti
Kirjoittaja heinojo » Ti Maalis 24, 2015 12:51 pm
Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari
-
teelmakie
-
Viestit: 30
-
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2015 9:08 pm
-
Paikkakunta: Honda CBR 600F pc21, Honda CBR 600F pc25 (ex), Yamaha FZR1000
Viesti
Kirjoittaja teelmakie » Ti Maalis 24, 2015 5:55 pm
heinojo kirjoitti:Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari
Perhana kun vähä kaukana.. Mitäs tuon hintapuoli?
Miten paljon paskasta voi löytyä kultaa? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on syönyt.
No miten paljon sitä kultaa voi syödä? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on löytynyt syötäväksi..
-
heinojo
-
Viestit: 165
-
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
-
Paikkakunta: gsxr1000 k6
Viesti
Kirjoittaja heinojo » Ke Maalis 25, 2015 1:35 pm
teelmakie kirjoitti:
heinojo kirjoitti:Mikkelistä löytys rieju rr -04 rekisterissä vähän rujon näkönen mutta tekniikka kunnossa. 80cc pytty ja isompi kaasari
Perhana kun vähä kaukana.. Mitäs tuon hintapuoli?
300€
-
heinojo
-
Viestit: 165
-
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
-
Paikkakunta: gsxr1000 k6
Viesti
Kirjoittaja heinojo » Ke Maalis 25, 2015 1:36 pm
Lisätietoja 0503289378