O: Kuralinko/jäärata
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
- BlackSmoke
- Viestit: 80
- Liittynyt: Su Marras 10, 2013 6:11 pm
- Paikkakunta: PC 25 //ex Gsx-F 1127 (Naked 121)
O: Kuralinko/jäärata
Ny iski monttupyörä kuume. Eli etsinnässä olisi pääasiassa valkokilpinen nelari, mutta menee noi halvat 125/250/(cr500) 2t punakilpisetkin. nelareita jos tarjoo nii sais olla joku 250/450/jne eiku tarjouksia tulee ja varusteita, kaluja renkaita jne mitä pakettiin kuuluu max hinta 3k€ privana voi laittaa tänne ja jos savon puolelta löytyy nii ei olis nii kaukana lähteä katsoon. käy kauempaakin jos hyvä sattuu eteen.
Suzuki Gsx-F 1127 /// pc:25 Höndä