No Fucking Touring yleinen löpinä...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Mozze
Viestit: 321
Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen

Viesti Kirjoittaja Mozze » Su Helmi 26, 2012 12:14 pm

Prkl et nous ajohimot videota katsellessa ja äijien kans rupatellessa :firing:

Ens kesänä pitää kiertää ahkerammin pitäjiä ja syntyipä kotimatkalla yksi päivätouring idea jonkun Psykedeelisen KTM miehen kanssa et perästä kuuluu!!! :wavey:

Avatar
lappis
Viestit: 725
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 1:00 am
Paikkakunta: K3 1000 Fighter

Viesti Kirjoittaja lappis » Su Helmi 26, 2012 12:33 pm

Mozze kirjoitti:Prkl et nous ajohimot videota katsellessa...
Koskas tää tulee julkiseksi, vai tuleeko lainkaan.

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Su Helmi 26, 2012 3:07 pm

Hermanni kirjoitti:Tähänhän vois taas kirjoittaa kuinka oli hyvä video, hyvät bileet ja kuinka hienoa oli nähdä nft-porukat pitkästä aikaa jne. muuta paskaa...kiitellä kaikkia mukavasta seurasta ja laittaa pari sydäntä ja yks konekiväärihymiö, mutta väsyttää niin paljon ettei jaksa. Homot!!
Kiitos Saukille, että jakso tehdä taas yhden täyspitkän videon! Tunnen tuskasi toveri. :hearton:
Kiitos kaikille jotka vaivautui paikalle, edes käymään! Oli hieno nähdä teitä kaikkia ja kiitos mukavasta seurasta!

Tallikin jäi pystyyn, vaikka Psymax yrittikin rikkoa lattiavalua paljaalla pakaralla, joten valutyönlaatu lienee tarkastettu näiltäkin osin... :D

Sekä itseni, että edustamani kerhon puolesta kiitän teitä kaikkia rakkaita höpönassuja sydämeni pohjasta! Ootte ihania!
:hearton: :hearton: :firing:

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Su Helmi 26, 2012 4:14 pm

:hearton: :hearton: :hearton:

Label
Viestit: 159
Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Label » Su Helmi 26, 2012 6:13 pm

:hearton: :hearton: :hearton:

Ja näitten lisäksi bonuskysymys suunnattuna Jusulle:
Olin unohtanu, että siellä mun KWH(!!!) kassissa oli kissanruokaa. Kysymys kuuluu, oliko mystisen heiton seurauksena kissanruokien purkeista osa hajonnu ja
A: Sotkenu vaatteita kissanruokaan
B: Sotkenu KAIKEN kissanruokaan
C: Oliko lääkepurkit auennu ja levinny sinne kissanruoan sekaan
vai
D: Kaikki yllä mainitut? :lol: :lol: :lol:
Voin kertoa, että vitutus oli kohtalainen, ku helvetin väsyneenä avasin ton kassin ja huomasin tän :D Porakone oli sentää säästyny pussin sisällä tältä tragedialta :hearton:

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Su Helmi 26, 2012 6:33 pm

Label kirjoitti::hearton: :hearton: :hearton:

Ja näitten lisäksi bonuskysymys suunnattuna Jusulle:
Olin unohtanu, että siellä mun KWH(!!!) kassissa oli kissanruokaa. Kysymys kuuluu, oliko mystisen heiton seurauksena kissanruokien purkeista osa hajonnu ja
A: Sotkenu vaatteita kissanruokaan
B: Sotkenu KAIKEN kissanruokaan
C: Oliko lääkepurkit auennu ja levinny sinne kissanruoan sekaan
vai
D: Kaikki yllä mainitut? :lol: :lol: :lol:
Voin kertoa, että vitutus oli kohtalainen, ku helvetin väsyneenä avasin ton kassin ja huomasin tän :D Porakone oli sentää säästyny pussin sisällä tältä tragedialta :hearton:
mä vastaan pelkästään Nastolanmiesten puolesta, että Uponor-kassissa näin tuskin olisi koskaan päässyt käymään... :P

Avatar
Pikkurosvo
Viestit: 975
Liittynyt: To Marras 10, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 600 CBR, KTM sx250, Pitpro 150cc

Viesti Kirjoittaja Pikkurosvo » Su Helmi 26, 2012 7:02 pm

Label kirjoitti::hearton: :hearton: :hearton:

Ja näitten lisäksi bonuskysymys suunnattuna Jusulle:


Olin unohtanu, että siellä mun KWH(!!!) kassissa oli kissanruokaa... ...lääkepurkit... Porakone... :hearton:
Mä pakkaan kans noi samat kamat mukaa ens kerralla ku lähen reissuu :firing:
Nyt oli mukana vaihto vaatteita eikä niillä ollu mitää käyttöä!!!

Ja mun vastaus on D

Label
Viestit: 159
Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Label » Su Helmi 26, 2012 9:58 pm

j-beam kirjoitti:mä vastaan pelkästään Nastolanmiesten puolesta, että Uponor-kassissa näin tuskin olisi koskaan päässyt käymään... :P
Mäki heti alkuu aattelin, että perkele ku ei ollu sitä parempaa kassia :D

Pikkurosvo kirjoitti:Mä pakkaan kans noi samat kamat mukaa ens kerralla ku lähen reissuu
Nyt oli mukana vaihto vaatteita eikä niillä ollu mitää käyttöä!!!
Ja mun vastaus on D


:lol: :lol: Mun täytyy häpeäkseni myöntää, että ei nää ihan joka kerta oo mullakaa mukana ku johonki lähen :nono:
Mutta vastaus oli oikein! Mä oonki aina aatellu, että sä oot niitä nastolan nokkelimpia poikia :lol:

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Su Helmi 26, 2012 11:10 pm

Voi veljet! Olipas mahtavaa nähdä lähes koko viime kesän reissusakki, sillä paikalla taisi olla 2 reissaajaa vaille koko sakki!
Koska kumminkin nykyisesssä täydellisyyteen pyrkivässä maailman menossa joutuu väkisinkin aina huomioimaan pieleen menneitä asioita, niin pakkohan sitä on nekin mieleen palauttaa:

-Yöpaikan aamupala tarjoilu oli todella vajavainen, sillä pöytään tuli kahvia, mehua, leipää, leivän päälle vaikka mitä ja muun muassa kahvi kaadettiin heti kuppiin... Mutta, mutta... EI munia, EI pekonia :eek:
Kaiken lisäksi tarjoilijan toimi mies, senkin vielä sulatti, mutta kun ei se edes ollut alasti :eek:

-Lauantai päivän ruoka oli a)Erittäin edullinen b)Kotiin kannettu c)Loistavan makuinen. Mutta, pyydetty YLIMÄÄRÄINEN ja ILMAINEN aurajuusto puuttui, todella noloa :eek:

-Sauna lämpeni jatkuvasti ja olutta kannettiin kokoajan myös sinne, mutta miten ihmeessä yksi mies saa aina muut ristimään jalkansa :eek: Siihen nolouden tunteeseen ei vaan totu ikinä :deal:

-Grilliltä ei saanut enää 5-aikaan aamulla ruokaa, vaikka grilli meni 5 kiinni... Ihme meininkiä, ei mitään joustoa :eek:

-Rosvo oli thaimaan jälkihöyryissä ottanut shortsit mukaan, koska tultiin kuminkin nastolasta nähden etelään... Mutta siellähän oli lunta saatana enemmän kuin Nastolassa :eek:

Tähän pitäisi nyt kirjoittaa, että ei perkele tulla Riihimäelle enää ikinä, mutta koska viikonlopun isäntä nauttisi siitä lauseesta, kirjoitankin että tästä lähtien tullaan sinne joka viikonloppu! :blah:

Kaikki noi yllä olevat on vielä anteeksi annettavia juttuja, MUTTA J-Beam MIKÄ IHME TÄÄ OIKEIN ON?????????? :D :D :D
Kuva

Ai niin, se pätkä sprintteri mieskin sanoi, että nyt loppuu ne puheet rahan kesken loppumisesta pitkän ostoon, kun seuraavalla hyllyllä on -30% sinappia :D

Ja jotta tähän loppuun saadaan jotain tyhmää, niin vain yksi juttu kuvaa tätä touhua:
Kuva

Avatar
cruelty
Viestit: 1224
Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Cube stereo +R1

Viesti Kirjoittaja cruelty » Ma Helmi 27, 2012 10:37 am

Kiitos koko porukalle, oli perkeleen hauskaa.
Erityiskiitokset isännälle... hyvinhä sinne 9 äijää mahtu nukkumaan.

KuvaKuva Kuva
KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva :firing:

psymax
Viestit: 341
Liittynyt: To Syys 22, 2005 12:00 am
Paikkakunta: musta kuriton,vanha laiska jarruton,pieni nopee kilvetön

Viesti Kirjoittaja psymax » Ma Helmi 27, 2012 11:34 pm

Kyllä..!

nyt kun rapula alkaa helpottamaan niin voi alkaa miettimään mitä on sattunu ja mukavaa oli vaikkakin perseeseen koskee vieläkin ja jalassa on kauhee mustelma. tarkkaa ajtusta ei ole miten tämä on sattunu mutta kaikkeehan sitä voi näköjään sattua :lol:

Vakava tuossa jo kertoikin kaiken oleellisen.. Se sinappi juttu on kyllä vähintäänkin nolo..! :P

Kestityksestä iso kiitos J beamille..!

dvd on kyllä sitten taas sitä kuuminta hottia..!


ps. eka olin pettyny vaan kanikoneeseen mutta label perkele..! SALATUT ELÄMÄT..???? :-?



PUSUJA JA HALEJA VAAN VIELÄ KAIKILLE :hearton: :cheers:
B- henkinen häiriö käyttäytyjä.

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ti Helmi 28, 2012 12:57 pm

KORJATAANPA NYT HIEMAN NÄITÄ JUTTUJA...
serious-sam kirjoitti:-Yöpaikan aamupala tarjoilu oli todella vajavainen, sillä pöytään tuli kahvia, mehua, leipää, leivän päälle vaikka mitä ja muun muassa kahvi kaadettiin heti kuppiin... Mutta, mutta... EI munia, EI pekonia :eek:
Kaiken lisäksi tarjoilijan toimi mies, senkin vielä sulatti, mutta kun ei se edes ollut alasti
Ensinnäkin. Mä ehdotin kyllä, että olisin voinut ottaa housut pois, mutta kuulemma löysä muna ei maistu aamiaisella??? Lisäksi siinä sitä olis ollu kaikki, alaston vartalo, muna ja läskiäkin pojille, mutta kun ei maistunut, niin ei kai se minun vikani ole?

serious-sam kirjoitti: -Lauantai päivän ruoka oli a)Erittäin edullinen b)Kotiin kannettu c)Loistavan makuinen. Mutta, pyydetty YLIMÄÄRÄINEN ja ILMAINEN aurajuusto puuttui, todella noloa
Ensinnäkin. Mistä lähtien ilmainen ruoka on ollut "edullista"?
Toiseksi. Ensi kerralla tilataan Nastolasta sapuskat. Siellä kun voi kuulemma tilata ruokaa netistä....
serious-sam kirjoitti: Kaikki noi yllä olevat on vielä anteeksi annettavia juttuja, MUTTA J-Beam MIKÄ IHME TÄÄ OIKEIN ON?????????? [img]kuva[/img]
se on Turun sinappia, jota ei tietääkseni edes yritetty sinulle tarjota? Kun sanoin, että jääkaapin sisältö on vapaasti käytettävissä, en tarkoittanut, että kaikkea siellä on pakko syödä...
serious-sam kirjoitti: Ai niin, se pätkä sprintteri mieskin sanoi, että nyt loppuu ne puheet rahan kesken loppumisesta pitkän ostoon, kun seuraavalla hyllyllä on -30% sinappia
ei se lappu siinä kuulkaa hintaa tarkoita, vaan pakkauskokoa! Enhän mä nyt voinut tehdä sitä Lahden Turhapurolle, että olisin muistuttanut sinappipurkilla(kin) miestä siitä "vajavuudesta", joka kuulemani mukaan on vieläpä valinnaista???



:blah:

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Ti Helmi 28, 2012 1:30 pm

:lol: :lol: :lol:
Ei muute iha helpolla tunnu tämä kanuuna helpottavan :pukeface:
Muisti ei anna mitn vinkkejä miks puoli naamaa on niinku turpakäräjien jäljiltä :-?

Label
Viestit: 159
Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Label » Ti Helmi 28, 2012 7:41 pm

psymax kirjoitti:...
ps. eka olin pettyny vaan kanikoneeseen mutta label perkele..! SALATUT ELÄMÄT..???? :-?...
Oli siellä Teemuleki joka salaa hihkas seuraavansa!! :lol:
Alkaa olee tänää jo sellai olo, et pystyy tekeeki jotain piakkoin :hearton:

Avatar
Tepian
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ1, Suzuki DR800B.I.G.

Viesti Kirjoittaja Tepian » Ke Helmi 29, 2012 12:08 am

Erittäin paljon kiitoksia isäntäväelle limppareista ja saukille videosta :)
Olihan teitä kaikkia ylimielisiä hepsukoita ihan kiva nähdäkkin pitkästä aikaa
Harmi vaan et omat henk.koht asiat ei ollu ihan kohillaan nii ei voinu oikee kunnolla rillutella mut ehkä joku toinen kerta sit.
Videon kattelin täs himassa ja voi pojat, tulihan ihan mieletön ikävä tota reissua :(

Vastaa Viestiin