Rähinä sunnuntai! 26.8 Hki

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

sudittelija
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo

Viesti Kirjoittaja sudittelija » Su Elo 26, 2012 10:07 pm

nyt viddu sitä videoo esille :mad: :mad:

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Su Elo 26, 2012 10:28 pm

Miks vitussa pitää kaivaa verta nenästä ku kerrankin on asiallisesti kohdeltu'??? :nono:
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Su Elo 26, 2012 10:34 pm

Tekeeks se susta jotenkin kovemman jätkän ku oot suditellu poliiisiauton vieressä? :freak2:
Eihän siinä mitään jos sieltä poistaa ne rekkari ja muut numerot, niin ei tule herroille paskaa niin helposti niskaan.
Ei ole kovin iso homma niitä niistä kuvista poistella!!!
Kannattaa muistaa se etä tollasella toiminnalla kustaan vaan omiin muroihin!!!
Tuskin on enää sen jälkeen kovin yhteistyöhaluisia jos noi kuvat herroille jotain jatkoseuraamusta tuo...
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

Avatar
y-p
Viestit: 337
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 12:00 am
Paikkakunta: cbr1000f -91

Viesti Kirjoittaja y-p » Su Elo 26, 2012 10:51 pm

kävin pojan kanssa pyörähtämässä rannassa silloin kun peli oltiin vihelletty jo poikki, joten jäi kuvailematta nämä karkelot.. :(

Avatar
jannek
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Mopoton..

Viesti Kirjoittaja jannek » Su Elo 26, 2012 11:36 pm

noze1975 kirjoitti:Miks vitussa pitää kaivaa verta nenästä ku kerrankin on asiallisesti kohdeltu'??? :nono:
Mä vähän luulen et se on ihan se ja sama onko noi kilvet näkyvissä vai ei... konstaapelit tietävät varmasti itse että kuvat tulee julki tollasessa tapauksessa.. jos heitä se haittais niin sakkoja siinä olis kirjoteltu..
:firing:

Avatar
Miksuu
Viestit: 407
Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Fz1-N

Viesti Kirjoittaja Miksuu » Ma Elo 27, 2012 1:14 am

missä ne nikon ottamat kuvat viipyy?! ja muidenkin, taisi siellä kuitenkin olla enemmän kuin yksi kuvaaja :D

Avatar
Miksuu
Viestit: 407
Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Fz1-N

Viesti Kirjoittaja Miksuu » Ma Elo 27, 2012 1:28 am

sudittelija kirjoitti:nyt viddu sitä videoo esille :mad: :mad:
http://www.youtube.com/watch?v=NRiCYZcS ... e=youtu.be

No siinä perkeles :lol:

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Ma Elo 27, 2012 1:45 am

jannek kirjoitti:
noze1975 kirjoitti:Miks vitussa pitää kaivaa verta nenästä ku kerrankin on asiallisesti kohdeltu'??? :nono:
Mä vähän luulen et se on ihan se ja sama onko noi kilvet näkyvissä vai ei... konstaapelit tietävät varmasti itse että kuvat tulee julki tollasessa tapauksessa.. jos heitä se haittais niin sakkoja siinä olis kirjoteltu..
:firing:
Eli vaikka he kohtelivat nätisti ja antoivat jatkaa niin ei tarvitse heitä silti ajatella ja tehdä samoin vaan vittuillessa vaan kuvat sellaisenaan jakoon ja vitut seurauksista mitä siitä ehkä heille tulee???

Ei kyl mene jakeluun miksi ei voi noinkin pientä asiaa voi tehdä kuin peittää ne numerot jos haluaa ne kuvat sinne nettii laittaa... Pienellä ajattelulla voi ehkä helpottaa myös ens kerralla sitä että saa jatkaa ajamista. Se on meinaan aivan varma että ne osaa kyllä vittuilla takaisinkin!!!
Vähän voi käyttää järkeäkin ja miettiä mitä jatkossa tapahtuu.
Vai tuleeko teistä jotenkin kovia pommittajia ku uskallatte vittuilla poliiseille? Varsinkin vielä sellaisille jotka on fiksusti kohdellu, niitä
ei meinaan paljoa enää ole, ja tolla toiminnalla vielä vähemmän.
Se on meinaan ihan selkeä fakta että se kuuluisa paska valuu alaspäin!!! :angry:
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Ma Elo 27, 2012 1:49 am

Miksuu kirjoitti:missä ne nikon ottamat kuvat viipyy?! ja muidenkin, taisi siellä kuitenkin olla enemmän kuin yksi kuvaaja :D
Ei ole tulossa ainakaan mun kuvat mihinkään.
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

Avatar
Miksuu
Viestit: 407
Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Fz1-N

Viesti Kirjoittaja Miksuu » Ma Elo 27, 2012 2:00 am

noze1975 kirjoitti:
Miksuu kirjoitti:missä ne nikon ottamat kuvat viipyy?! ja muidenkin, taisi siellä kuitenkin olla enemmän kuin yksi kuvaaja :D
Ei ole tulossa ainakaan mun kuvat mihinkään.
Jaa miksei? :freak:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ma Elo 27, 2012 7:49 am

Jokainen voi itse miettiä tapahtumien kulkua tästä eteen päin jos kyseisille herrasmiehille tulee tapahtuneesta jotain sanktiota. Mulle se on aivan sama jos joku haluaa välttämättä aiheutta hankaluuksia kyseisille poliiseille. Jotenkin vaan ihmetyttää miksi pitää väkisin kaivaa verta nenästään. Varsinkin kun poliiseille muistaakseni luvattiin että kuvia/videota ei päädy yleiseen jakoon! :deal:


Enkä yhtään ihmettele vaikka tämän jälkeen olisi kaksi ns. ongelma poliisia lisää meidän kiusaksi. Siis kerrankin kun on oikeasti todella reiluja poliiseja niin yhden kyrvän mp-gyypelin takia myös heistä tulee aivan runkkuja, ei vitut enää välitetä siitä että he olisivat jatkossakin mukavia. Mun mielestä reiluja poliiseja kohtaan voi myös itse olla reilu, vittuillaan sitten niille oikesti kyrville. Mua ainakaan kiinnosta sellainen tilanne että, samat poliisit mahdollisesti tulevat tuolla yleisellä tiellä vastaan ja huomaavat samaa porukkaa kuin kalasatamassa niin kumman luulette käyvän. Kintaan nosto ja hyvää päivän jatkoa toivotus vai se että joka ikinen vehje syynätään niin saatanan tarkkaa ja joka hommasta jaetaan maksimin mukaan sitä sanktiota? :deal:
Mitä luulette kun saman poliisilaitoksen jampat saavat tietää asiasta niin onko niistä enää yksikään reilulla päällä ens kerralla tavattaessa? Epäilen vahvasti. Vaikka ens kerralla olisi eri partio tulossa valittamaan ajamisesta niin tuskin on kohtelu enää samaa. Se on kumminkin ihan varma jos poliisille vittuilee niin ne vittuilee takasin. Se on aivan varma että ajot loppuu kuin seinään ensimmäisen partion tullessa paikalle.

Jos homma lähtee sellaiselle vittuilu linjalle niin kyllä perus pertti on aika heikoilla poliisi setään verrattuna. Nimimerkillä kokemusta on :wavey:

Tietysti parhaimmassa tapauksessa kuvien jakaminen ei vaikuta mihinkään mitenkään. Ainakin toivon niin, mutta myös epäilen vahvasti!

Tohonkaan tarvii kuin yhden juttua vailla olevan kesätoimittajan puuttua niin siitä on joka saatanan paikallis lehdessä. Ja se on tänä kesänä huomattu että juttu saattaa muuttua aika paljon alkuperäisestä eikä ketään kiinnosta tarkistella taustoja sen kummemmin. Siinä vaiheessa kun asia on lehdissä niin aivan varmasti ruvetaan vaatimaan päitä vadille, ainakin jollain muotoa!

Tehkää niinkuin parhaaksi näette, itse en laita asiasta yhtäkään kuvaa mihinkään esille.
Toivotaan nyt ettei mikään vaikuta mihinkään :deal:
Arbeit macht frei

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Ma Elo 27, 2012 8:14 am

pommikone kirjoitti:Jokainen voi itse miettiä tapahtumien kulkua tästä eteen päin jos kyseisille herrasmiehille tulee tapahtuneesta jotain sanktiota. Mulle se on aivan sama jos joku haluaa välttämättä aiheutta hankaluuksia kyseisille poliiseille. Jotenkin vaan ihmetyttää miksi pitää väkisin kaivaa verta nenästään. Varsinkin kun poliiseille muistaakseni luvattiin että kuvia/videota ei päädy yleiseen jakoon! :deal:


Enkä yhtään ihmettele vaikka tämän jälkeen olisi kaksi ns. ongelma poliisia lisää meidän kiusaksi. Siis kerrankin kun on oikeasti todella reiluja poliiseja niin yhden kyrvän mp-gyypelin takia myös heistä tulee aivan runkkuja, ei vitut enää välitetä siitä että he olisivat jatkossakin mukavia. Mun mielestä reiluja poliiseja kohtaan voi myös itse olla reilu, vittuillaan sitten niille oikesti kyrville. Mua ainakaan kiinnosta sellainen tilanne että, samat poliisit mahdollisesti tulevat tuolla yleisellä tiellä vastaan ja huomaavat samaa porukkaa kuin kalasatamassa niin kumman luulette käyvän. Kintaan nosto ja hyvää päivän jatkoa toivotus vai se että joka ikinen vehje syynätään niin saatanan tarkkaa ja joka hommasta jaetaan maksimin mukaan sitä sanktiota? :deal:
Mitä luulette kun saman poliisilaitoksen jampat saavat tietää asiasta niin onko niistä enää yksikään reilulla päällä ens kerralla tavattaessa? Epäilen vahvasti. Vaikka ens kerralla olisi eri partio tulossa valittamaan ajamisesta niin tuskin on kohtelu enää samaa. Se on kumminkin ihan varma jos poliisille vittuilee niin ne vittuilee takasin. Se on aivan varma että ajot loppuu kuin seinään ensimmäisen partion tullessa paikalle.

Jos homma lähtee sellaiselle vittuilu linjalle niin kyllä perus pertti on aika heikoilla poliisi setään verrattuna. Nimimerkillä kokemusta on :wavey:

Tietysti parhaimmassa tapauksessa kuvien jakaminen ei vaikuta mihinkään mitenkään. Ainakin toivon niin, mutta myös epäilen vahvasti!

Tohonkaan tarvii kuin yhden juttua vailla olevan kesätoimittajan puuttua niin siitä on joka saatanan paikallis lehdessä. Ja se on tänä kesänä huomattu että juttu saattaa muuttua aika paljon alkuperäisestä eikä ketään kiinnosta tarkistella taustoja sen kummemmin. Siinä vaiheessa kun asia on lehdissä niin aivan varmasti ruvetaan vaatimaan päitä vadille, ainakin jollain muotoa!

Tehkää niinkuin parhaaksi näette, itse en laita asiasta yhtäkään kuvaa mihinkään esille.
Toivotaan nyt ettei mikään vaikuta mihinkään :deal:
AIVAN! :deal:
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

Avatar
hakkiz80
Viestit: 315
Liittynyt: To Tammi 07, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Pitkä Piano, Nipponi & Etana...

Viesti Kirjoittaja hakkiz80 » Ma Elo 27, 2012 8:22 am

pommikone kirjoitti:Jokainen voi itse miettiä tapahtumien kulkua tästä eteen päin jos kyseisille herrasmiehille tulee tapahtuneesta jotain sanktiota. Mulle se on aivan sama jos joku haluaa välttämättä aiheutta hankaluuksia kyseisille poliiseille. Jotenkin vaan ihmetyttää miksi pitää väkisin kaivaa verta nenästään. Varsinkin kun poliiseille muistaakseni luvattiin että kuvia/videota ei päädy yleiseen jakoon! :deal:


Enkä yhtään ihmettele vaikka tämän jälkeen olisi kaksi ns. ongelma poliisia lisää meidän kiusaksi. Siis kerrankin kun on oikeasti todella reiluja poliiseja niin yhden kyrvän mp-gyypelin takia myös heistä tulee aivan runkkuja, ei vitut enää välitetä siitä että he olisivat jatkossakin mukavia. Mun mielestä reiluja poliiseja kohtaan voi myös itse olla reilu, vittuillaan sitten niille oikesti kyrville. Mua ainakaan kiinnosta sellainen tilanne että, samat poliisit mahdollisesti tulevat tuolla yleisellä tiellä vastaan ja huomaavat samaa porukkaa kuin kalasatamassa niin kumman luulette käyvän. Kintaan nosto ja hyvää päivän jatkoa toivotus vai se että joka ikinen vehje syynätään niin saatanan tarkkaa ja joka hommasta jaetaan maksimin mukaan sitä sanktiota? :deal:
Mitä luulette kun saman poliisilaitoksen jampat saavat tietää asiasta niin onko niistä enää yksikään reilulla päällä ens kerralla tavattaessa? Epäilen vahvasti. Vaikka ens kerralla olisi eri partio tulossa valittamaan ajamisesta niin tuskin on kohtelu enää samaa. Se on kumminkin ihan varma jos poliisille vittuilee niin ne vittuilee takasin. Se on aivan varma että ajot loppuu kuin seinään ensimmäisen partion tullessa paikalle.

Jos homma lähtee sellaiselle vittuilu linjalle niin kyllä perus pertti on aika heikoilla poliisi setään verrattuna. Nimimerkillä kokemusta on :wavey:

Tietysti parhaimmassa tapauksessa kuvien jakaminen ei vaikuta mihinkään mitenkään. Ainakin toivon niin, mutta myös epäilen vahvasti!

Tohonkaan tarvii kuin yhden juttua vailla olevan kesätoimittajan puuttua niin siitä on joka saatanan paikallis lehdessä. Ja se on tänä kesänä huomattu että juttu saattaa muuttua aika paljon alkuperäisestä eikä ketään kiinnosta tarkistella taustoja sen kummemmin. Siinä vaiheessa kun asia on lehdissä niin aivan varmasti ruvetaan vaatimaan päitä vadille, ainakin jollain muotoa!

Tehkää niinkuin parhaaksi näette, itse en laita asiasta yhtäkään kuvaa mihinkään esille.
Toivotaan nyt ettei mikään vaikuta mihinkään :deal:
+1 :deal: ... Niillä ku on yllättävän hyvä muisti, varsinki jos kyseisistä ihmisistä on niille aiheutunut ongelmia...
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...

noze1975
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja noze1975 » Ma Elo 27, 2012 8:25 am

Taitaa olla meillä kolmella myös aika hyvin omaa kokemusta tosta asiasta. :lol:
Kyllä lääkäri korjaa rikkinäiset luut. ;)

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ma Elo 27, 2012 8:55 am

noze1975 kirjoitti:Taitaa olla meillä kolmella myös aika hyvin omaa kokemusta tosta asiasta. :lol:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä :P
Arbeit macht frei

Vastaa Viestiin