Mist

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Late
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Late » Su Maalis 31, 2002 2:08 am

Joo semmonen vahinko kävi et olin ilmeisesti kiristäny öljypropun viime öljynvaihdon yhteydessä liian kireelle ja kierteet oli paskana ku avasin sen. Onko kellään tietoo tekeekö esim. keravan r-koneistus (olis lähellä) kierrettä tollaseen? Myös muita paikkoja saa tarjota.
Muutenhan kävisin ite kysyyn mut on nää perkuleen pyhät ni vasta tiistaina aukee liikkeet, joten parempi kartottaa paikkoja jo nyt et pääsee sit heti aamulla viemään öljypohjan laitettavaks.

Kiitos

RoadRunner

Viesti Kirjoittaja RoadRunner » Su Maalis 31, 2002 10:09 am

RoadRunner

Viesti Kirjoittaja RoadRunner » Su Maalis 31, 2002 10:13 am

Öhhhh...tulipa ryssittyä, sori. :tardmaker:

Mulla oli vastaava ongelma öljynvaihdon yhteydessä. Yleisesti ottaen melkeinpä mikä tahansa koneistamo, auto- tai moottoripyöräkorjaamo voi hoitaa vian kuntoon laittamalla helicoil kierteen paskaksi menneen tilalle. Ota öljypohja irti ja marssi vaikkapa lähimpään pyöräliikkeeseen. Itellä homma hoitu ilman ajanvarausta ja muutamalla kympillä! Tosin oon kyllä vakioasiakas ja mekaanikkokin on vanhoja kavereita... :cheers:
Control is nothing without power.

R Sujari

Viesti Kirjoittaja R Sujari » Su Maalis 31, 2002 6:43 pm

Tuusmotor hoiti frendin öljypohjaan uudet kierteet,kysele vaikka sieltä.(Olin kyl yllättynyt et Tuusmotor teki jotain vittuilematta turhia) :upto:

Georg

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma Huhti 01, 2002 12:03 am

Periaatteessahan Helicoilin vetää paikalleen joka jannu. Kunhan vaan hommaa jostain sopivankokoisen jenkuran paskaksi väännetyn tilalle..

This message was sponsored by: Metso Drives Oyj :wavey:

(Ei paljon tarvii nykyisin huolehtia koneistus ym. ongelmista....Kyllä Valmetin (nyk. Metso) miehet kossupalkalla tekee melkein mitä vaan.. (käkäkäkä...onni yksillä, mutta kesä kaikilla..)
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Vastaa Viestiin