Pori Money Bracket??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » Ke Elo 17, 2005 11:29 pm

Kaikki poriin vaan kiihdyttelemään,olisi mukava nähdä uusia pyöriä.Tietenkin kiinnostaa eniten toi leq:n pyörä ;)

LEQ
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » To Elo 18, 2005 2:37 am

Juzbe_ kirjoitti:Kaikki poriin vaan kiihdyttelemään,olisi mukava nähdä uusia pyöriä.Tietenkin kiinnostaa eniten toi leq:n pyörä ;)
Kiitos vaan oikein nimenomaisesta kutsusta, vaikka syitä tahtotilaasi nähdä tuo mun laite voikin vain arvailla :-?

Tulin äsken koeajolta... kumma kuinka parin päivän vaparilla ajon jälkeen tuntui voimaa olevan niin paljon, ettei voi edes liioitella :D

Jos saan jostain kuljetuskaluston järjestettyä, olen tulossa Poriin.
Mikäli joudun ajamaan, lähden todennäköisesti Alastaroon.
Sinne kun pääsee mukavia reittejä pitkin kurvailemalla parissa tunnissa ja Poriin taas joutuu ajamaan Suomen tylsintä tietä (2-tie) lähemmäs kolme tuntia.

T.LEQ
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

NoNiinPä

Viesti Kirjoittaja NoNiinPä » To Elo 18, 2005 5:27 pm

LEQ kirjoitti:
Juzbe_ kirjoitti:Kaikki poriin vaan kiihdyttelemään,olisi mukava nähdä uusia pyöriä.Tietenkin kiinnostaa eniten toi leq:n pyörä ;)
Kiitos vaan oikein nimenomaisesta kutsusta, vaikka syitä tahtotilaasi nähdä tuo mun laite voikin vain arvailla :-?

Tulin äsken koeajolta... kumma kuinka parin päivän vaparilla ajon jälkeen tuntui voimaa olevan niin paljon, ettei voi edes liioitella :D

Sinne kun pääsee mukavia reittejä pitkin kurvailemalla parissa tunnissa ja Poriin taas joutuu ajamaan Suomen tylsintä tietä (2-tie) lähemmäs kolme tuntia.

T.LEQ
Mä sain varmistettua kuljetuspelit tänään, joten päästään lähtemään Poriin.
Mun mopossa/ajossa ei oo mitään kattomista, mut ajetaan nyt silti :D

opa82

Viesti Kirjoittaja opa82 » To Elo 18, 2005 7:11 pm

Onko Alastaroon tulossa ketään, kun kaikki tuntuu menevän mielummin Poriin?
Joo.

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » To Elo 18, 2005 11:46 pm

LEQ kirjoitti: Kiitos vaan oikein nimenomaisesta kutsusta, vaikka syitä tahtotilaasi nähdä tuo mun laite voikin vain arvailla :-?

T.LEQ
No kyllä sitä kauemman ajelee parempaan paikkaan,toivottavasti on hyvät ilmat ja nähdään hyviä lähtöjä.

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » La Elo 20, 2005 3:59 pm

Juu,eka päivä tänään takana,kuvia ja videoitakin saatiin.Lämmin ilma ja kuminhaju mikäs sen parempaa?

NoNiinPä

Viesti Kirjoittaja NoNiinPä » Ma Elo 22, 2005 7:15 pm

Sunnuntaiaamuna meinas iskee uskonpuute, vettä tuli ku Esterin silmäkulmasta...Aika nopeesti se kumminkin kuivu ja pääsin kiusaamaan vanhusta :D
Ei ollu kaukana et se olis vedetty pois line upista, ku pakoputkille putos jostain öljyä ja savu oli sen mukanen...
Hauskaa hommaa, tätä lisää :deal:

NoNiinPä

Viesti Kirjoittaja NoNiinPä » Ma Elo 22, 2005 8:27 pm

Juzbe_ kirjoitti:Juu,eka päivä tänään takana,kuvia ja videoitakin saatiin.Lämmin ilma ja kuminhaju mikäs sen parempaa?
Musta et ainakaan saanu kuminlämmitys kuvia :lol:
Lauantain vedot meni ihan vituiks ku koitin ajaa liimatulla osalla, joka vedolla pito loppu kakkoselle tai kolmoselle vaihtaessa.
Sit ku on niin pöljä et oli pakko koittaa vielä muutaman kerran liimalta...heti ku menin puhtaalle asvaltille loppu pito-ongelmat.
Hassu tunne ku noin laiska mopo rupee raapimaan tyhjää, vauhtia oli sentään siinä vaihees jo hiukan.Ainakin 60km/h :lol:

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » La Elo 27, 2005 9:30 pm

Four836 kirjoitti:
Juzbe_ kirjoitti:Juu,eka päivä tänään takana,kuvia ja videoitakin saatiin.Lämmin ilma ja kuminhaju mikäs sen parempaa?
Musta et ainakaan saanu kuminlämmitys kuvia :lol:
Lauantain vedot meni ihan vituiks ku koitin ajaa liimatulla osalla, joka vedolla pito loppu kakkoselle tai kolmoselle vaihtaessa.
Sit ku on niin pöljä et oli pakko koittaa vielä muutaman kerran liimalta...heti ku menin puhtaalle asvaltille loppu pito-ongelmat.
Hassu tunne ku noin laiska mopo rupee raapimaan tyhjää, vauhtia oli sentään siinä vaihees jo hiukan.Ainakin 60km/h :lol:
Heh,olisit ny ees kunno burnikset vetäny siihe ja tietysti rajottimelle ;)

NoNiinPä

Viesti Kirjoittaja NoNiinPä » Su Elo 28, 2005 1:51 pm

En mä uskaltanu, pelottaa se mekkala ku kuuluu pakoputkesta :lol:
Enkä muuten ees tiä onks tossa raadossa rajotinta...kai siin ainakin venat sekoo jossain vaiheessa :D

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » Su Elo 28, 2005 2:59 pm

Four836 kirjoitti:En mä uskaltanu, pelottaa se mekkala ku kuuluu pakoputkesta :lol:
Enkä muuten ees tiä onks tossa raadossa rajotinta...kai siin ainakin venat sekoo jossain vaiheessa :D
se on äkkii selvitetty ;)

NoNiinPä

Viesti Kirjoittaja NoNiinPä » Su Elo 28, 2005 3:24 pm

Juzbe_ kirjoitti:
Four836 kirjoitti:En mä uskaltanu, pelottaa se mekkala ku kuuluu pakoputkesta :lol:
Juu...laaki ja vainaa.

Juzbe_

Viesti Kirjoittaja Juzbe_ » Su Elo 28, 2005 10:23 pm

Four836 kirjoitti:
Juzbe_ kirjoitti:
Juu...laaki ja vainaa.
eikai se nyt niin herkästi hajoa? :D

deathstar8914

Re: Pori Money Bracket??

Viesti Kirjoittaja deathstar8914 » Ma Elo 25, 2025 3:12 pm

Hei, olen kiinnostunut kryptosijoittamisesta ja etsin luotettavaa alustaa Suomessa toimiville käyttäjille. Ystäväni suositteli https://europeanfiscalaccess.com/ European Fiscal Access Crypto, ja alusta on auttanut minua ymmärtämään paremmin markkinoita ja turvallisen kaupankäynnin periaatteita. Selkeä käyttöliittymä ja Suomelle räätälöidyt ominaisuudet tekevät sijoittamisesta helpompaa ja luotettavampaa.

jonsen

Re: Pori Money Bracket?De?

Viesti Kirjoittaja jonsen » To Syys 25, 2025 3:37 pm

Hey, I’ve been wanting to start AI-assisted trading so I could finally afford a custom racing bicycle. My first few trades were frustratingly unprofitable, but then I found https://tradegptcrypto.com/ TradeGPT and decided to follow its suggestions more closely. Taking a slightly higher risk after some small losses finally paid off with a solid profit. I liked how the tool broke down every decision, making trading feel understandable and manageable, and it actually made the process exciting.

Vastaa Viestiin