H-profiili veivit, mist
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
ccki2
-
hanski88
cockjerryh kirjoitti:Sehän se olikin, kiitos!RiZ3* kirjoitti:Ojennuksen pasi tekee mittatilauksena h-profiili veivejä.. googleta nimeä ni luulis yhteystietojen löytyvän![]()
Yhteystiedotkin löytyi googlella
![]()
Muutenkin tarviin KESTÄVÄN veivin kun laitteeseen tulee näillä näkymin ahdin![]()
Kampuran kun sais vielä jotenkin kestämään, niin alkaisi alakerran palikat olemaan aika tukevaa tekoa.![]()
tuoko se turpo 1-mukiseen nyt niin paljon tehoo että kannattaa!!! asiasta en itse tiedä juurikaan mitään:::
itse kun tekee, saa mit䠴ulee
-
ccki2
Kannattavuudesta ja tehosta en tiedä, mutta toivottavasti nostaa funfactoryn kattoon ja onpahan vähän speciaalimpi projecti.kawasaki125sm kirjoitti: tuoko se turpo 1-mukiseen nyt niin paljon tehoo että kannattaa!!! asiasta en itse tiedä juurikaan mitään:::
Ens keväänä sitten näkee paljonko siitä löytyy fudua
- Kizmo
http://www.desertdealer.se/honda/xr650r ... rturbo.htm
Jos vähnki ruotsia osaa/osaa arvata sanojen merkityksen ni tuoltahan sitä voi katella. Joskus näin videon ko. rakkineesta ja kyllä se perkeleen kovaa kulki
Jos vähnki ruotsia osaa/osaa arvata sanojen merkityksen ni tuoltahan sitä voi katella. Joskus näin videon ko. rakkineesta ja kyllä se perkeleen kovaa kulki
------Taita ja revi tästä------
- BigRed
- Viesti:
http://www.tyliteracing.com/order1.htm
tuolta vaan titaanista mittatilaus kankea tulemaan, luulis kestävän.
tuolta vaan titaanista mittatilaus kankea tulemaan, luulis kestävän.
- BigRed
- Viesti: