Tylyttäjä kirjoitti:
Haastaja kirjoitti:^kova tail wind?!
Sais on perkeleenmoinen, että ero on loppareissa +15km/h ja ajassa n. 6 kymppiä..
Porissa ajaneet, oliko siellä hirvee takatuuli? Sittenhän se olis sama kuin hypätä pituudessa oma enkka 10m/s myötäisessä
Mä olin ainakin Porissa 2-promillen humalassa, johtukohan siitä toi mun aika. Kiikalassa oli taas kaamea kapula ja muijakin jätti ja mähän kun en kestä tuollaisia takaiskuja niin, että hermot mulla varmaan petti ja peli ei vaan kulkenut, siinä nypyttäjän pudotuslähdössä taisin pelästyä sitä jänistä mikä siitä kennojen edestä juoksi, niin sen takia tuli vahingossa pikkusen paremmat reaktiot ja sen myötä pääsin hopialle, ja holkkipolvi tietysti taas voitti. Oikein tosissaan siitä porin radasta sen verran, että kaipa jollain sielläpäin sattuisi olemaan laseri, että kävis katsomassa sieltä korot niin saadaan asia selväksi, musta ainakin tuntu, että kun lähdöstä oli metrin päässyt eteenpäin niin sen jälkeen ihan niin kuin vaan putosi maaliin on se niin jyrkkä alamäki, mikä on tietysti sen puoleen positiivinen asia, että ei mene läheskään niin paljon polttoainetta, no metanolihan ei nyt ole niin kallista, mutta kuitenkin.