"vauhti" burnis?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- MST-82
itellä tää onnistus toisinaan näin:
hiukan vauhtia ja sit kytkintä rupee himmaamaan etusella sit kierroksia ja kytkintä ylös. välillä meni etunen lukkoon ja välillä koko vehju stumppas siihen.
muutama pitkä raita tuli vedettyä. siinäkin rupes hirvittämään se vauhdin kasvaminen ja mahdolliset lähestyvät lipat?.
kyllä ois taitavilla piikkipojilla ollu naurussa pitelemistä kun olis nähny ne reenit.
hiukan vauhtia ja sit kytkintä rupee himmaamaan etusella sit kierroksia ja kytkintä ylös. välillä meni etunen lukkoon ja välillä koko vehju stumppas siihen.
muutama pitkä raita tuli vedettyä. siinäkin rupes hirvittämään se vauhdin kasvaminen ja mahdolliset lähestyvät lipat?.
kyllä ois taitavilla piikkipojilla ollu naurussa pitelemistä kun olis nähny ne reenit.
matkalta kotiin tulessa. joutuu toteamaan, että siinä naisessa oli sitä jotain. ja nyt sitä on minussakin.<br><a href="/http://www.volvolandia.com/">www.volvolandia.com</a> <br><a href="/http://www.ncf.fi/">www.ncf.fi</a>
- Irppa
- Viesti:
-
Rottweiler
The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?
Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?
5-Vaihteella kun lähtee satasen vauhdista jauhattamaan niin savuaa aika kivasti...
- Spike
oli kyllä aika näyttävän näkösiä ne sun sladittelut mikkelin b-illassaRottweiler kirjoitti:The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?
Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?
5-Vaihteella kun lähtee satasen vauhdista jauhattamaan niin savuaa aika kivasti...![]()
-
Osq
- serious-sam
hmm.... Muistelen jollain tämän kesän reissuilla nähneeni tämän 6-vaihteellakin ja tais tuota vauhtiakin olla yli motarin rajoitusten verranRottweiler kirjoitti:5-Vaihteella kun lähtee satasen vauhdista jauhattamaan niin savuaa aika kivasti...![]()
Ens kesänä ruvetaan kokeilemaan jotain hiton tyhmää yhteisburnista
-
Rottweiler