Haluisin saada nastat mönkkärin renkaille talvea varten mutta en välttämättä viitti ostaa uudet koska mulla on tässä ylimääräinen rengas-setti.
Tiedättekö jonkun rengasliikkeen tai vaikkapa yksityisen henkilön PK-seudulla joka pystyy nastoittamaan renkaita? Ei pidä siis olla mitään crossi- tai jääratanastoja vaan semmosia mitä käy myös tieliikenneajoon, eli joku 5mm tai pienempi ulkonema, vissiin.
Renkaiden nastoitus
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mentally ill
-
pagi
itse olen työnpuolesta joutunut joskus nastottamaan muutaman tieliikennemönkkärin renkaan..
Tosiaan nasta mitä ite käytin oli ihan normaali HA nasta pituus taitaa olla 8mm.
Kumien täytyy melkein olla uudet että tollasen nastan sinne voi laittaa tai ainakin sellanen missä on 10mm pintaa jäljellä..
Yhdet nastoitin kaverillenikin 700cc Yamahan Raptor:iin ja niissä ainakin kestivät kohtuu hyvin paikoillaan vaikka runtuakin saivat. Liimaa en nastoituksessa käyttänyt!!
Kuitenkin mikäli hyvän haluat suosittelen käyttämään tosiaan niitä "ruuvvattavia" nastoja 100% pysyvyys mikäli kumi ei murene alta ja lisäksi työn voit suorittaa itse akku konetta apuna käyttäen..
hankinta hinnaltaan ovat arvokkaat mutta varmasti hintansa väärtit!!
onko sulla sitten miten paljon pintaa niissä kumeissa mihinkä olis tarkoitus nastaa laittaa?? ymmärtääkseni nuo pora nastatkin tarvitsevat sen min. 8mm pintaan?? vai olenko väärässä?
Tosiaan nasta mitä ite käytin oli ihan normaali HA nasta pituus taitaa olla 8mm.
Kumien täytyy melkein olla uudet että tollasen nastan sinne voi laittaa tai ainakin sellanen missä on 10mm pintaa jäljellä..
Yhdet nastoitin kaverillenikin 700cc Yamahan Raptor:iin ja niissä ainakin kestivät kohtuu hyvin paikoillaan vaikka runtuakin saivat. Liimaa en nastoituksessa käyttänyt!!
Kuitenkin mikäli hyvän haluat suosittelen käyttämään tosiaan niitä "ruuvvattavia" nastoja 100% pysyvyys mikäli kumi ei murene alta ja lisäksi työn voit suorittaa itse akku konetta apuna käyttäen..
hankinta hinnaltaan ovat arvokkaat mutta varmasti hintansa väärtit!!
onko sulla sitten miten paljon pintaa niissä kumeissa mihinkä olis tarkoitus nastaa laittaa?? ymmärtääkseni nuo pora nastatkin tarvitsevat sen min. 8mm pintaan?? vai olenko väärässä?