Salo
- GertMüller
- Delon
Höh, ei sovi kummatkaan päivät taas. 19.7 vois olla mahkuja ehtii mutta mä lähen tänään Portugaliin töihin ja takaisintulosta ei oo oikeen varmuutta ni en viitti siihen ilmottautuu. Portugalista ku pääsen pois ni sitten alkaa LOMAIronFist kirjoitti:Seuraavat suunnitelmat minulla Alastaron suuntaan olisi 19.7 ja 24.7![]()
- GertMüller
2.8?Delon kirjoitti:Höh, ei sovi kummatkaan päivät taas. 19.7 vois olla mahkuja ehtii mutta mä lähen tänään Portugaliin töihin ja takaisintulosta ei oo oikeen varmuutta ni en viitti siihen ilmottautuu. Portugalista ku pääsen pois ni sitten alkaa LOMAIronFist kirjoitti:Seuraavat suunnitelmat minulla Alastaron suuntaan olisi 19.7 ja 24.7![]()
![]()
-Unknown Fighters SFC-
- Mrk
- Viesti:
Laitetaas tännekin mainos kun Salossa porukka näköjään mitään tee, paitti ajelee turvaliivit päällä pillurallia.
Jos tämmönen kiinnostais muutteeksi.
Avoimet ovet ja tilaisuus tutustua harrasteilmailuun Kiikalan lentokeskuksessa sunnuntaina 5.9.2010 klo 12.00.
Keskitymme moottorilentämiseen ultrakevyellä moottorikoneella mutta mukana ovat myös purjelento ja moottoripurjelento.
Aloitamme klo 12.00 klubirakennuksessa, jossa kerromme sanoin ja kuvin harrastuksesta, kerhosta ja lupakirjakurssista sekä lyhyesti itse lentokoneesta ja sen ohjaamisesta.
Jutustelujen jälkeen on mahdollisuus käydä lennonopettajan kanssa esittelylennolla katselemassa maisemia ja kokeilemassa ultrakevyen koneen ohjaamista. Jos lento ei ole mahdollinen sään tai jonkin muun syyn vuoksi, se voidaan sopia myöhempään ajankohtaan.
Lennon hinta on 80€.
[yli]vetomies™
- Mozze
Minä jo katsoin et kiikalan kentällä on avoimet ovet ja vetosuora vapaana mut höh..Mrk kirjoitti:Laitetaas tännekin mainos kun Salossa porukka näköjään mitään tee, paitti ajelee turvaliivit päällä pillurallia.![]()
Avoimet ovet ja tilaisuus tutustua harrasteilmailuun Kiikalan lentokeskuksessa sunnuntaina 5.9.2010 klo 12.00.
Keskitymme moottorilentämiseen ultrakevyellä moottorikoneella mutta mukana ovat myös purjelento ja moottoripurjelento.
Aloitamme klo 12.00 klubirakennuksessa, jossa kerromme sanoin ja kuvin harrastuksesta, kerhosta ja lupakirjakurssista sekä lyhyesti itse lentokoneesta ja sen ohjaamisesta.
Jutustelujen jälkeen on mahdollisuus käydä lennonopettajan kanssa esittelylennolla katselemassa maisemia ja kokeilemassa ultrakevyen koneen ohjaamista. Jos lento ei ole mahdollinen sään tai jonkin muun syyn vuoksi, se voidaan sopia myöhempään ajankohtaan.
Lennon hinta on 80€.
- Antfa
Ajattelin nyt ilmoittautua, kun olen tuolta zaddin suunnalta tänne muuttanut. Tällä hetkel ei oo mitään pommituslaitetta, kun tuli kesällä myytyä edellinen(perhesyistä), mutta eiköhän täs ens kesäks saa jonkun lintan taiottua alle..
Mites noi gyyt täällä suhtautuu rakennettuihin vehkeisiin ja pommittamiseen? Kun tuol kehä III:n sisällä ollaan heti tyyliin ultraäänen ja magneettikuvien kera tutkimassa et mitä se mopo on syönyt?
Niin ja hyvät vetopaikat kiinnostaa kans?
Mites noi gyyt täällä suhtautuu rakennettuihin vehkeisiin ja pommittamiseen? Kun tuol kehä III:n sisällä ollaan heti tyyliin ultraäänen ja magneettikuvien kera tutkimassa et mitä se mopo on syönyt?
Niin ja hyvät vetopaikat kiinnostaa kans?
Rehab's are for quitter's<br>
- GertMüller
- GertMüller
- Delon
Näin o...IronFist kirjoitti:Salo on kuollut???
Mulla menee varmaankin enskesä kämppää & tallia rakentaessa joten ei paljon ajella silloinkaan. Tosin pyörä on myynnissä ni eipä välttämättä oo pyörääkään millä ajella. Kattoo jos ostais jonkun supermoton tai kilvettömän tai mönkkärin tilalle jos oma menee kaupaksi.
Että semmosta täällä...
- GertMüller
No, kai sitä keväällä kuitenkin jostain niitä pommittajia ilmestyy...
Ja kun Delon on yhden kesän ajamatta, niin eiköhän halut kasva niin paljon, että joku pyörä tulee alle
Onkos mitään rakenteluja meneillään? Itellä on tuo Yamaha suurinpiirtein ajokunnossa, niin mieli tekisi ottaa Honda taas projektiksi. Jos kyhäis vähän "muodikkaammaksi", kun ei nykynuoriso ymmärrä mörkö-pyörien päälle
Ja kun Delon on yhden kesän ajamatta, niin eiköhän halut kasva niin paljon, että joku pyörä tulee alle
Onkos mitään rakenteluja meneillään? Itellä on tuo Yamaha suurinpiirtein ajokunnossa, niin mieli tekisi ottaa Honda taas projektiksi. Jos kyhäis vähän "muodikkaammaksi", kun ei nykynuoriso ymmärrä mörkö-pyörien päälle
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- GertMüller