IronFist kirjoitti:Mulla alkaa olla niin utopistisia ideoita, että jos prokkis aloitetaan, niin ei tuota Hondavanhusta ihan hetkeen näy liikenteessä![]()
no mut onneks sul on niitä vaihtoehtoja pihalla mil voi lähtee ajelee
Mut jos yks on palasina, ja yks on kilvetön, niin ei jää kuin tuo yks vaihtoehdoks... Mitä sit, jos sen myy, tai jos se hajoo...miku_69 kirjoitti:IronFist kirjoitti:Mulla alkaa olla niin utopistisia ideoita, että jos prokkis aloitetaan, niin ei tuota Hondavanhusta ihan hetkeen näy liikenteessä![]()
no mut onneks sul on niitä vaihtoehtoja pihalla mil voi lähtee ajeleejahs nyt on lähteny jenkkilästä kaik pulikat tulemaan
![]()
IronFist kirjoitti:Mut jos yks on palasina, ja yks on kilvetön, niin ei jää kuin tuo yks vaihtoehdoks... Mitä sit, jos sen myy, tai jos se hajoo...miku_69 kirjoitti:IronFist kirjoitti:Mulla alkaa olla niin utopistisia ideoita, että jos prokkis aloitetaan, niin ei tuota Hondavanhusta ihan hetkeen näy liikenteessä![]()
no mut onneks sul on niitä vaihtoehtoja pihalla mil voi lähtee ajeleejahs nyt on lähteny jenkkilästä kaik pulikat tulemaan
![]()
Kun ei oo varaa ostaa yhtä hyvää, niin pitää olla monta huonoa![]()
Haloo Haloo Pärinäpojat ja tytöt !!!GertMüller kirjoitti:Dusters heittää settiä launataina takatalon takapihalla? Kehtaako mennä kattomaan kaikkien mopopoikien sekaan?