gsx-r750 rakentelua.

Valvojat: ESKIL, btseppo

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

gsx-r750 rakentelua.

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Heinä 11, 2011 9:59 pm

Terve tänne isojen poikien maailmaan mopofoorumilta!

Noniin tämmönen projekti 750 kikkare -90 tuli haettua.

Kuva
Kuva

Tarkotus olis rakennella jonkun näkönen rähinä peli.

Tulossa siis:
-Crossi tanko
-Yksin istuttava penkki. Tulossa joskus kunnon takahäkki ja jonkun näkönen kate. talvella ehkä tai ennen.
-Kansi paikalleen(uusi kannenpahvi tulossa)
Ja muutenkin tehdään kaiken näkösiä muutoksi mitä ei ole vielä päätetty.


Tänään leikkelin ylempää t palaa ja huomenna otan sen töihin ja näytän jyrsintä hiukan sille.

Eli päivitellään kun tapahtuu jotain :firing:

Ja siinä meidän tallista missä myös jannepan kikkare on :)
Kuva

Tähän jäätiin tänään
Kuva

Edit: Kuvissa näkyvä lamppu olis myynnissä!!

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Heinä 18, 2011 8:01 pm

Tiiviste satsi maksettu ja lähi päivinä lähtee tulemaan.

Toisen raiserin tein töissä:
Kuva

T palaa muokkasin hiukan ja siirsin aluksi cliparit t palan ylä puolelle:
Kuva

Tämmöstä pönttöö suunnittelin laittavani ehkä paikalleen. Jos ei pajatsu halua ostaa tota.
Kuva

Ja tähän jäätiin:
Kuva

Huomenna otan jalkatappi kolmiot mukaan töihin ja teen uudet jos kerkeen. Katsellaan taas kun on päivitettävää.

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ke Syys 21, 2011 8:39 pm

Kansikin ollut hetken jo paikallaan.

Pari kysymystä.:deal:
-Kannen muttereiden momentti?
-Löytyykö netistä ohjeet jaon paikalleen laittamisesta? Tai mistä saa haynesin?

Takahäkki lähti kävelemään.
Kuva
aika mahtava kuva!

Katsotaan mitä talvi tuo mukanaan :)

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » Ke Syys 21, 2011 9:06 pm

Koitappa ihan guuglettaa pdf:ää siitä manuaalista. Wesikoneiseen anaki löyty suht vittuilematta.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
nesto
Viestit: 622
Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 1:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja nesto » Ke Syys 21, 2011 9:40 pm

Sakmund kirjoitti:Tai mistä saa haynesin?
Alfamer ainakin myy Haynesin korjausoppaita

www.alfamer.fi

:wavey:

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ti Syys 27, 2011 9:57 pm

Kuva

Avatar
Zonkkis
Viestit: 23
Liittynyt: La Heinä 17, 2010 12:00 am
Paikkakunta: 150cc Apina, AF-1

Viesti Kirjoittaja Zonkkis » Ke Syys 28, 2011 7:38 pm

Koska ekat WHOOOOOOOOOOSHSHSHSHSHS :firing:

Onko tuo turbo tohon menossa?

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ke Loka 05, 2011 10:04 pm

Zonkkis kirjoitti:Koska ekat WHOOOOOOOOOOSHSHSHSHSHS :firing:

Onko tuo turbo tohon menossa?

Talven aikana olis tarkotus rakentaa "valmiiksi".

Kuva

Noista pitäs jotain ruveta vääntämään.
Kuulerin päädyt tulee uusiksi.

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Pe Loka 14, 2011 3:25 pm

Coolerin päädyt valmiina hitsattavaksi.
Kuva


EDIT: Coolerin kennon koko on 250x185x60

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Loka 17, 2011 10:11 pm

Takahäkin kiinnikkeet hitsautettu.
Kuva


Kuva

Seuraavaksi cooleri hitsaukseen ja sen jälkeen pääsee suunnittelemaan pakosarjaa.

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Loka 24, 2011 6:52 pm

Cooleri tuli hitsauksesta ja heti pientä sovittelua :)
Kuva
Kuva
Ja perjantaina tuli hiukan hönöpäissään suunniteltua :drin:
Kuva

Eli tommoiset palikat pitäisi polttoleikata tai viedä vesileikattavaksi.

Uudet t palat pitäisi tehdä ja takavanteestakin oli tänään puhetta jos sen tekisi itse keskiön ja kehiksi auton vanteista. Joku 3,5 tuumaa leveet kehät olis hakusessa 2kpl.

Laittakaas vähän kommenttia!

caferacer
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » Ma Loka 24, 2011 7:46 pm

mites toi cuuleri..näyttääkö vaan vai onko sillä tilaa olla myös kovissa jarruissa paikallaan renkaan haukkaamatta siihen kiinni?
Kuva

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ma Loka 24, 2011 8:02 pm

caferacer kirjoitti:mites toi cuuleri..näyttääkö vaan vai onko sillä tilaa olla myös kovissa jarruissa paikallaan renkaan haukkaamatta siihen kiinni?
Niin, aika naftilta näyttää, vai oisko vaan ihan kokeilun vuoks tolla paikalla? Jos vaihtais jäähyn ja coolerin paikkaa niin jäis eturenkaalle enemmän tilaa liikkua.

Niin, ja pidemmästä aikaa turborävellys mitä jaksaa jotenkunten seurata. Siis siisti rojekti, mä vaan en yleensä pahemmin välitä noista puhalletuista... ..jotenkin tää on menny multa totaalisen hutiin tää projekti...
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Loka 24, 2011 8:31 pm

Nykyisillä t paloilla osuu cooleriin. Tarkoitus olis tehdä leveemmät ja vähän viedä pumppujen reikiä eteenpäin uusista t paloista.
Mahtaakohan vaikuttaa ajo ominaisuuteen?

Mustasurman ehdotusta varten piti mennä heti kokeilemaan onnistuuko mutta ei. Jos meinaa vaihtaa jäähyn ja coolerin paikkaa ei onnistu ellei poraa uusia reikiä coolerin kiinnitystä varten. Tai sitten jos siirtää jäähyn takarenkaan ylle niin saisi ainaki tilaa eteen. Katsotaan mitä tässä vielä keksii :upto:

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Viesti Kirjoittaja hotshot » Ma Loka 24, 2011 8:58 pm

Sakmund kirjoitti:Nykyisillä t paloilla osuu cooleriin. Tarkoitus olis tehdä leveemmät ja vähän viedä pumppujen reikiä eteenpäin uusista t paloista.
Mahtaakohan vaikuttaa ajo ominaisuuteen?

Mustasurman ehdotusta varten piti mennä heti kokeilemaan onnistuuko mutta ei. Jos meinaa vaihtaa jäähyn ja coolerin paikkaa ei onnistu ellei poraa uusia reikiä coolerin kiinnitystä varten. Tai sitten jos siirtää jäähyn takarenkaan ylle niin saisi ainaki tilaa eteen. Katsotaan mitä tässä vielä keksii :upto:
ei muuta kun öljyn-lauhari peräkonttiin.. itse joskus ii-öössä hyväksi todettu. parit jäähdytys reiät, sähköflektit ja vot! :)

Vastaa Viestiin