eli kyseessä on bobber projekti ja kuutioita on vaivaiset 150. noh empä kyllä isompaa saisi ajellakkaan.
eli tuohon kyseiseen menopeliin surinpiirtein kaikki osat mitä itse pystyn ja
osaan tehdä niin teen. projekti on jo aika pitkällä mutta laitan muutaamat kuvat projektin alkuvaiheilta.
osalistaa:
vanteet on yamaha tzr:stä
keulana toimii kawasaki kmx:än keula
emäputken otin rekisterissä olevasta yamaha ybr:än rungosta, että saan mopetiin kilvet.
jarruina toimii yamaha tzr:än sumitomo merkkiset, kaksi syliteriset jarrut.
moottorina toimii 150cc loncin.
ja sitten niitä kuvia:
tuossa kunnossa projekti oli silloin kun tein projutopicin motot.nettiin

penkin pohja ja "sarana"


moottorin kiinnitysten suunnittelua.


kiinnityskohdat ja rungon vahvikkeet hitsattuna.




pakoputki.


nyt aletaanki jo päästä nykypäivään eli tuossa kuvia tämän viikon tuotoksista.
penkinjouset saapui maanantaina ja hinta oli vaivaiset 10€+lisäksi matkahuolto jostai sai repästyä 20€ toimituskulut nuille jousille.


sorvatut jalkatapit.

sorvatut jarru ja vaihde vivun päät+vitut

vivut hitsataan jalkatappeihin tähän tyyliin.

putki johon jalkatapit kiinnitetään.

pahoitteluni vielä kuvien paskasta laadusta.
seuraavaksi otan työn alle etu-ja takajarru adapterit.
sanokaapas nyt joku viisas että teenkö tankin itse vai ostanko iha suosiolla jostakin sen.
tuon näköstä olen ajatellut jos itse teen.

mitä ootte mieltä?







