onko ketään pc25:sen rakentelijoita

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

La_x

Re: onko ketään pc25:sen rakentelijoita

Viesti Kirjoittaja La_x » To Maalis 12, 2015 5:52 pm

Ite ratkaisin noitten saatanan kaasareiden ongelmat kertaheitolla laittamalla tonnin väliin ja hakemalla f4i:n, ehkä elämäni paras ratkaisu :D

NehRt

Viesti Kirjoittaja NehRt » To Maalis 12, 2015 7:35 pm

Mä tein vielä paremman ratkasun ja laitoin Keihin FCR:ät kiinni :deal:
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva

Kailio-

Viesti Kirjoittaja Kailio- » Pe Maalis 13, 2015 1:45 am

Travoltta kirjoitti:Itse aion rakentaa tuon toimimaan ilman niitä putsarikotelon putkia, NehRt:n kanssa puhelimessa asiaa pohdittiin ja sainkin käsityksen miten sen SAATTAISI saada toimimaan ja aloin laskemaan patopaineen suhdetta nopeuteen ja omien laskujen mukaan tämä on toteutettavissa niin, että sen saa toimimaan. kunhan saan mopon pelaamaan ilman niitä torvia voin valottaa miten homma tehtiin, ja miten sen saa pelaamaan niin helpottaa muillakin asian pähkäily.
Tähän ongelmaan on jo täydellisesti toimiva ratkaisu minkä oon jo varmaan 5 kertaa kertonu tällä voorumilla eri topiceissa... :nono:
Ei vituta, eipä.

Travoltta

Viesti Kirjoittaja Travoltta » Pe Maalis 13, 2015 8:40 am

Kailio- kirjoitti:
Travoltta kirjoitti:Itse aion rakentaa tuon toimimaan ilman niitä putsarikotelon putkia, NehRt:n kanssa puhelimessa asiaa pohdittiin ja sainkin käsityksen miten sen SAATTAISI saada toimimaan ja aloin laskemaan patopaineen suhdetta nopeuteen ja omien laskujen mukaan tämä on toteutettavissa niin, että sen saa toimimaan. kunhan saan mopon pelaamaan ilman niitä torvia voin valottaa miten homma tehtiin, ja miten sen saa pelaamaan niin helpottaa muillakin asian pähkäily.
Tähän ongelmaan on jo täydellisesti toimiva ratkaisu minkä oon jo varmaan 5 kertaa kertonu tällä voorumilla eri topiceissa... :nono:
eipä ole minun silmään sattunut, joten sano kuudennen kerran niin välttyy turhalta vaivalta itse :deal:

Kailio-

Viesti Kirjoittaja Kailio- » Pe Maalis 13, 2015 10:46 am

Hakua käyttämällä vois löytyä :deal:
Mutta mulla ja parilla muulla kaverilla oli putsari kotelosta tukittu kokonaan ne edessä olevat ilmanotot ja tehty samanlaiset holet kotelon taakse. Joutuu vähän lämmön kanssa madaltaan kotelon kantta että ei ota tankin pohjaan kiinni. 4 pc25:sta saatu pelaamaan moitteetta noin. :freak2:
Ei vituta, eipä.

Travoltta

Viesti Kirjoittaja Travoltta » Pe Maalis 13, 2015 5:43 pm

Kailio- kirjoitti:Hakua käyttämällä vois löytyä :deal:
Mutta mulla ja parilla muulla kaverilla oli putsari kotelosta tukittu kokonaan ne edessä olevat ilmanotot ja tehty samanlaiset holet kotelon taakse. Joutuu vähän lämmön kanssa madaltaan kotelon kantta että ei ota tankin pohjaan kiinni. 4 pc25:sta saatu pelaamaan moitteetta noin. :freak2:
thänks! pitää laittaa moinen(kin) versio korvan taakse.

teelmakie
Paikkakunta: Honda CBR 600F pc21, Honda CBR 600F pc25 (ex), Yamaha FZR1000

Viesti Kirjoittaja teelmakie » Pe Maalis 13, 2015 8:18 pm

En heti tajua että miten ne holet kotelon takana sitten auttaa... ilmavirtako tekee sinne jonkunlaisen paineen kuitenkin vai? ... Jos tuolla konstilla toimii niin olispa tienny tämän jo pari kolme vuotta sitten... :D
Miten paljon paskasta voi löytyä kultaa? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on syönyt.
No miten paljon sitä kultaa voi syödä? No sehän riippuu siitä miten paljon sitä kultaa on löytynyt syötäväksi..

Kailio-

Viesti Kirjoittaja Kailio- » La Maalis 14, 2015 2:38 am

teelmakie kirjoitti:En heti tajua että miten ne holet kotelon takana sitten auttaa... ilmavirtako tekee sinne jonkunlaisen paineen kuitenkin vai? ... Jos tuolla konstilla toimii niin olispa tienny tämän jo pari kolme vuotta sitten... :D
Ajoviima menee suoraa putsarin kautta kaasareihin ja mitä enemmän vauhtia ni sitä enemmän rötäs, mut ku tekee ilmanoton putsarin taakse ni viima ei mee niin paineella putsariin...
Ei vituta, eipä.

HumIC

Viesti Kirjoittaja HumIC » La Huhti 04, 2015 1:14 am

Kokeillaan kepillä jäätä; Saakos pc25een valmiiksi paksumpaa kannentiivistettä jostain? Tarkoituksena laskea puristuksia (askartelua varten), toki muutkin ideat aiheeseen liittyen kelpaa. Sylinteriryhmät on kiinteät, joten korokelevy niille on poissa laskuista. Kiitos etukäteen! :freak2:

Eepo

Viesti Kirjoittaja Eepo » La Huhti 04, 2015 12:21 pm

http://www.cometic.com/catalogs/powersp ... sports.pdf
Tuolla luettelossa 119 sivulla löytyy kahta eri paksuutta.

BlackSmoke

Viesti Kirjoittaja BlackSmoke » Su Huhti 05, 2015 10:52 am

Minulla saattais jäädä kohta pc25 prokkis myytäväksi.
Kuvat löytyy profiilista.
jotenkin ei riitä aika/mielenkiinto enää kusiaiseen kun on jo tuo susnukin.
Hopeinen pyörä tulisi ehkä myyntiin ja se on muuten kasassa kun sais kaasarit kiinni nesteet koneeseen ja akku kiinni.
Lisätietoa saa kysymällä.
Suzuki Gsx-F 1127 /// pc:25 Höndä

Makk

Viesti Kirjoittaja Makk » Ti Elo 04, 2015 12:53 am

Noniin welhot, oireet on seuraavanlaiset: vapaalla kiertää pirun hyvin, vaihde silmässä sytytys pätkii todella rankasta eikä oikein vedä mihinkään. Meinattiin että sivujalan anturi häikkäis, miten ootte kiertäny sen pois käytöstä? Nyt vaiheessa anturi irroitettu, pyörässä kiinni liittimen toinen puoli johon tulee kolme johtoa.

E: Ongelma ratkaistu, yhdisteltiin eri kombinaatiot läpi ja rokkaava löytyi..

Fear_factory

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Pe Elo 07, 2015 1:25 pm

Onko kukaan tehny pc25 nokkaketjunkiristäjästä ite manuaalista?
Kiristin osiks,vähä reikää ,kierrettäjä ja pultti?

Vam0s

Viesti Kirjoittaja Vam0s » Pe Elo 07, 2015 5:28 pm

Mä oon. Lyöt osiks teet kierteet haet oikeen pitusen pultin ja siit kiristimestä säästät sen osan mikä osuu siihen ketjun laahaimee

Fear_factory

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ma Marras 30, 2015 5:18 pm

Hoi!
Pystyiskö joku jolla pc25 motti levällään niin mittaamaan minkä kokonen on öljynpoistopultti ja sen kierteen nousu?

Edit. Netti kertoi että m12x1.5

Vastaa Viestiin