"handmade bobber"
-
Aaposal
- Viestit: 33
- Liittynyt: Su Helmi 09, 2014 3:41 pm
- Paikkakunta: IÖ 1127
Re: "handmade bobber"
Ei tosiaan menny väärään osoitteeseen voitto. Tämähän oli oikeasti rakennettu, eikä vaan kiinnitetty ostettuja osia ja tekijä oikeasti NUORI rakentaja, kuten kilpailun nimikin antaa ymmärtää. En tajua mitä samassa luokassa tekee reilu parikymppiset kaverit autoineen. En vaan tajua. Se mopoauto v*tutti suunnattomasti, kun oli käyty oikein verhoilijalla ja laitettu isosti rahaa kiinni, ja kenenhän pussista. "Pappa betalar" sopi myös moneen mopoon, vaikka niissäkin oli hienoja vehkeitä esim. se ahdettu manki.
Tässä on tekemisen meininki ja äijällä ilmeisestikin on taitoa tehdä. Itse tehtyihin osiin ei myöskään tarvitse ukon antaa rahaa. ARVOSTAN. ONNEKSI OLKOON!!!
Tässä on tekemisen meininki ja äijällä ilmeisestikin on taitoa tehdä. Itse tehtyihin osiin ei myöskään tarvitse ukon antaa rahaa. ARVOSTAN. ONNEKSI OLKOON!!!
- Kkallioj
- Viestit: 855
- Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto
Re: "handmade bobber"
^plus ykkönen.
Onnittelut ansaitusta pystistä.
Onnittelut ansaitusta pystistä.
-
Zippaaja
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Re: "handmade bobber"
Kovasti onnea. Meni pysti ihan oikeaan paikkaan. Samalla tahdilla kohti tulevaisuutta.
- jalu78
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: MTB
Re: "handmade bobber"
Onneksi olkoon, olet pystisi ansainnut!
Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!
- TESTO
- Viestit: 499
- Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
Re: "handmade bobber"
ISOT ONNITTELUT! Ei mitään käryä mitä siel on ollut muuta tarjolla, mutta uskon että meni oikeaan osoitteeseen. ;)
-
Tuontimopo
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana
Re: "handmade bobber"
Hyvä ettet hakenut rasvattua köyttä, onnittelut hienosta pokaalista, hienosti tehdystä pyörästä ja saamastasi kokeneemmasta naisihmisestä
Se raapii kellä on satiaisia...
-
haapapuru
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Helmi 21, 2013 12:03 am
Re: "handmade bobber"
myöhäiset kiitokset kaikille onnittelijoille.
nyt on viimeinkin se päivä koittanut, kun tämä pyörä saatetaan siihen pisteeseen että sillä lähdetään tielle. taino huomenna vasta.
mutta kuitenkin kaikki muut vehkeet levällään tai paskana, niin tämä on nyt viimeinen toimiva mopotin.
onpahan ainakin kylillä ihmisille ihmeteltävää kun tuolla mopottimella päristelee.
uskoisin että tulee katseita keräämään.
nyt on viimeinkin se päivä koittanut, kun tämä pyörä saatetaan siihen pisteeseen että sillä lähdetään tielle. taino huomenna vasta.
mutta kuitenkin kaikki muut vehkeet levällään tai paskana, niin tämä on nyt viimeinen toimiva mopotin.
onpahan ainakin kylillä ihmisille ihmeteltävää kun tuolla mopottimella päristelee.
uskoisin että tulee katseita keräämään.
-
haapapuru
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Helmi 21, 2013 12:03 am
Re: "handmade bobber"
tämmöstä tällä kertaa, pyörää muokattu kovalla kädellä hetken mielijohteesta.
keulakulmaa muutettu ja vaihdettu lyhempi keula. rungon takaosa uusi ja alaputkia muokattu. myös kone vaihtui cb hondan twiniksi.



kyllä tuo twini istuu paremmin tuohon runkoon, kuin tuo kiinan motti. ja paremmat äänetkin tuossa on.
ihan perus oldskuuli bobberi tulossa.
keulakulmaa muutettu ja vaihdettu lyhempi keula. rungon takaosa uusi ja alaputkia muokattu. myös kone vaihtui cb hondan twiniksi.



kyllä tuo twini istuu paremmin tuohon runkoon, kuin tuo kiinan motti. ja paremmat äänetkin tuossa on.
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
-
haapapuru
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Helmi 21, 2013 12:03 am
Re: "handmade bobber"
Smokie kirjoitti:Kiihotuin tuosta sorvista!!
sitä se tuuppaa tekemään.