Noin ulkomuistista, likimain pakollisia:MrPresident kirjoitti:Kiitos teille! Kyllä se vaan alkaa gen 2 sähköihin kallistuvan!
Riittääkö gen2 ecu, johtosarja, virtalukko + mappi?
Mitä kaikkea muuta tässä pitää muuttaa/vaihtaa tai ottaa huomioon?
-ECU
-johtosarja
-vauhtipyörä tai vanhan modaaminen
-nokka-anturi ja sille offset-tappi nokalle
Mahdollisesti tarpeellisia tai hyödyllisiä:
-virtalukko
-läppärungot kaikkine hiluineen
-mittaristo
-ahdettuun koneeseen soveltuva ilman lämpöanturi
-MAP-anturi ahtopaineelle
Ajoneston saa otettua pois päältä, joten vanhalla virtalukollakin pärjää. Vanhat läppärungot yksillä suuttimilla saa kyllä toimimaan, mutta siitä jää kummittelemaan toisioläppien vikakoodi ja bensakartan saa tehdä kokonaan uusiksi. Eli jos gen 2 läppärungot sopii helpolla (en tiedä yhtään) ja ne sattuu saamaan edullisesti, niin vois olla hyvä hankinta. Jos käyttää vakiomittaristoa, niin siitä taitaa jäädä lämpömittari pois käytöstä ja vikavalo palamaan. Enkä muista mahtaako kiekkamittarikin vaatia jotain patenttia.
Tuolla on käyty aika hyvin läpi prosessia, kannattaa lukea:
http://ecuhacking.activeboard.com/t3822 ... reet-bike/
Ja jos tulee ongelmia vastaan niin saa kysyä. Voin koittaa sitten kaivella muistiinpanoja jos vaikka löytyisi tietoa.