onko ketään pc25:sen rakentelijoita

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Cebarist

Viesti Kirjoittaja Cebarist » La Maalis 12, 2005 6:02 pm

Miten pc25 omistajat ovat hoitaneet suojaus hommat kaatumisen varalta.. minne olette laittaneet "tatteja" ym. jottei kone ja katteet oikein paljon kärsisi..

Junnu

Viesti Kirjoittaja Junnu » Su Maalis 13, 2005 6:52 pm

itse en ole vielä minkään sortin suojia tehnyt, enkä tatteja ajatellut laittaakaan. Täytyy tehdä jonkin sortin putkihärveli joka kestää kunnolla kaatuilua. Team Outermostin videoita kun katselee, niin näkyy olevan moottorin etummaisissa kiinnikkeissä kaatumatapit. Ne on vaan aika riski vehkeitä jos jää pyörän alle kaatuessa.

Cebarist

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Pe Maalis 25, 2005 9:55 pm

Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi... :freak:

Palde69

Viesti Kirjoittaja Palde69 » Su Maalis 27, 2005 7:56 pm

Needle kirjoitti:Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi... :freak:
Joo, maalaa se (siis koko korkki). Miksikö? Kun sataapi vettä, niin se hapettaa sen alta aikayksikön. Saat olla kokoajan kiillotus tahna kourassa hinkkaamassa sitä.
Tämä tosin vain minun viime kesäiseen kokemukseen perustuen, niin harvoin kun sitä vettä nyt sitten satoikaan :freak: . Vaikka mopo oli yöt tallissa ja sateen jälkeen usein kuivasin korkin ettei se hapettuisi. Mut silti sitä sai olla kokoajan hinkkaamassa...

Cebarist

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Su Maalis 27, 2005 10:05 pm

Palde69 kirjoitti:
Needle kirjoitti:Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi... :freak:
Joo, maalaa se (siis koko korkki). Miksikö? Kun sataapi vettä, niin se hapettaa sen alta aikayksikön. Saat olla kokoajan kiillotus tahna kourassa hinkkaamassa sitä.
Tämä tosin vain minun viime kesäiseen kokemukseen perustuen, niin harvoin kun sitä vettä nyt sitten satoikaan :freak: . Vaikka mopo oli yöt tallissa ja sateen jälkeen usein kuivasin korkin ettei se hapettuisi. Mut silti sitä sai olla kokoajan hinkkaamassa...
Taitanee saada korkki maalin niskaan, ei ne reunat anna periksi millän, ja eipä tarvi istua kesällä tallissa hinkkaamassa kun voi ajaakkin :)

Kumi-Jusse

Viesti Kirjoittaja Kumi-Jusse » Su Syys 18, 2005 5:17 pm

Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.
Skirioppoppoija

Jukka85

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Su Syys 18, 2005 8:03 pm

Eiköhän tuo poralla mene. Itellä ainaki porattu varmaan ja vaikuttas joltain krossivehkeen raisereilta. STYR_BadB voi kertoo enempi :deal:

NehRt

Re: onko ketään pc25:sen rakentelijoita

Viesti Kirjoittaja NehRt » Su Syys 18, 2005 8:32 pm

miklo`s kirjoitti:arvelin kysellä montako kuussatku cebarii on rakenteilla????oman sain tos tänään purettuun palasiks.
muutokset mitä meinasin tehä.
-takahäkki tehdä uusiks
- uus takakate
-kaikki osat maalata uusiks
-plus kaikkee mitä päähän pälkähtää
:firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Melkeimpä samat muutokset ois ittellä eessä! pyörä purettu osiks jo hetki sitten nyt vaan odotellaan hilppeitä ja valmistellaan rojektia eteenpäin!
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva

miklo`s

Viesti Kirjoittaja miklo`s » Su Syys 18, 2005 8:37 pm

mulla oli cebari projekti ja se on jo myyty eteen päin, mut tämmönen siitä tuli Kuva
eastsidewheelers

hanski88

Viesti Kirjoittaja hanski88 » Ma Syys 19, 2005 2:57 pm

Jumbe kirjoitti:Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.
[img]http://www.minunmoto.com/index.php?page=showcar&id=60
itse kun tekee, saa mit䠴ulee

hanski88

Viesti Kirjoittaja hanski88 » Ma Syys 19, 2005 3:00 pm

en ny osannu pistää suoraa linkkiä, mutta ylä kolmion päälle asennettiin. pyörää saa kommentoida. talvi tulossa myös uudistusta!!

Kumi-Jusse

Viesti Kirjoittaja Kumi-Jusse » Ma Syys 19, 2005 4:47 pm

kawasaki125sm kirjoitti:
Jumbe kirjoitti:Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.
ihan siisti cbr :) Miten paljo makso nuo palat?
Skirioppoppoija

caferacer

Viesti Kirjoittaja caferacer » Ma Syys 19, 2005 5:57 pm

noista pc31ram air hässäköistä sen verran että ite nykäisin ram airin releen irti niin pyörä rupes pelaan ihan normaalisti,ajossa ei tunnu mitään eroa onko ram air toiminnassa vai ei.kokeilin myös vaikutusta huippunopeuteen ja pyörä kulki yhtä lujaa releen kanssa ja ilman,teho penkki ehkä paljastaisi häviääkö tehoja heponen vai peräti kaksi.

hanski88

Viesti Kirjoittaja hanski88 » Ma Syys 19, 2005 8:16 pm

Jumbe kirjoitti:
kawasaki125sm kirjoitti:
ihan siisti cbr :) Miten paljo makso nuo palat?
olikohan ne jotain 200euroo tai siin jossain en tarkaan muista

Jku

Viesti Kirjoittaja Jku » Ti Syys 20, 2005 9:30 am

Ois myynissä pc25:sen täydellinen turbosarja jos jotain kiinnostaa.
Sisältää:
- Pakosarja
- Turbo
- Pakoputki
- Ahtoputket
- Painekotelo
- Bensapumppu/paineensäädin
- Vesi/ilma välijäähdytin
- Öljynsuodatinjalka
- Öljynlauhdutin
- Kaikki tarvittavat letkut ja johdot
- Sopivat suuttimet kaasareihin