onko ketään pc25:sen rakentelijoita
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Junnu
itse en ole vielä minkään sortin suojia tehnyt, enkä tatteja ajatellut laittaakaan. Täytyy tehdä jonkin sortin putkihärveli joka kestää kunnolla kaatuilua. Team Outermostin videoita kun katselee, niin näkyy olevan moottorin etummaisissa kiinnikkeissä kaatumatapit. Ne on vaan aika riski vehkeitä jos jää pyörän alle kaatuessa.
- Cebarist
Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi...
- Palde69
Joo, maalaa se (siis koko korkki). Miksikö? Kun sataapi vettä, niin se hapettaa sen alta aikayksikön. Saat olla kokoajan kiillotus tahna kourassa hinkkaamassa sitä.Needle kirjoitti:Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi...![]()
Tämä tosin vain minun viime kesäiseen kokemukseen perustuen, niin harvoin kun sitä vettä nyt sitten satoikaan
- Cebarist
Taitanee saada korkki maalin niskaan, ei ne reunat anna periksi millän, ja eipä tarvi istua kesällä tallissa hinkkaamassa kun voi ajaakkinPalde69 kirjoitti:Joo, maalaa se (siis koko korkki). Miksikö? Kun sataapi vettä, niin se hapettaa sen alta aikayksikön. Saat olla kokoajan kiillotus tahna kourassa hinkkaamassa sitä.Needle kirjoitti:Ja taas vastustaa... onkos kukaan kiillottanu tankinkorkkia? Tuossa on menny tunti jos toinen ähertäessä, mutta se tausta jossa on pultinreijät ei tahdo alkaa onnistumaan ei sitten millään, jää jotenkin himmeäksi verrattuna keskiosaan, hinkattu on mutta ei niin ei, itse korkki tuli valmiiksi ilman ongelmia... onko kellään antaa neuvoa mitä seuraavaksi...![]()
Tämä tosin vain minun viime kesäiseen kokemukseen perustuen, niin harvoin kun sitä vettä nyt sitten satoikaan. Vaikka mopo oli yöt tallissa ja sateen jälkeen usein kuivasin korkin ettei se hapettuisi. Mut silti sitä sai olla kokoajan hinkkaamassa...
- Kumi-Jusse
- NehRt
Re: onko ketään pc25:sen rakentelijoita
Melkeimpä samat muutokset ois ittellä eessä! pyörä purettu osiks jo hetki sitten nyt vaan odotellaan hilppeitä ja valmistellaan rojektia eteenpäin!miklo`s kirjoitti:arvelin kysellä montako kuussatku cebarii on rakenteilla????oman sain tos tänään purettuun palasiks.
muutokset mitä meinasin tehä.
-takahäkki tehdä uusiks
- uus takakate
-kaikki osat maalata uusiks
-plus kaikkee mitä päähän pälkähtää
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
-
hanski88
[img]http://www.minunmoto.com/index.php?page=showcar&id=60Jumbe kirjoitti:Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.
itse kun tekee, saa mit䠴ulee
- Kumi-Jusse
ihan siisti cbrkawasaki125sm kirjoitti:[img]http://www.minunmoto.com/index.php?page=showcar&id=60Jumbe kirjoitti:Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.
Skirioppoppoija
-
caferacer
noista pc31ram air hässäköistä sen verran että ite nykäisin ram airin releen irti niin pyörä rupes pelaan ihan normaalisti,ajossa ei tunnu mitään eroa onko ram air toiminnassa vai ei.kokeilin myös vaikutusta huippunopeuteen ja pyörä kulki yhtä lujaa releen kanssa ja ilman,teho penkki ehkä paljastaisi häviääkö tehoja heponen vai peräti kaksi.
-
hanski88
olikohan ne jotain 200euroo tai siin jossain en tarkaan muistaJumbe kirjoitti:ihan siisti cbrkawasaki125sm kirjoitti:[img]http://www.minunmoto.com/index.php?page=showcar&id=60Jumbe kirjoitti:Miten porukat on yleensä tehny tuon raisereitten kiinnityksen, eli porakone käteen vai kallis bling bling ylä-t pala kaupasta? Tuntuu vaan aika ohuelta tuo vakio t-pala.Miten paljo makso nuo palat?
itse kun tekee, saa mit䠴ulee
-
Jku
Ois myynissä pc25:sen täydellinen turbosarja jos jotain kiinnostaa.
Sisältää:
- Pakosarja
- Turbo
- Pakoputki
- Ahtoputket
- Painekotelo
- Bensapumppu/paineensäädin
- Vesi/ilma välijäähdytin
- Öljynsuodatinjalka
- Öljynlauhdutin
- Kaikki tarvittavat letkut ja johdot
- Sopivat suuttimet kaasareihin