noi pari mainitsemaani ainetta, eli tuo alumagic ja Autoglym metalpolishhurZi kirjoitti:Millä viimeistelemällä olet saanut paremman lopputuloksen kun tolla autosolilla. Ite hinkannu aina autosolilla ja ihan ok tullu mutta ainahan se on kiva tietää jos jollain saa parempaa. Tällä hetkellä kiillottelen vanteita, yleensä oon hionu 4000 asti käsin mutta nyt meinasin että kokeilen noilla vahoilla aloittaa kun olen hionut johonkin tonniin asti. Mitä mieltä oot kuinka hienolla pitää hioo ennen ku alottaa vahoilla pulaamisen? Kyselen koska sulla tuntuu olevan kiillotus hallussa. Kiitos
nuo molemmat toimii hiton hyvin ihan sellaiseen pilkunvarmaan viimeistelyyn noihin molempiin verrattuna autosol on vaan niin hiton karkea tuohon ihan viimeiseen viimeistelyyn ja jotenkin se kiilto on sellainen tumman sävyinen. Sitten vaan seuraavana päivänä vielä se sinoli pintaan ja hillitön hinkkaaminen hyvällä puuvilla rätillä tai kiilloitusliinalla
Joskus aikaan kokeilin noihin jenkkien vanteiden kiilloitukseen noita paperien eroja ja tulin siihen tulokseen että 2000 hienompaa ei tarvi ollenkaan. Varsinkin jos ja kun on käytössä noita kunnon teollisuus kiilloitukseen tarkoitettuja vahoja.
Mulla on itselläni näihin kiilloitushommiin vahoja täältä:
http://www.snt-group.fi/norpol/finnish/ ... ounds.html
Noilla sen 2000 paperin jälkeen ensin ja sitten vaikka vielä autosolilla välissä ja loppuhomma joko sillä glymillä tai sitten sillä alumagicillä -> PERKELE MIKÄ KIILTO
Noita vahoja saatan vielä saada hommattua, jos niihin jollain on tarvetta.
Edit: Kuva mistä näkyy hiton hyvin ero... Etuvanne viimeistelty ja takavanne vasta vedetty muistaakseni just autosolilla...
No joo, laitetaan vielä tämäkin, vaikka jossain toisessa topickissa jo laitoinkin... Näissä vanteissa meinasi kyllä usko loppua ja kestävyys käsistä, puhtaasti käsi duunina kiiltoon