Jos kyse on siitä uudemmasta mallista missä peilit tulee katteeseen, niin noita katepeilejä löytyy yleismalleja esim. Stormilta. Ainakin omaan bladeen oli ihan bolt on, kun niissä adaptereissa on tilaa vaikka kuinka isoille kiinnityspisteille, niin luultavammin käy jammunkin suoraan.Babbarainen kirjoitti:Onk tietoo olisko tonniseen fzärrään bolt on jotain paremman näkösii peilejä olemassa ?
90's Yamaha tuning topic
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: 90's Yamaha tuning topic
-naukuva nippon-
- rrhoads
- Viestit: 29
- Liittynyt: To Joulu 19, 2013 11:26 pm
- Paikkakunta: Yzf750r -93
Re: 90's Yamaha tuning topic
Onkohan -93 yzf 750 ärrän takaiskari huollettavissa? Mehut tullu pihalle jo aikaa sitten. Vai sopisko jonkun toisen pyörän keppi pikkuvaivalla?. Sp mallin öhlins vähän hankala löytää.
IsokorpiCustoms
-
- Viestit: 85
- Liittynyt: La Huhti 21, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: KTM 690 Enduro
Re: 90's Yamaha tuning topic
Thunderaceen laitoin 2005 kawasaki zx6r takakepin. Meni ihan bolt on paikolleen. Kattelin silloin jostain nettisivulta niitä eri pyörien iskareiden mittoja, vaan en kyllä tähän hätään muista et mistä...
E. Tuoltahan se löytyy: http://oldskoolsuzuki.info/wp-content/u ... art-1.xlsx
E. Tuoltahan se löytyy: http://oldskoolsuzuki.info/wp-content/u ... art-1.xlsx
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ke Elo 03, 2016 12:31 pm
Re: 90's Yamaha tuning topic
Mikähän nyt hajoo..... Kytkin luistaa ihan sattuman varaisesti kuumana ? Levyt on uusittu alle 5t kilsaa sitten samalla kytkyttimen työsylinteri uusittu ja kahvan sylinteriin uusittu kumit, neste säiliö ei ole ylitäynnä. Pitääkö vaan suosiolla vaihtaa jouset se olis vissiin helpoin homma ? Kyseessähän on tonninen fzr
- yllättävän helpostihan se meni.... vituiks-
- kyllä näin ohkasta jäätä on helppo kairata -
- kyllä näin ohkasta jäätä on helppo kairata -
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Re: 90's Yamaha tuning topic
Mulla Kawa teki samaa eikä auttanut vaikka oli ihan järjettömän jäykät jouset. Johtui varmaan siitä että kytkinkorin holkissa oli väljää eli se pääsi heilumaan. Tai ainakin vaiva korjaantui kun holkitin sen uusiksi. Jännä juttu, yleensä tuppi nurin kiihdytettäessä kytkin piti mutta osakaasulla kiljahteli miten sattuu.
Toisaalta HD:n kytkin heiluu vielä enemmän eikä siinä ole mitään ongelmia.. No eihän siinä ole tehoakaan..
Toisaalta HD:n kytkin heiluu vielä enemmän eikä siinä ole mitään ongelmia.. No eihän siinä ole tehoakaan..
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ke Elo 03, 2016 12:31 pm
Re: 90's Yamaha tuning topic
No nyt on kytkin osina ja uudet levyt uimassa, välilevytkin on mopon vieres venaamassa asentajaa. Yks massalevyistä on muita paksumpi, tuleeks se sisimmäksi ? Ainakin edellinen asentaja oli näin tehny
- yllättävän helpostihan se meni.... vituiks-
- kyllä näin ohkasta jäätä on helppo kairata -
- kyllä näin ohkasta jäätä on helppo kairata -
- astars
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ma Heinä 26, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: Thunderace
Re: 90's Yamaha tuning topic
Passaakos tuohon thunderaceen kuinka suoriltaan esim. fzr1000 kansi ? Ja olikos noita muita vaihtoehtojakin ?
-
- Viestit: 85
- Liittynyt: La Huhti 21, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: KTM 690 Enduro
Re: 90's Yamaha tuning topic
Ei passaa, FZR on yhdellä pultilla per puoli runkoon kiinnitys ja ässässä kahdella. Onhan ne sitten muuten ilmeisesti samanlaisia.
- rrhoads
- Viestit: 29
- Liittynyt: To Joulu 19, 2013 11:26 pm
- Paikkakunta: Yzf750r -93
Re: 90's Yamaha tuning topic
Meinasin että hommais toisen takavanteen varalle. Sopiikohan mistään muusta saman sukuisesta pyörästä? Laajentais vähän vaihtoehtoja. Yzf 750r oli kyseessä.
- Fear_factory
- Viestit: 1309
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ...
Re: 90's Yamaha tuning topic
Kuvassa yamaha r1 1998 cdi boksi.
Kenelläkään tietoa mitä toi iso S-kirjain tarkottaa?
Ensimmäiset viis boksia mistä löyty kuvia netistä sekä yheltä suomen purkaamolta oli tarrassa L-kirjain (numerosarjoissa vähän heittoa myös).
Oma mopo on meinaa 100hp papereilla ja tuontipyörä.
Kunnolla ei päässy muiden käyntiongelmien takia ajamaan ennen palottelua joten paha sanoa onko 100 vai 150hp.
Eikös näistä yleensä tehoja pudoteta cdi:llä varsinki tuolla saksanmaalla?
Kenelläkään tietoa mitä toi iso S-kirjain tarkottaa?
Ensimmäiset viis boksia mistä löyty kuvia netistä sekä yheltä suomen purkaamolta oli tarrassa L-kirjain (numerosarjoissa vähän heittoa myös).
Oma mopo on meinaa 100hp papereilla ja tuontipyörä.
Kunnolla ei päässy muiden käyntiongelmien takia ajamaan ennen palottelua joten paha sanoa onko 100 vai 150hp.
Eikös näistä yleensä tehoja pudoteta cdi:llä varsinki tuolla saksanmaalla?

- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Re: 90's Yamaha tuning topic
eikös niissä 100hp ole jotkut luistin rajoittimet tai jotkut muovitörröt imuputkissa. Ainakin vanhemmissa yamahoissa oli. Ei kai sitä sytkällä oikein voi 100hp rajoittaa. ainakaan 'nätisti'.
Yamaha thunderace boxeja on E, F , G kirjaimilla. voi olla joku versionumero. Ei välttämättä tehoon vaikuta.
Yamaha thunderace boxeja on E, F , G kirjaimilla. voi olla joku versionumero. Ei välttämättä tehoon vaikuta.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- Fear_factory
- Viestit: 1309
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ...
Re: 90's Yamaha tuning topic
jaket kirjoitti:eikös niissä 100hp ole jotkut luistin rajoittimet tai jotkut muovitörröt imuputkissa. Ainakin vanhemmissa yamahoissa oli. Ei kai sitä sytkällä oikein voi 100hp rajoittaa. ainakaan 'nätisti'.
Yamaha thunderace boxeja on E, F , G kirjaimilla. voi olla joku versionumero. Ei välttämättä tehoon vaikuta.
No joo kun tarkemmin miettiin niin on se 50hp aika paljo pelkällä sytkällä.
Ja unohdin käydä lisäämäs että kun myöhemmin jatkoin tutkimista niin jenkeis myytävissä bokseissa tais olla W ja Z,
Ranskassa T-kirjain jne.
Joten joku maa tai versio merkintä varmaan vaan.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Su Helmi 04, 2018 8:13 pm
Re: 90's Yamaha tuning topic
osaatteko suositella mistä 94vm 750r kaasareiden korjaussarja? tahmeahkoa käynnistymistä ja epäilen johtuvan kaasareista, tämä toki vain arvailua
- tenu
- Viestit: 1633
- Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Re: 90's Yamaha tuning topic
Taitaa olla vielä sitä ikäluokkaa, missä venat uppoo kanteen
Venavälykset kannattaa kurkata