90's Yamaha tuning topic
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
90's Yamaha tuning topic
Tässäpä olis oma osio 90-luvun Yammuille.
Täällä voidaan vaihtaa tietoutta, sekä esittää omia visioita kaikesta ulkonäön parantamisesta ja suorituskyvyn lisäämisestä.
Täällä voidaan vaihtaa tietoutta, sekä esittää omia visioita kaikesta ulkonäön parantamisesta ja suorituskyvyn lisäämisestä.
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Elikkäs... Nyt olisi tarkoitus vähän ehostaa -96 Thunderacen konetta. Männänrenkaat ja kansipahvi vaihtoon, mutta ei ne lisäheppasetkaan pahaksi olisi
EXUP lähtee pois, koska tietojeni mukaan se ei ole niin tärkeä enää t-ace:ssa kuin mitä FZR:ssä (nokissa pieniä eroavaisuuksia).
Siinä kaipaisin neuvoja, että mitä noille nokille kannattaisi tehdä?
Onko joku ajottanut uudestaan? Jos on, niin onko hyvinkin salaista tietoa ne asteluvut?
Kävi myös mielessä laittaa 750R:n nenäkepit ja sytkäboxi... Tästä kellään mitään mielipidettä? 750:ssa on nostoa imupuolella 0,1mm, ja pakonokassa 0,2mm enemmän... ja tietenkin tehoalue vähän ylempänä... Muuten ei tietoa eroista, ja että kummat nyt sitten olisi paremmat
EXUP lähtee pois, koska tietojeni mukaan se ei ole niin tärkeä enää t-ace:ssa kuin mitä FZR:ssä (nokissa pieniä eroavaisuuksia).
Siinä kaipaisin neuvoja, että mitä noille nokille kannattaisi tehdä?
Onko joku ajottanut uudestaan? Jos on, niin onko hyvinkin salaista tietoa ne asteluvut?
Kävi myös mielessä laittaa 750R:n nenäkepit ja sytkäboxi... Tästä kellään mitään mielipidettä? 750:ssa on nostoa imupuolella 0,1mm, ja pakonokassa 0,2mm enemmän... ja tietenkin tehoalue vähän ylempänä... Muuten ei tietoa eroista, ja että kummat nyt sitten olisi paremmat
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: yzf 750/1000r
Ittellä nousi viikonloppuna 750r:stä kone pöydälle remonttia varten.
Männänrenkaat menee vaihtoon ja tarvittavat tiivisteet tietysti, kansi menee tod.näk jr-tehokanteen ja nokat Virtasen Maurille kylmäkosken erikoismoottoriin. Kokoputki löytyy kans nurkista.
Näitten lisäks tartteis r6 katteet laittaa. Eiköhän tossa jo yhdeks talveks tekemistä ole.
Männänrenkaat menee vaihtoon ja tarvittavat tiivisteet tietysti, kansi menee tod.näk jr-tehokanteen ja nokat Virtasen Maurille kylmäkosken erikoismoottoriin. Kokoputki löytyy kans nurkista.
Näitten lisäks tartteis r6 katteet laittaa. Eiköhän tossa jo yhdeks talveks tekemistä ole.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha YZF 750R
Täältä löytyy kans 750r. Muutokset tulee olemaan talven aikana lähinnä ulkonäöllisiä. Tankki,maski ja lokasuoja vaihtaa väriä. Perä olisi tarkotus vaihtaa uuteen ja kaverilta saadusta vanhasta katteesta ois tarkotus veistellä bellyban. Ja tuleehan sitä keksittyä aina kaikkea muutaki pikku kivaa siinä sivussa
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: yzf 750/1000r
-
- Viestit: 235
- Liittynyt: Ke Loka 14, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: ilmajäähy kawa
Acen öljyn imu on vissiin aikalailla koneen etuosassa? Kaverilla ilmeisesti hörppii ilmaa jonkinlaisilla kulmilla, vaikka on n. litra ylimääräistä öljyä koneessa...
Eli onko kukaan muutellu öljyn imua? Tai onko edes kuvia levällään olevasta koneesta, niin näkis mitä sellanen on syöny... Ei tahdo noista räjäytyskuvista saada selkoa asiaan ja ei nyt mielenkiinnon takia jaksa ruveta pyörää purkamaan.
Eli onko kukaan muutellu öljyn imua? Tai onko edes kuvia levällään olevasta koneesta, niin näkis mitä sellanen on syöny... Ei tahdo noista räjäytyskuvista saada selkoa asiaan ja ei nyt mielenkiinnon takia jaksa ruveta pyörää purkamaan.
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Oikein! Täällä kanssa acen kone paikoillaanlatexi kirjoitti:jaahans. tuli suunnitelmiin muutos. ei nyt kuitenkaan tuosta 750 koneesta tehä mitään. tuli ostettua acen kone. eiköhän sillä saada vähän hauskuuskerrointa lisää.
Ootkos niitä nokkia kyselly? Oma aavistus on, että 750:n nokat (varsinkin viriviri) vois olla aika kova juttu tuossa tonnisessa
Olen odottanut tähän topicciin noita viritystarinoita, mutta kaikille on ilmeisesti vakiotehot riittäneet
Onko pikkukoneessa jotain vikaa, kun toisen hommasit?
Tällasena romunkerääjänä voin ostaa edullisesti hajonneita koneita koristeeksi
-Unknown Fighters SFC-
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: yzf 750/1000r
Ei oo tullu nokkia kyseltyä. Pitää sitä hommaa kattoo ehkä myöhemmin. On tossa acen koneen sovittamisessakin vähän duunia. Ei siinä 750 koneessa varsinaisesti vikaa ollu, mutta kun rupesin miettiin sen virittämistä vs. acen kone niin tulin jo kustannus syistä "järkiini". Acen koneella saa kuitenkin varmasti sen 20 heppaa lisää ja vääntöö reilusti. Kyllä toi vanha kone vois myynnissä olla edullisesti jos kiinnostaa.IronFist kirjoitti:Oikein! Täällä kanssa acen kone paikoillaanlatexi kirjoitti:jaahans. tuli suunnitelmiin muutos. ei nyt kuitenkaan tuosta 750 koneesta tehä mitään. tuli ostettua acen kone. eiköhän sillä saada vähän hauskuuskerrointa lisää.(Tai siis irti se nyt taas on
)
Ootkos niitä nokkia kyselly? Oma aavistus on, että 750:n nokat (varsinkin viriviri) vois olla aika kova juttu tuossa tonnisessa![]()
Olen odottanut tähän topicciin noita viritystarinoita, mutta kaikille on ilmeisesti vakiotehot riittäneet![]()
Onko pikkukoneessa jotain vikaa, kun toisen hommasit?
Tällasena romunkerääjänä voin ostaa edullisesti hajonneita koneita koristeeksi![]()
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Riippuu, että kuinka edullisesti? Ehjät koneet tuskin kovin halpoja ovat...latexi kirjoitti: Kyllä toi vanha kone vois myynnissä olla edullisesti jos kiinnostaa.
Ei se kone joo ihan suoraan mene paikkaan, mutta hyvin helpot 20 hp kuitenkin.
Suurena miinuksena 5 vaihteinen laatikko. 2-3 väli on pitkä kuin nälkävuosi...
No, menee 750:n laatikko suoraan paikkaan, mutta tietää taas koneen purkamista ja tiivistesarjoja ym...
-Unknown Fighters SFC-
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: yzf 750/1000r