Ja kaiken lisäksi vielä kertoisin, että kun meinaa hytin ylös nostaa, ni auttaa TODELLA paljon, jos siirtää omaa painopistettä mahdollisimman taakse, asiahan on sanomattakin selvä, muta sitä ei tuolla näyttänyt olevan ni laitetaan se nyt sitte...
kuinka keulitaan??
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Nrtl
Pakko oli vaan kysyy, ku moni laitto, että "joo ens kesänä sitte reenataan lisää" pitääkö siellä olla 30 lämmintä, ja t-paita keli, että voi reenata keulimista??? Lahdessa ei ainakaan vielä ole lunta eikä mustaa jäätä, ja hyvinhän tuo reenaminen onnistuu!!
Ja kaiken lisäksi vielä kertoisin, että kun meinaa hytin ylös nostaa, ni auttaa TODELLA paljon, jos siirtää omaa painopistettä mahdollisimman taakse, asiahan on sanomattakin selvä, muta sitä ei tuolla näyttänyt olevan ni laitetaan se nyt sitte...
Tehkää niin pitkälle kun osaatte, mä voin jatkaa...
- Karban
Harva yli parikymppinen kehtaa polkupyörällä keulia..B1200 kirjoitti:Aivan varmasti on hyötyä, vaikka polkupyörällä harjoittelisi - Ainakin tasapainon kannalta. Eihän toisella pyörällä opittua voi suoraan siirtää täysin erilaiseen laitteeseen, mutta itse koen huomattavana helpotuksena mahdollisuuden käyttää erilaisia härveleitä stuntteja harjoitellessa. Itse koetan lähes poikkeuksetta GS:llä kaiken ensin ja sitten totean, että tämähän on perkeleesti helpompaa raskaammalla, mutta tasapainoisemmalla bandiitillasiitä paljon apua kun kesällä ottaa katupyörän alle ja yrittää samaa täs ihan vaan se idea et pysyis toi katuvehje ainakin alux ehjänä kun opettelis tolla enskalla alkeet![]()
Auttaa muuten uskomattoman paljon kun laittaa vaikka vaan yhden piikin pienemmän eturattaan. Oma pyörä ei ennen kaasusta keulinut, nyt keulii ja saa jopa kakkosella pystyyn ilman kytkintä sillon tällön. Ja ennen kun sanotte että kyllä mun turbo r1 firebusa keulii kahdeksannella vaihteella kaasusta niin toi on muka-95-heppanen 200 kilonen toi mun lahna.
-
elmeri
- Sneak
-
I just fly low
- NightRider69
- Tombe
- Viesti:
Tämän kyllä allekirjoitan. En tosta bomberista(ainakaan omalla kohdallani) sano mitään mutta periaatteeni on ainakin juuri näin kuten kuvailtu!kawaman kirjoitti:S.A. !
Jos oot täysi-ikäinen niin mitä vittua sä sillä polkupyörällä pelkästään hankaat![]()
Ja, jos omistat vielä auton niin älä selitä raha ongelmista!
Tosi Bombereilla tulee prätkän osto eteen ennen autoa![]()
Itse joudun liikkumaan yleisillä, ku ei oo varaa molempiin ja joka päivä vituttaa (talvisin)liikkua junalla/bussilla, mut periaate on periaate! Mulla on oltava prätkä vaikkei budjetti sitä sallisikaan![]()
Prätkä alle, sekä muut romut myntiin ja velkaa vitusti! Niin toimii Bomberi![]()
MTB -sivut ja -porukka on ihan muualla kuin täällä![]()
Kesällä se tulee aika munkin ostaa isompi pyörä. Ja siihen on panostettukin, kuten tähänkin mennessä näiden mopojen kanssa.
Itse keulimisesta vielä sen verran että vanhemmalla tzr125:lla tuli vedettyä ensimmäiset keulat, kytkimellä ja ykkösellä lähti. Oli muuten huomattavasti helpompaa kun nykysellä aprilialla.. Harjottelemaan joudun vielä paljon..
- tero t.
tosta keulimisesta vielä et mites tällanen vanha 750 gixxeri käyttäytyy keuliessa eli esiintyykö näissä vempeleissä herkästi voblausta yms.alaslaskiessa
ja mistä toi voblaus yleensä johtuu? sitten vielä tollanen et tekeekö nämä kovin äkkinäisiä liikkeitä esim 2 vaihteella jos kytkimen kanssa avittaa keulan pystyyn eli lähinnä tarkotan onko vaara kakkosella heittää ympäri jos liikaa jenkaa
tiedän et näistä on jo puhuttu liikaakin mut jos jollain ois samanlaisesta pelistä kokemuksia niin jotain pyöräkohtaisiakin eroja varmasti on..pitäis taas alkaa testaileen kun just kytkinki vaihdettu
- yahamaha
- Viesti:
- angel92
- Viesti:
Ne joilla on 90-luvun firebladet tallissa tietävät kyllä varmasti mistä puhutaanyahamaha kirjoitti:En tiedä onko tää täyttä palturia mutta voisin tälleen mutulla sanoa että jos eturengas sattuu olemaan vähänkin vinossa keula alas laskettaessa alkaa voblaaminen... Kertokoon joku joka tietää paremmin.tero t. kirjoitti:ja mistä toi voblaus yleensä johtuu?
-
John
- Viesti:
-
PeeVee
Juu, niin ku oli keskustelua noitten mopojen keulimisista niin kylla niissäkin on niin isoja eroja että... ei tarvii ihmeempi ukko olla
että saa mankelin tai peeveen keulan kohti taivasta, mutta koitetaanpa samaa vaikka mun derbillä
, niin se onkin sitten ero juttu...(oisko kellään vinkkiä että miten tollasen SM derbin keulan sais ylös
...?)
Jos mies puhuu naisille rivouksia, niin se on sika mutta jos nainen puhuu miehille rivouksia, niin se on 1,86€/min+pvm
- Kumi-Jusse
No koita vaikka trukilla nostaa se keula ylös siitä derpistäs, ja sen jälkeen www.motot.net