Takajarru stongaan!?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ke Huhti 18, 2012 10:14 pm

Pistä se kahva oikeinpäin tankoon kun ilmaat ja ilmaa myös siitä kahvan nipasta.

prklZ
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 636 B

Viesti Kirjoittaja prklZ » Ke Huhti 18, 2012 10:15 pm

_kasari kirjoitti:Apua tarvittais, itse en enää oikein tiedä mitä tehdä.... :angry: Kaks päivää täs ilmannu nyt pyörän käsitakajarrua ja ei oikein tuu hyvää. Eli kahvasylinterinä toimii nisin radiaalikahva ja siitä letku takasatulalle ja sielä jarrulevyllä käskyä odottelee R1 etujarrusatula (nelimäntänen). Olen koittanut isolla huumeruiskulla lykätä R1 satulankautta nesteet niin että nestesäiliä täyttynyt ja siihen normaalia ilmausta päälle, ei hyvä. Koittanut imeä R1 satulasta paineilmalla toimivalla ilmausvehkeellä ja syöttänyt ylös kuppiin nestettä, ei hyvä. Koittanut ihan perus ilmausta,että kahvaa pohjaan ja avata ilmausruuvia, ei hyvä.... Joka liitoksen välis on uudet kupari prikat. Saan kahvaan pienen tuntuman mutta se on todella heikko. Pitäisikö sitä ilmata Nisinin satulasta kun siinäkin on ilmausruuvi? Vai heittää vain koko paska menemään? Hermot kireällä..... :eek:
Motonetist haet semmosen jarrunilmauslaitteen mikä isketään kompuraa kiinni ja toinen pää sinne jarrusatulaa. Sit vaa ruuvi auki ja kompura käyntii. Ilmaantuu todella nopeasti! Ite käytin tätä tyyliä. :wavey:

_kasari
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 1:00 am
Paikkakunta: pc-25!

Viesti Kirjoittaja _kasari » To Huhti 19, 2012 11:03 am

Itekkin olen aina ilmanutta satulastapäin isolla ruiskulla ja aina ennemmin menny ihan helpolla. Joo siis olen koittanut jo ilmata sellasella motonetin ilmauslaitteella. Pitää koittaa toto kahvasta ilmausta myös.

Avatar
Nuget
Viestit: 225
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 750

Viesti Kirjoittaja Nuget » To Huhti 19, 2012 9:34 pm

Ihan ku ajokausi olis alkanu kokonaan uudestaan ku sai käppärin vihdoinkin paikalleen ja toimimaan :firing:

Hyvä fiivis :D

Kuva

Kuva

Blinko
Viestit: 45
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Blinko » Ma Huhti 23, 2012 9:28 pm

minkälainen kahva giksuun? 600cc, samalle satulalle ku takajarru vai ihan oma satula? hyötyjä/haittoja? :deal:

Avatar
Sazi
Viestit: 192
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Sazi » Ma Touko 28, 2012 2:17 pm

Mistä sais nopeasti hyvän kytkinkahvan keventävää mallia ?

Avatar
Eedeli
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 600rr + crf250r

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Ma Touko 28, 2012 5:24 pm

Sazi kirjoitti:Mistä sais nopeasti hyvän kytkinkahvan keventävää mallia ?
No riippuu mikä on nyt sit nopeasti?
http://righteousstuntmetal.com/ ite ku tilasin nii meni vähä vajaa 2 viikkoo tilauksesta nii kolahti laatikkoon ja jos se tuntuu pitkältä ajalta nii voin kertoo että se on sen odotuksen arvoinen kahva :firing: :firing:

Avatar
Sazi
Viestit: 192
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Sazi » Ti Touko 29, 2012 2:23 pm

Täytyy varmaa tilaa jos noinki nopee tulee

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » To Touko 31, 2012 10:11 pm

Kannattaa tilata vaikka kestäiskin :deal:

Avatar
Sazi
Viestit: 192
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Sazi » Ma Kesä 04, 2012 6:00 pm

joo ei tuu muuten kyl mitää jos ei ole kevyt kytkin :mad:

Oskuaki
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Oskuaki » Ke Elo 08, 2012 11:28 pm

Olisko kellään ylimäärästä puristinta tankoon käsitakajarruksi? :deal:

Avatar
Degaus
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 12:00 am
Paikkakunta: pc31 & sc33

Viesti Kirjoittaja Degaus » Ke Syys 19, 2012 12:54 pm

Mikä ois hyvä käppärisetti? Eli pääsylkky+satula? Ois hyllyssä itellä tollanen 4-mäntänen nissin satula(onkohan 900rr tai f4i:stä), mikä kahva ois siihen hyvä?

Ei haittais vaik ois halpojakin vaihtoehtoja, tosin voishan siihen laittaa rahaakin kiinni kun onhan noilla myös jälleenmyynti arvoa..

SJK
Viestit: 94
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 250

Re:

Viesti Kirjoittaja SJK » La Loka 06, 2012 2:05 pm

Degaus kirjoitti:Mikä ois hyvä käppärisetti? Eli pääsylkky+satula? Ois hyllyssä itellä tollanen 4-mäntänen nissin satula(onkohan 900rr tai f4i:stä), mikä kahva ois siihen hyvä?

Ei haittais vaik ois halpojakin vaihtoehtoja, tosin voishan siihen laittaa rahaakin kiinni kun onhan noilla myös jälleenmyynti arvoa..
Muaki kiinnostais kovaa.
Jotkut puhuu että piikkisen RS:n etujarrukahva ois hyvä, mutta miten toimii "väärällä" puolella ja millasen jarrusatulan kanssa? Oonko ymmärtänyt oikein, että esim. tälläset setit ei toimi yhdellä satulalla, kun kahva suunniteltu kahdelle? Ja toimiiko tuollainen kahva "väärinpäin"?
http://www.ebay.com/itm/1997-Suzuki-GSX ... cf&vxp=mtr

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Re: Takajarru stongaan!?

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » La Loka 06, 2012 3:16 pm

Hyvin toimii väärinpäin kunhan on vaan erillisellä nestesäiliöllä.

Avatar
Eedeli
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 600rr + crf250r

Re:

Viesti Kirjoittaja Eedeli » La Loka 06, 2012 6:08 pm

Degaus kirjoitti:4-mäntänen nissin satula(onkohan 900rr tai f4i:stä), mikä kahva ois siihen hyvä?
Aika paljon käytetään 13mm maguraa ja 16x18 rcs bremboa kun lueskelee esim stuntride.comia. Taitaa kummatkin oll hintaluokassa 250-300 rahaa. Ja käsittääkseni tossa magurassa on vähän pehmeämpi tuntuma kuin taas brembossa on kovempi ja napakampi. Vähän makuasia sit mistä tykkää :freak2:

Kuva

Kuva

Vastaa Viestiin