Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Azki
-
Viestit: 457
-
Liittynyt: To Kesä 03, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: K6
Viesti
Kirjoittaja Azki » Ma Heinä 18, 2005 3:54 pm
Junnu kirjoitti:Itse ostin pisimmät ketjut mitä löytyi ja niistä jäi vielä vähän ylikin. Taisivat olla 124 lenkkiä pitkät.
jätkähän matkii mua..tai mä sua

mulla kans -1 edes ja +9 takana,ja 100km/h n.6000rpm...ja 124 lenkkiset ketjut joista piti lyhentää.
15/52 välit siis...
-
Aaltonen
-
Viestit: 207
-
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Oli..
Viesti
Kirjoittaja Aaltonen » Ma Heinä 18, 2005 10:15 pm
Junnu kirjoitti:Itse ostin pisimmät ketjut mitä löytyi ja niistä jäi vielä vähän ylikin. Taisivat olla 124 lenkkiä pitkät.
kovin lyhkäset ketjut ostit..itse hommasin 140lenkkiset
ei sielt mitää autoi tuu.....
viiminen kuuluisa lause..
-
Captain Awesome
-
Viestit: 727
-
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: r6r
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Captain Awesome » Ma Heinä 18, 2005 11:07 pm
Aaltonen kirjoitti:
kovin lyhkäset ketjut ostit..itse hommasin 140lenkkiset
Mopopaskaa
Mitä järkeä ostaa tollaset jos pärjää 124 lenkkisillä?
-
double
-
Viestit: 69
-
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Buell XB12S
Viesti
Kirjoittaja double » Ti Heinä 19, 2005 7:40 pm
Mulla on 14 ja 60. Kiekat yli 9000 satasen vauhdissa, huiput alle 180.
-
Hande
-
Viestit: 46
-
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Hande » Ti Heinä 19, 2005 8:04 pm
Mites se doublen ratas toimii? joko menet "ympyröitä"?
Täällä foorumilla oli joskus joku välitys laskuri. sellanen excel tiedosto. ettikääs.
525 ja 530 ketju on muuten ihan sama paitsi 525:n ratas on hieman yli 8mm paksu ja 530:n hieman yli 9mm.
-
Hande
-
Viestit: 46
-
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Hande » Ti Heinä 19, 2005 8:08 pm
-
Cebarist
-
Viestit: 793
-
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: ---
Viesti
Kirjoittaja Cebarist » Ke Heinä 20, 2005 2:15 pm
Mistäs olette saaneet halvimmalla ketjuja ja rattaita...?
100km/h @n.5000rpm
-
saattohoito
-
Viestit: 27
-
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: tuulennopea honda
Viesti
Kirjoittaja saattohoito » Su Elo 07, 2005 12:35 pm
120km/h 2700rpm
ja voi keulia vaikka ympäri!!!
-
RustyRiderz-Miguh
-
Viestit: 103
-
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: cbr600f
Viesti
Kirjoittaja RustyRiderz-Miguh » Su Elo 07, 2005 5:19 pm
16-60 ..rokrok.. ehkä 15 piikkinen sopis paremmin eteen mutta ei jaksa vaihtaa
-
jaket
-
Viestit: 2709
-
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Viesti
Kirjoittaja jaket » Ma Elo 08, 2005 12:52 pm
vedätkö sitten vain ykkösellä(16-60) välityksillä?
jotkuthan välittää reilusti ja ajaa sitten kakkosella...
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
-
RustyRiderz-Miguh
-
Viestit: 103
-
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: cbr600f
Viesti
Kirjoittaja RustyRiderz-Miguh » Ma Elo 08, 2005 1:00 pm
ympyrät, highchairit, spreaderit, seatstanderit ja kaikki mitä teen jalka raudalla teen ykkösellä.. sit esim. istuvalteen ilman käsiä keulinta menee kakkosella samoin coasterit ja 12o clockit jne..
-
jaket
-
Viestit: 2709
-
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Viesti
Kirjoittaja jaket » Ke Elo 10, 2005 11:32 am
just tuli jenkeistä 15/53 välit

(vakio 16/43).
voi olla että vedän eteen vielä 16 sen, niin tulee 16/53, ei toi niin hirveitä välejä tarvi, menee se tolla vakiollakin kun kytkimellä poppaa ylös.
JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
-
jaket
-
Viestit: 2709
-
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Viesti
Kirjoittaja jaket » Pe Elo 12, 2005 7:07 pm
ensi pikku kokeilu uusilla väleillä 15/53, pakka on ihan sekaisin :nono:h
Kiihtyy kyllä napakasti ja vaihteita saa tuupata sisään kiihkolla. Ei ehkä kuitenkaan ihan niin hitaat kuin kuvittelin, kyllä näillä ajelee.
tarzanin ohje oli kyllä oikeassa. hitailla väleillä pitää nokka olla pystyssä heti, muuten on heti kierroksia niin maan perkeleesti. Eikä sitä oikein nyt saa pystyyn, kun on niin pirun hätäisen tuntuinen... vakioilla se nousee niin rauhallisesti kytkimellä.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
-
suzumies
-
Viestit: 64
-
Liittynyt: Pe Helmi 27, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: 1100 gsxr
Viesti
Kirjoittaja suzumies » La Elo 13, 2005 9:00 pm
Miltä Teistä viisaista kuullosta, 14 eteen 52 taakse. Mopo on 1100 gsxr
"Ihminen on peräaukkonsa reunat."
- Markus Kajo -