Tuli hienot sävärit...nyt pitää keksiä jotain uutta.
STUNT V
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Joo, meni kakspäivää tottua noihin välityksiin. Ekä päivä oli se b-ilta ja toinen päivä perään tunnin verran treeniä, niin nyt menee jo paremmin kuin ennen välitysten vaihtoa. Menee muuten hienosti seisovaltaan. Nousee lähes paikaltaan ja ottaa jarrulla kiinni sen nousun, välillä pystyi päästämään jarrun pois kokonaan ja pyörä vaan menee moottorilla balanssissa, vähän lisää ja rupeaa kaatumaan taakse ja sitten jarrulla kiinni. Balanssin takapuolella pystyy roikkumaan ja vauhti hidastuu nätisti. Pari kertaa hidastu tasaisesti, niin ajattelin, että vois vaikka pysähtyä. Tietty tosi hitaassa lähtee sitten kaatumaan sivulle yms, ja vakioputki ja ei keularautaa, niin ei viitsi pysähtyä, mutta luulen että jos olis 12bar ja lyhennetty pakari ja kaatumaraudat kiinni, niin saisin sen raudalle pysäytettyä. Tai kyljelleen
Tuli hienot sävärit...nyt pitää keksiä jotain uutta.
Tuli hienot sävärit...nyt pitää keksiä jotain uutta.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- T78
- Viestit: 211
- Liittynyt: To Kesä 30, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: KTM
- Viesti:
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Taidan vaihtaa takaisin entiset välit... Meni riemu yleisestä räppäämisestä, kun tuntuu, että 120 on niin vaikeata, on kuin olis kolmosella jumissa. Vakioilla pysty kuitenkin kikkailemaan ihan riittävästi kotitarpeisiin.
JT
JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
- KOVA-P
- Viestit: 191
- Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: -05 Super duke
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
Semmonenhan siellä kyl seisooKOVA-P kirjoitti:Ilolassako meinaat harjoitella? sinne on ilmeisisti ilmestynyt toistaiseksi sellainen keltaisella pohjalla ja punaisella reunuksella varustettu pyöreä liikenne merkki (kuulema).. Taitaa kuitenkin jonkun seinää viellä jossain vaiheessa koristella XD (jos siel sellainen kerta on)..
Täytyy varmaa vaa venailla et ens viikol pääsis stuntti suoralle.
ku malttais
- Junnu
- Viestit: 709
- Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
joo ja huomasin noilla bladen väleillä, että jos todella hitaasti haluaisi pystyyn, niin välit pitäisi olla vielä rajummat. Jos istualtaan vetää kytkimellä oikein hitaasta vauhdista, niin kone käy niin matalalta, että meinaa töksähtää ja tasaantuu vasta vähän ylempänä. Pitäs olla joku 60 takana?
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Christian Pfeiffer ainakin vetää vakio väleillä.... ´Mutta se käyttääkin aika mukavasti sitä kytkintä niissä ympyröissä....
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Kevin Carmichaelin välit triumpissa näyttää vakioilta tai ainakin hyvin lieviltä. Ehkä eturatas pienempi?
Se Peifferi vetää ne ympyrät aika vauhdilla ja muutenkin aika vauhdikasta vetoa, hienon näköistä.
Darius SIU 3 :sella on se Joe Brown pätkä, jossa 'Joe Brown' vetää vakiovälisellä 929:sillä(tai eturatas vaan) ympyröitä istuvaltaan yms kivaa.
JakeT.
Se Peifferi vetää ne ympyrät aika vauhdilla ja muutenkin aika vauhdikasta vetoa, hienon näköistä.
Darius SIU 3 :sella on se Joe Brown pätkä, jossa 'Joe Brown' vetää vakiovälisellä 929:sillä(tai eturatas vaan) ympyröitä istuvaltaan yms kivaa.
JakeT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- Sami***
- Viestit: 209
- Liittynyt: Su Elo 21, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha, KTM, GasGas, Commencal
Mulla on 636:ssa +12 takana ja edessä vakio. Stunttaamiseen hyvä, mutta muuhun ajeluun vähän liian lyhkäset. Vois jotain -1 +2 tyylisiä välejä kokeilla joskus. Olis ainakin enemmän oldskuul pienellä takarattaalla...
Kai ne ympyrät ja muutkin hitaammat temput noilla menis. Vähemmän tyhjäkäyntiä, tarkemmin jarrua ja raakaa kytkimen luistattelua vaan
Kai ne ympyrät ja muutkin hitaammat temput noilla menis. Vähemmän tyhjäkäyntiä, tarkemmin jarrua ja raakaa kytkimen luistattelua vaan
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
Nyt sitte on nakattu 60 piikkinen ratas pykälään
Tuli aika saatanan äkkinäinen. Varmaa ois riittänu toi 50:nen mulle aivan hyvin mut olemattomista taidoistani johtuu varmaan ku ei lähe oikee kulkemaa noilla väleillä
Ja varmaan siitäkin ku ei oo koko kesänä ajannu muuta ku supermotolla.
Kiitokset handelle rattaasta
Tuli aika saatanan äkkinäinen. Varmaa ois riittänu toi 50:nen mulle aivan hyvin mut olemattomista taidoistani johtuu varmaan ku ei lähe oikee kulkemaa noilla väleillä
Ja varmaan siitäkin ku ei oo koko kesänä ajannu muuta ku supermotolla.
Kiitokset handelle rattaasta
-
Top-1
- Viestit: 884
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: VeTuRi - Jälleen