STUNT V

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Elo 16, 2005 1:50 pm

Joo, meni kakspäivää tottua noihin välityksiin. Ekä päivä oli se b-ilta ja toinen päivä perään tunnin verran treeniä, niin nyt menee jo paremmin kuin ennen välitysten vaihtoa. Menee muuten hienosti seisovaltaan. Nousee lähes paikaltaan ja ottaa jarrulla kiinni sen nousun, välillä pystyi päästämään jarrun pois kokonaan ja pyörä vaan menee moottorilla balanssissa, vähän lisää ja rupeaa kaatumaan taakse ja sitten jarrulla kiinni. Balanssin takapuolella pystyy roikkumaan ja vauhti hidastuu nätisti. Pari kertaa hidastu tasaisesti, niin ajattelin, että vois vaikka pysähtyä. Tietty tosi hitaassa lähtee sitten kaatumaan sivulle yms, ja vakioputki ja ei keularautaa, niin ei viitsi pysähtyä, mutta luulen että jos olis 12bar ja lyhennetty pakari ja kaatumaraudat kiinni, niin saisin sen raudalle pysäytettyä. Tai kyljelleen :blah:

Tuli hienot sävärit...nyt pitää keksiä jotain uutta.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Ti Elo 16, 2005 3:38 pm

Mites toi 600 pc25 alkaa rokkaamaan kikkailu käytössä jos siihen laittas taakse 45 (2 piikkiä orkkista isompi) ja eteen yhden piikin vähemmän? vai kannatteeko ettiä jostakin (mistä) viellä isompi taka ratas?

Avatar
Game
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Heinä 30, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Game » Ke Elo 17, 2005 7:56 am

oolraitilta saa tietääkseni raakarattaita johonkin päälle 60 piikkisiin asti

Avatar
T78
Viestit: 211
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 12:00 am
Paikkakunta: KTM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T78 » Ke Elo 17, 2005 9:47 pm

Raakarattaita saa useimmista työkalu / pultti ja mutteri liikkeistä. Ite tilasin paikallisesta työkalukaupasta 52 piikkisen makso n.20€ toimitusaika 3pv. :wavey:

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Elo 19, 2005 5:39 pm

Taidan vaihtaa takaisin entiset välit... Meni riemu yleisestä räppäämisestä, kun tuntuu, että 120 on niin vaikeata, on kuin olis kolmosella jumissa. Vakioilla pysty kuitenkin kikkailemaan ihan riittävästi kotitarpeisiin.

JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Pe Elo 19, 2005 9:27 pm

Stuntti mopo ois nyt suht valmis.
Huomen handen pitäis viel tuoda 60 piikkinen ratas ni nähää et miten ne välitykset vaikuttaa.

Jos jollain ois jotai kuvia et miten ootte toteuttanu kaatuma ja keulima raudat 600 Cebariin (pc25) niin niistä olisin varsin tyytyväinen.

Avatar
KOVA-P
Viestit: 191
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: -05 Super duke

Viesti Kirjoittaja KOVA-P » Pe Elo 19, 2005 9:54 pm

Ilolassako meinaat harjoitella? sinne on ilmeisisti ilmestynyt toistaiseksi sellainen keltaisella pohjalla ja punaisella reunuksella varustettu pyöreä liikenne merkki (kuulema).. Taitaa kuitenkin jonkun seinää viellä jossain vaiheessa koristella XD (jos siel sellainen kerta on)..

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Pe Elo 19, 2005 10:34 pm

KOVA-P kirjoitti:Ilolassako meinaat harjoitella? sinne on ilmeisisti ilmestynyt toistaiseksi sellainen keltaisella pohjalla ja punaisella reunuksella varustettu pyöreä liikenne merkki (kuulema).. Taitaa kuitenkin jonkun seinää viellä jossain vaiheessa koristella XD (jos siel sellainen kerta on)..
Semmonenhan siellä kyl seisoo :angry:

Täytyy varmaa vaa venailla et ens viikol pääsis stuntti suoralle.
ku malttais :(

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » La Elo 20, 2005 9:15 pm

Noi välitykset taitaa tulla yleensä vastaan siinä kohtaa, kun aletaan pyöriä ympyröitä tai muita touhuja missä vauhti menee todella hitaaksi. Siihen asti pitäisi pärjätä aika hyvin tavallisillakin. Kun kone alkaa sammuilemaan niin sitten isokiekko taakse.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Su Elo 21, 2005 11:15 am

joo ja huomasin noilla bladen väleillä, että jos todella hitaasti haluaisi pystyyn, niin välit pitäisi olla vielä rajummat. Jos istualtaan vetää kytkimellä oikein hitaasta vauhdista, niin kone käy niin matalalta, että meinaa töksähtää ja tasaantuu vasta vähän ylempänä. Pitäs olla joku 60 takana?
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Su Elo 21, 2005 12:50 pm

Christian Pfeiffer ainakin vetää vakio väleillä.... ´Mutta se käyttääkin aika mukavasti sitä kytkintä niissä ympyröissä.... :-?

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Su Elo 21, 2005 4:30 pm

Kevin Carmichaelin välit triumpissa näyttää vakioilta tai ainakin hyvin lieviltä. Ehkä eturatas pienempi?

Se Peifferi vetää ne ympyrät aika vauhdilla ja muutenkin aika vauhdikasta vetoa, hienon näköistä.

Darius SIU 3 :sella on se Joe Brown pätkä, jossa 'Joe Brown' vetää vakiovälisellä 929:sillä(tai eturatas vaan) ympyröitä istuvaltaan yms kivaa.

JakeT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
Sami***
Viestit: 209
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha, KTM, GasGas, Commencal

Viesti Kirjoittaja Sami*** » Ma Elo 22, 2005 2:19 pm

Mulla on 636:ssa +12 takana ja edessä vakio. Stunttaamiseen hyvä, mutta muuhun ajeluun vähän liian lyhkäset. Vois jotain -1 +2 tyylisiä välejä kokeilla joskus. Olis ainakin enemmän oldskuul pienellä takarattaalla... :red:
Kai ne ympyrät ja muutkin hitaammat temput noilla menis. Vähemmän tyhjäkäyntiä, tarkemmin jarrua ja raakaa kytkimen luistattelua vaan :eyemouth:

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Ma Elo 22, 2005 2:51 pm

Nyt sitte on nakattu 60 piikkinen ratas pykälään :)

Tuli aika saatanan äkkinäinen. Varmaa ois riittänu toi 50:nen mulle aivan hyvin mut olemattomista taidoistani johtuu varmaan ku ei lähe oikee kulkemaa noilla väleillä :(

Ja varmaan siitäkin ku ei oo koko kesänä ajannu muuta ku supermotolla.

Kiitokset handelle rattaasta :wavey:

Top-1
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:00 am
Paikkakunta: VeTuRi - Jälleen

Viesti Kirjoittaja Top-1 » Ke Elo 24, 2005 7:08 pm

Ajattelin kokeilla kwakaan -1 ja +5. Tarkoitus kun on ajaa myös muualla ku treenipaikalla.
Säästä luontoa - Aja takapyörällä

EXÄT: VTR1000F Fighter, CBR600F "TOXIC", KAWA636b "StuntFighter", CBR900rr "Live Evil"

Vastaa Viestiin