Keulintareeniä
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Zip
- Viesti:
- Iso-Jii
Re: Keulintareeniä
Samoten nousee kaasulla 600 K4, vakiovälityksillä.. Enemmän vaan sitä joutuu käytteleen ku vanhalla 1000 K4:llä, ylläriFreed kirjoitti:KoNNa kirjoitti:ei välttämät kannata istuu missään tankin päällä jos keulan meinaat kaasulla saada ylös!n1g0 kirjoitti: Kuristetullako sä sitä keulaa yrität nostaa, tuntuu aika ihmeelliseltä ettei pelkällä kaasulla nouse!![]()
ainakin itelläni oli se virhe alotellessa että istuin ihan liian edessä.
![]()
painopiste vaan kunnolla taakse, tai kytkintä ja toinen jalka "takapenkille" tai raudalle..(ja ei, ite en sitä osaa muutakun istuvalteen ja kytkimellä ylös) pari kertaa koittanu seisovalteen mut tuntuu ainakin viel niin hurjalt et huh huh, mut pikkuhiljaa, kyl se siit lähtee
![]()
perseet irti penkistä ja ulos harjottelemaan! SIEL ON KESÄ![]()
Kyllä tuo -02 gsx-r 600 ainakin kaasusta lähtee keulaa nostamaan, taitoja hiomaan vaan.
- tmz
- Viesti:
- BlueBlooded
Re: Keulintareeniä
PIRIstetty 600 Srad Gsx-r Fighter, 2 kaasulla lähtee keulimaan.Iso-Jii kirjoitti:Samoten nousee kaasulla 600 K4, vakiovälityksillä.. Enemmän vaan sitä joutuu käytteleen ku vanhalla 1000 K4:llä, ylläriFreed kirjoitti:KoNNa kirjoitti: ei välttämät kannata istuu missään tankin päällä jos keulan meinaat kaasulla saada ylös!ainakin itelläni oli se virhe alotellessa että istuin ihan liian edessä.
![]()
painopiste vaan kunnolla taakse, tai kytkintä ja toinen jalka "takapenkille" tai raudalle..(ja ei, ite en sitä osaa muutakun istuvalteen ja kytkimellä ylös) pari kertaa koittanu seisovalteen mut tuntuu ainakin viel niin hurjalt et huh huh, mut pikkuhiljaa, kyl se siit lähtee
![]()
perseet irti penkistä ja ulos harjottelemaan! SIEL ON KESÄ![]()
Kyllä tuo -02 gsx-r 600 ainakin kaasusta lähtee keulaa nostamaan, taitoja hiomaan vaan.![]()
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!
- wigi
- Viesti:
jos on liian pieni kulma niin luultavasti lähtee eka kartaa sinne minne pitäski ja sitte yht'äkkii saattaaki lähtee toiseen suuntaantmz kirjoitti:ja kulmaa tarvii aika reippaasti, että rupee kunnolla kääntymään...Sallad kirjoitti:Kropalla ponnisteletWille^-^ kirjoitti:Miten helvetissä toi kääyntyminen keula pystyssä onnistuu, ku ei millää meinaa kääntyy?
- kollikolli
- Viesti:
ihanaa
eilen tajusin ton kytkimellä keulan nostamisen salat. oli kyllä mukava fiilis ku tajus sen. pyöränä fz1-07 vakio välityksillä.
Lähtee toki pelkällä kaasullakin jos kropalla vähän heijaa taaksepäin. Mut 120% siistimpää kytkimen avulla. nousee saman tien. eikä tarvi rasittaa kroppaa
Lähtee toki pelkällä kaasullakin jos kropalla vähän heijaa taaksepäin. Mut 120% siistimpää kytkimen avulla. nousee saman tien. eikä tarvi rasittaa kroppaa
<strong>If you need pussy.call the fucker!<br></strong>
-
-Tynnyri-
- Maestro
Opettele eka vetämään kytkin pohjassa jarrua vasten-Tynnyri- kirjoitti:Mites sitten tuo vaihteitten vaihto? Itse harjoittelin minicrossilla kolmoselta neloselle raakana heitin.. Lopputulos ympäriSitten kun taas kytkintä käyttää niin keula laskee maahan? Vai onko mulla vaa liian pieni kulma? Tai liian vähän tehoa
![]()
Niin käy joskus...
- BlueBlooded
Ei keuli kunnolla koska olet mopopoika vielä.. Siitä johtuu, kun on bonberi sitten vanhempana, niin keulii automaattisest.-Tynnyri- kirjoitti:Mites sitten tuo vaihteitten vaihto? Itse harjoittelin minicrossilla kolmoselta neloselle raakana heitin.. Lopputulos ympäriSitten kun taas kytkintä käyttää niin keula laskee maahan? Vai onko mulla vaa liian pieni kulma? Tai liian vähän tehoa
![]()
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!
-
-Tynnyri-
Itse asiassa en oleBlueBlooded kirjoitti:Ei keuli kunnolla koska olet mopopoika vielä.. Siitä johtuu, kun on bonberi sitten vanhempana, niin keulii automaattisest.-Tynnyri- kirjoitti:Mites sitten tuo vaihteitten vaihto? Itse harjoittelin minicrossilla kolmoselta neloselle raakana heitin.. Lopputulos ympäriSitten kun taas kytkintä käyttää niin keula laskee maahan? Vai onko mulla vaa liian pieni kulma? Tai liian vähän tehoa
![]()