VITTU Turha? postaus. VITTU.jefffe kirjoitti:Kyllähän mä voisin sinne tulla kuvailee, MUT EI MULLA VITTU OO KOSKAAN OLLU VIDEOKAMERAA EDES KÄDESSÄ. jätetään siis väliinLos_Bastardos kirjoitti:Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.![]()
"Tyhmät" lipat
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Sallad
- Viestit: 392
- Liittynyt: Su Touko 01, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Speed Triple
-
jefffe
- Viestit: 787
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: sc33 turbo, sc28
No voi itku, jeesuksen kristuksen pyhän marian nimeen, anteeksi (???) ja aamen. Tyhmin lippa kaverin kevarilla joskus oli kun hiekalla meni eturengas lukkoon ja kyljelleen, kate halki, stonga väänty ja naarmujaSallad kirjoitti:VITTU Turha? postaus. VITTU.jefffe kirjoitti:Kyllähän mä voisin sinne tulla kuvailee, MUT EI MULLA VITTU OO KOSKAAN OLLU VIDEOKAMERAA EDES KÄDESSÄ. jätetään siis väliinLos_Bastardos kirjoitti:Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.![]()
-
miik
Julian
http://www.askweddingdress.com/wedding-dresses.html hrough Priscilla associated with Boston PL306Whilst most of the Springtime 2010 developments tend to be present confuses associated with tulle http://www.askweddingdress.com/wedding- ... esses.html flower appliquedetails extra large bows spread jewels this particular selection is actually not regular I am enthusiastic about the actual intricately beaded bodice as well as distinctive bustier neckline about the gown over To die for And also the cosy http://www.askweddingdress.com/mother-o ... esses.html ruffly pinwheel style dress about the bustier drop waist confection below past beautifulExactly what do you consider from the iced violet color from the wedding gowns within picture 5 As well as how about the actual avant garde Voque esque overcoats as well as boleros within the last image Picture http://www.askweddingdress.com Platinum eagl
-
BomBen
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Elo 28, 2013 9:39 pm
- Paikkakunta: 530 exc
Re:
Joskus yöaikaan mentiin mopolla kavereitten kanssa crossiradalle ajelemaan ja kuinkas ollakkaan kun pimeässä ajoin keulilla mopon paskan valon saattelemana niin joku oli siihen tielle laittanu paksun rautakettingin enpä mä sitä nähny mun paskoilla valoilla ku pommitin jotain päälle 70km/h.. ketju osui pumppuihin ja jätkä lensi stongan yli about 4 metriä ja hetken aikaa keräilin ja mietin mihin osuin kunnes kaveri tuli räkättää viereen ja sanomaan että ajoin kettingiä päin... 
EdiT: Tyhmä kun olin siihen aikaan
EdiT: Tyhmä kun olin siihen aikaan
-
arzkab
- Viestit: 91
- Liittynyt: Ma Huhti 04, 2011 12:00 am
- Paikkakunta: Työnalla zzr600e. Ex: Gsx-R 750
Re:
Ei ole itselle käynyt mutta nämä mikkelin Pommittajat kuulleet ehkä asiasta , Mikkelissä on kahvila "torilenkin" varrella niin tuttava päätti kokeilla miten onnistuu tuo kuuluisa kuminpoltto kahvilan pihassa takanakki pomppien hyppi sitten kaikkineen pyörineen ikkunasta sisään. Siinä oli sitä kuuluisaa myötähäpeän tunnetta
Kaipaatko Äxöniä elämään tai Polttareihin vauhtia ? -> Arttu.Ahtikari(at)xonpuisto.com // www.xonpuisto.com
-
Lopponen
- Viestit: 119
- Liittynyt: La Heinä 30, 2011 12:00 am
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Re:
Itteltä on tällänen menny kokonaan ohi, millon oikein sattunut?arzkab kirjoitti:Ei ole itselle käynyt mutta nämä mikkelin Pommittajat kuulleet ehkä asiasta , Mikkelissä on kahvila "torilenkin" varrella niin tuttava päätti kokeilla miten onnistuu tuo kuuluisa kuminpoltto kahvilan pihassa takanakki pomppien hyppi sitten kaikkineen pyörineen ikkunasta sisään. Siinä oli sitä kuuluisaa myötähäpeän tunnetta
- heinojo
- Viestit: 165
- Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
- Paikkakunta: gsxr1000 k6
Re: Re:
Eipä oo kyllä kantautunu munkaan korvaanLopponen kirjoitti:Itteltä on tällänen menny kokonaan ohi, millon oikein sattunut?arzkab kirjoitti:Ei ole itselle käynyt mutta nämä mikkelin Pommittajat kuulleet ehkä asiasta , Mikkelissä on kahvila "torilenkin" varrella niin tuttava päätti kokeilla miten onnistuu tuo kuuluisa kuminpoltto kahvilan pihassa takanakki pomppien hyppi sitten kaikkineen pyörineen ikkunasta sisään. Siinä oli sitä kuuluisaa myötähäpeän tunnetta![]()