JYVÄSKYLÄ STUNT MESTAT / KUSKIT

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

JYVÄSKYLÄ STUNT MESTAT / KUSKIT

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ke Joulu 01, 2010 10:29 pm

NONIIIIIINnnnnn....

Juha asuu jo jyväskyläs... minä muutan tammikuussa... SFT riehuu paikkoja paskaks jyväskylässä mutta jos joku kysyy oon mänttästä!!

Eli onko paikkoja missä saa reenata tai ei saa mutta reenataa ?

mestoi tähä tai yksityis viestii!!

Oon kuullu hullua huhua et jyväskyläs lämitää vaa kiekkoo toivottavasti se ei oo totta :freak:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Kaihola
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 1:00 am
Paikkakunta: sc33

Viesti Kirjoittaja Kaihola » To Joulu 02, 2010 8:17 pm

Seppälänkankaalla on Transpointin terminaalin edessä melko pitkä ja hiljainen asfalttisuora. Mutta ei sekään luvallinen paikka ole.
Ja eikös Jyppilä ole kiekkokaupunki....

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » Pe Joulu 03, 2010 11:25 am

piripäiden paratiisi se on :lol:

ku siellä meet baariin ni jengi juo vettä pupillit pyöreenä :eek:
never ride faster than your guardian angel can fly.

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Pe Joulu 03, 2010 5:48 pm

nonii nyt tiedetää sit mistä löytyy parhaat pileet mutta reenipaikat vissii nihkees! no pitää mennä tökkii kepillä jäätä.. kunno stunt geimit olis helmi järjestää alan harrastajien kanssa jos joku mesta löytys tuolta! sit vois tehdä kaikkee muutaki sekoo reenejen jälkee :lol:

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » La Tammi 15, 2011 5:19 pm

aika hiljasta :freak: pitää vissii kerätä lahen sällit ja vatasten veljekset joskus tänne ja pistää kunno geimit pystyy jossai teollisuus alueella :upto: olispa lämäri lasseilla ihmettelemistä vähäks aikaa :firing:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

^joona^
Viestit: 216
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » Ma Tammi 17, 2011 7:09 pm

:firing: :firing:

Poko
Viestit: 84
Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 10R

Viesti Kirjoittaja Poko » Ti Tammi 18, 2011 2:19 am

Tää jyväskylä on nii korvessa et kyllä täällä voi reenailla melkei missä vaa missä riittää tilaa :deal: Eihän sitä tiedä vaikka bongais teidät kesällä,olis maukasta päästä kattoo äijien settii!

edi
Viestit: 75
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 12:00 am
Paikkakunta: r1 -08

Viesti Kirjoittaja edi » Ma Maalis 07, 2011 7:24 am

jyväskylän b-ilta tulee myös tänä kesänä samaan aikaan kun viime vuonna ja sama paikka mutta siitä lisä infoo kun rata varmistuu :firing: :firing: :firing:

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Maalis 07, 2011 7:42 am

:firing: :firing: :wavey:

tällä kertaa niin mukana....

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ke Touko 11, 2011 10:16 pm

A katastuksen eessä tullu ny pari kertaa ajettua! ei passaa sutia eikä huudattaa :freak2: kytätki meni ohitte kerra ei ne meinannu mitää joko oli puusilmän tynkää tai sit antovat olla!

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 9:56 am

Paljon poliiseista kiinni, MP gyyt on tosi aktiivisia varsinkin rakennettujen pyörien osalta jyppilässä ( itse asun äänekoskella, 40km pohjoseen ).

Mutta ovat myös asiallisia pyörä porukkaa kohtaan kun niille on asiallinen... Liikkuvista en osaa sanoa oikein mitään hyvää :lol:

Tourulassa on ainakin ennen ollut ihan hyvä pikku vetomesta, ei tosin oo sitä turhan pitkää suoraa mutta kuitenkin.. näppäilyyn ihan ok.
Ailakin katu? K-raudan "oikealla" puolella.. Täytyy sanoa ettei oo vuoteen kyllä tullut käytyä mutta kai siellä vieläkin räppäillään..

Avatar
Kaihola
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 1:00 am
Paikkakunta: sc33

Viesti Kirjoittaja Kaihola » To Touko 12, 2011 8:18 pm

Ileri kirjoitti:....Tourulassa on ainakin ennen ollut ihan hyvä pikku vetomesta, ei tosin oo sitä turhan pitkää suoraa mutta kuitenkin.. näppäilyyn ihan ok.
Ailakin katu? K-raudan "oikealla" puolella.. Täytyy sanoa ettei oo vuoteen kyllä tullut käytyä mutta kai siellä vieläkin räppäillään..
Hidastetöyssyt saattaa vaan pikkasen haitata ajamista sillä kadunpätkällä.... :D
Vai meinasitko linjuriparkkia???

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 8:42 pm

Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!

pinchi
Viestit: 96
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 12:00 am
Paikkakunta: blade

Viesti Kirjoittaja pinchi » To Touko 12, 2011 9:05 pm

Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...

ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora :(

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 9:34 pm

pinchi kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...

ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora :(
Nojoo just tänään puhuin MaKe-X kanssa että jos vklp lähtis räppäilyä harjottelemaan ennen pakollista kaljan juomista, niin sieltä tuli heti Tikkakosken suora... Vittu sinnekki vaan ärsyttävä matka mutta saa olla rauhassa kun ei satu liikennettä tulemaan!

Vastaa Viestiin